1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ziet er GRUWELIJK uit!
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Haha die JeePee weer, altijd negatief over Forza en M$. Maar zijn de zaakjes al geregelt bij GT? zoals:

    - Schade? (het is gewoon hilarisch te noemen dat 'crashen' in GT)
    - Customizable? (en dan bedoel ik natuurlijk niet alleen de tuning mee)
    - Goeie online functie?

    ...als ze die dingen even goed weten te krijgen, may be dat het in de buurt komt van Forza. :lol:

    (nee is niet sarcastisch bedoelt hoor)
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Ik baal van dat bericht omdat ik zelf de eigenaar ben van de DriveFX. Ik zie MS er wel voor aan om Forza 'uncompatible' (lees: bagger) te maken met de DriveFX zodat iedereen het MS wheel koopt. Netzoals de Logitech de kracht in de DriveFX geen Force Feedback mag noemen van MS, terwijl dat er wel in zit. Nu denkt men wtf is Axail Feedback nou weer, ik koop wel het MS wheel want die heeft wel gewoon FF. Ik ben er best bang voor, maar ik kom er pas achter in mei.

    Schade zal er wel in komen te zitten volgens PD. Er was al een schademodel ontwikkeld voor GT4, maar die van PD te bagger om uit te laten brengen. Met dat schademodel zijn ze verder gegaan in GT5.

    Dit is een aspect wat niet bij de GT serie hoort. De stoere 'looks' passen niet bij de stijl van GT. Visueel Tunen zal er ook niet in komen te zitten. Je kan alleen dingen tunen die daadwerkelijk ook van invloed zijn op het rijden. Dus een spoiler kan wel, maar decals zijn buiten beschouwing.


    Dat hangt eerder van Sony af dan van PD denk ik. Het Sony netwerk is en blijft gratis, dus ja...

    Wat jij wil. Bij mij zijn gameplay, geluid en graphics nog altijd belangrijker. Daarom dat ik GT beter vind dan Forza ;)
     
  4. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    En daarom vind ik op grond van gameplay en graphics Forza 2 niets minder. Ik heb ze allebei gespeeld en mss had ik zelfs nog wel meer lol aan FM. Ze zouden eens GT moeten uitbrengen voor de 360 en FM voor de PS3. Want nu gaan mensen speciaal een PS3 kopen voor GT en andersom natuurlijk FM voor de 360. Meer concurrentie is alleen maar beter toch? En ze verliezen er vast geen geld aan lijkt me:cool:
     
  5. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Zullen we gewoon proberen het over Forza 2 te hebben...? Anders maak ff een VS thread aan aub....
    Het begint nu wel wat afgezaagd te worden om JP iedere keer aan te vallen terwijl hij gewoon zn zorgen uit of MS ook aan de Logitech eigenaren heeft gedacht...
    Niks mis mee dus ga hem nu niet uit lopen dagen svp.

    Ieder spel heeft zn voors en zn tegens en Forza 2 iets meer voors omdat het op de 360 uitkomt die de meeste van ons hebben ;)
     
  6. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, ieder zijn eigen mening.

    Zelf denk ik ook wel dat Microsoft haar eigen stuur toch wel net iets beter gaat maken dan het Logitech stuur voor Forza 2. Dat is toch een slimme en erg makkelijke marketing stunt? Daarom heb ik ook nog geen stuur aangeschaft. Eerst kijken wat het allemaal wordt met Forza 2.
     
  7. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen met de DriveFX nogmaals, ik heb onlangs Logitech gebeld voor wat probleempjes met het stuur (krakende headset aan andere kant van de lijn), en heb ook gelijk gevraagd waarom ik nou geen FF had bij PGR3. Ze vertelden mij dat Axial Feedback dus NIET Force Feedback moet voorstellen maar een systeem dat de rumble van de originele controller omzet in trillingen in het stuur ofzo. "Helaas zal dit systeem nooit in de buurt komen van de échte Force Feedback stuurtjes" zoals de beste man mij vertelde... Dan maar overstappen op het MS stuur in mei...
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Mooie screens, ingame materiaal hoop ik?
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Stonden een paar pagina's terug al. Lijkt nogal op photomode.
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    'T is fotomode van een ingame race. Dus vergelijkbaar met PGR3 :) Desalnietemin ziet het er goed uit, helemaal vergeleken met PGR3:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Met dank aan Chewbacca IV voor het vergelijkings materiaal :)
     
  11. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo respect hoor voor het Forza team. Nu zie je dus echt dat het weer een stap verder is op het grafische vlak. _O_ , Zeer leuke vergelijking.
     
  12. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die enzo anders best wel lelijk, dat logo enzo
     
  13. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    De kleurovergang bij de maserati is bij PGR3 ook beter.
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Los van de eerste screen vind ik PGR3 er beter uit zien...
     
  15. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht ik dus ook al :)
     
  16. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het nogal erg glimmen :9 ook ben ik bang dat ik het op mijn gewone tv'tje het niet zo mooi zal zien.
     
  17. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    nou tis wel mooier als pgr3 alleen moet je super goed kijken, nou is dat niet heel erg aangezien pgr3 mooi spel is, alleen had ik er wel meer van verwacht maja lats
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Bij de MC12 zien beide shots er beter uit. De enzo is wat twijfelachtig. Vind hem zelf wat te rood ogen bij de FM2 uitvoering. Al met al vind ik FM2 er op deze beelden mooier uitzien dan PGR3. Als ie eenmaal op 60 fps speelbaar is, overtreft ie PGR3 waarschijnlijk helemaal :)
     
  19. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    het verschil met de echt Maserati:

    [​IMG]

    je ziet toch dat deze wat rondere vormen heeft, maar het begint al ergens op te lijken
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2007
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    [​IMG] :
    zo te zien met [​IMG] z'n twaalve in de game.
    op forza homepage zelfde screen, maar dan gezien vanaf hood-view(vanaf de infinite):
    [​IMG] :
    [​IMG] :
    zomaar gevonden fia google, en er stond bij dat het voor een presentatie was voor een of andere beurs of zo
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina