1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Waar dan?;)
    Veel spellen van de xbox op de 360 zien er minder mooi uit werd beweerd...is dit bij Forza 1 ook zo?
    En dan de 3e vraag...hoe kan ik die xbox-spellen op mn 360 afspelen?
    Ik heb het ooit eens geprobeerd, maar dat lukte niet.
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik zie geen verschil. Antwoord op je 3e vraag, je stopt de disc van het Xbox spel in je 360 en spelen maar! Je hebt wel een hardeschijf nodig, hij moet namelijk een bestand op de hardeschijf zetten waardoor je 360 Backwardscompatible is.

    Heb je dus een Core (zonder hardeschijf) dan kun je géén oude Xbox spellen spelen op je 360!
     
  3. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ok dankje! Ik heb al mn oude xbox-spellen geprobeerd op mn 360 toen ik m net had ( ik heb wel een Harde schijf overigens ) maar geen enkele deed het toen. Best vreemd dan, zal t nog ns proberen!

    Forza 1 blijft een leuke opwarmer voor t 2e deel:b:
     
  4. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik weet niet of ze het hebben gefixed (zal wel niet) maar bij mij draait FM voor geen meter op de 360: framerate is al veel te laag en erg onstabiel, ook blijft het geluid vaak hangen tijdens het racen :{
     
  5. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Is al iets beter, geluid blijft soms hangen maar dan moet je even op start (pauze) drukken en dan weer resume en dan loopt het weer. De kwaliteit daarintegen is wel redelijk slecht van het geluid, auto's klinken soms heel raar. Framerate heb ik nog maar 1 keer laag zien zijn.
     
  6. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ik heb dat dat geluid vast blijft zitten ook altijd, alleen bij offline kan je wel makkelijk op pauze drukken en weer verder, maar online heb je iegenlijks geen pauze dus dat is nogal kut, alleen als je heel erg voor staat kan je het wel doen, en dan meteen weer verder, maar het blijft kut.
     
  7. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Al een release datum bekend?
     
  8. Sjakov

    Sjakov Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
  9. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Sjakov

    Sjakov Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    jammergenoeg wel ja... ik hoop wel dat forza 2 een echte goede racegame wordt want daar heb ik wel behoefte aan op de xbox 360.
    Ik heb zelf alle gran turismo's nagenoeg uitgespeeld maar door dat gezeik met de releasedatum van de ps3 heeft sony een klant verloren en heb ik nu sinds 1,5 maand een x360 :thumbs:

    Ik hoop dus dat forza 2 een beetje aan gt kan tippen want dan is er voor mij geen enkele reden meer om nog ooit een playstation te willen :)
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Forza 1 was op heel veel fronten een topper! Dus ik heb hoge verwachtingen van Deel 2! :)
     
  12. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ja, maar je vergeet een ding, of eigenlijks twee. Ten eerste was Forza ook op veel fronten geen topper (met als hoofdonderdeel het geluid, soundtrack), en ten tweede zijn de concurenten op veel onderdelen ook toppers (met name Gran Turismo 4), en zeker zal FM 2 uber vet worden, maar ik hoop dat ze de meeste fouten van deel 1 niet weer maken, en dat de single player niet te kort wordt omdat men bezig is met de online multiplayer, er zijn al zoveel games die daaronder lijden, en dat is gewoon zonde.
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Daarom zeg ik ook: op heel veel fronten!
    Ik zeg niet dat Forza 1 in zijn algemeenheid een topper was! :)
     
  14. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
  15. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Pff nu ineens juni pas...maarja zolang het maar weer een topper wordt vind ik t wel best;)
     
  16. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt ie zeker in een pack uit met dat draadloze stuurtje? Zou wel relaxed zijn!!
     
  17. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom wacht ik dus ook met het kopen van het pack met pgr3. Hoop dat deze dan in een pack ook samen iets van 130 euro kosten. :)
     
  18. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    ach, tot nu toe vind ik alle sturen die te koop zijn zuigen, ik heb er 3 gehad en 3 geruild, allemaal omdat ze gewoon verot spelen, uiteraard is het even wennen, maar zelfs toen ik er gewend aan was geraakt, wat niet eens tijd nam, toen speelde het zelfs verot.
     
  19. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    stuur van ms is met forza 1 de bomb, en het geluid van de autos is wat minder idd, en de soundtrack.. geeft niet je kan toch nummers van jezelf op je xbox gooien heb je je eigen soundtrack iets was in gt4 niet kon _0/
     
  20. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Nee, maar daar hoeft het ook niet, en dat is het verschil, bij FM was het echt nodig en bij GT4 niet. Bovendien kan je op de 360 wel nummers zetten, maar ze niet zo makkelijk afspelen bij FM als op de 1ste Xbox.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina