1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Als iemand ''kopen'' zegt in een Topic, zeker in het Forza Motorsport 2 topic, dan kan je er van uitgaan dat hij/zij FM 2 wil kopen. Mijn berekingen zijn dat je daar voor zo'n 98,2479% van uit kan gaan. Vrijwel zeker dus! :)
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
  3. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang hij niet in de CROCUS vakantie komt vind ik het goed, dan zit in namelijk op mijn luie gat in Turkije:thumbs:
     
  4. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121

    laat me niet beginnen over GT3, pfwa, die 2.5 uurs races :9
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat zou héél mooi zijn! Mooi filmpje ook trouwens, geluid in de game is echt top!
     
  6. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Nu we het toch ff over GT hebben, weten jullie ook of je in GT4 ook bij de 24 uurs races kan saven als je in de pit bent ofzo. JP, dat zou jij wel moeten weten toch. Of moet je je playstation aan laten staan? :)
     
  7. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    neen kan niet, je moet door, je kunt wel op pauze laten staan, maar dat is het enige, of is dit veranderd sinds 3..mmm
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Je moet door. Het enige wat je kan doen is pauze. Ik liet me PS2 snachts aanstaan.
     
  9. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259

    Jah dat was ik ook al van plan als ik weer eens GT4 ga spelen. Wat een kutzooi eigenlijks. Je zult maar met je laatste paar minuten bezig zijn en dan crashed je playsation of hij loopt vast. Of je spind in de game zelf dan word je vlak voor de finish nog eens ingehaald, klote. Maar met de 3 a 4 uur die ik per dag er mee bezig zou zijn, zou dat uitkomen op zo'n 7 dagen. Maarja, als ik nou net ff wat meer doe, maar die 4 uurs races waren soms al tergend. Zeker als je met een kut autootje rijd. Maar wel stom eigenlijks, want in een spel voor de PS1, namelijk LeMans racing ofzoiets, daar kon je als je de pits inging, saven. Dat is wel zo handig. Wel stom dat dat met een betere game op de PS2 niet kan. Maar ach, ik kan die races niet altijd ontlopen, kheb nou de meeste andere races al af dus. :)
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Realisme hè ;) Saven is voor mietjes en zwangere vrouwen :+
     
  11. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Daar zit wat in, maar het is ook voor de mensen die nog niet totaal nerds zijn. Like myself. :)
     
  12. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Niet iedereen durft zn 360 snachts aan te laten staan lijkt mij. Dat ding wordt echt gloeiend heet wanneer je er 3 uurtjes op hebt gespeeld8) Dus het zou wel handig zijn dat ze een save-system in Forza 2 maken:D Verdomme, wat heb ik weer zin om realistisch te racen:)
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Whaha, die opmerking ken ik ergens van :+.

    @Thepunisher, ik zou me xbox360 sowieso niet aan laten staan. Kom je nooit inslaap....Iig ze mogen me wellis een FM2 demotje geven :+
     
  14. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad mooi maar ik wil INGAME |:- (niet negatief naar jou toe hoor ;) )

    Als Forza 2 echt in feb of de lente uitkomt mogen ze onderhand wel eens iets ingame laten zien (en niet van die brakke filmpjes). Gewoon een paar gasten uitnodigen en laten zien hoe ver ze zijn want op dit moment krijg ik er een raar "Sony smaakje" van in mn mond.... Heel lang niets laten horen en dan op het einde uitstellen..... (ik hoop het niet maar "iets" klopt er niet..)
     
  15. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ja, dat zou een paar weken terug al komen. Btw punisher, we hadden het over een PS2. ;)
     
  16. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm, februari zou cool zijn :) Nu al verslaafd aan PGR3 en de MS Wireless Wheel en met FM2 zal het alleen maar erger worden ;)
     
  17. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    de game komt niet in februari maar dat event waar dit clipje over gaat!
     
  18. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Klopt, maar ze zullen de game niet op een dergelijke manier marketen als hij nog een half jaar op zit laat wachten. Ik verwacht hem dus ergens kort na februari, bijvoorbeeld in maart of misschien april. Maar dat is puur gokken.

    Erg vreemd dat er zo weinig bekend is gemaakt over de game sinds de delay.
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Ik heb mijn Xbox 360 tot 2x toe een hele nacht laten draaien. 2x om dezelfde reden. Ik wou die 'Play 8 consecutive hours in onliny multiplayer' halen in GRAW. Beide keren zat m'n Xbox vast toen ik wakker werd :emo: Best wel triest. Hij hoeft niks te berekenen, alleen de lobby draaiende houden, en toch krijgt 'ie het voor elkaar vast te slaan. Overigens is het niet zo fijn slapen met dat ding naast ja. Ik kon net zo moeilijk in slaap komen als in een vliegtuig. Met de PS2 was dit overigens geen probleem.

    Maargoed, het wordt idd eens tijd voor een gameplay filmpje. En dan niet van zo iemand die alleen de muren raakt, maar ook gewoon van iemand die nog een beetje een bocht kan nemen. Anders heb je er nog niks aan.
     
  20. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108

    Nou heb hem ook paar keer een hele nacht laten aan staan helemaal nergens geen last van..:thumbs: hij was zelfs niet gloedheet ofzo dus meaby heb ik lucky met me 360
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina