1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Forza was welliswaar een van de beste race games op de xbox, maar er zaten toch ook nog wel een paar jammere nadelen aan. Bijv was het geluid niet echt super goed. En voor de P.U. lesers onder ons, die weten vast ook nog wel dat misdaad artikeltje van J.J., als review voor DTM RD 3. Daarin staat bijv dat Forza vergeleken met DTM 3 geen goede simulatie game is, nou heb ik ze allebei, en ik moet zeggen dat ik hem daar wel een beetje gelijk in geef. Maar goed ik hoop dat Forza 2 super word, ik ga hem zoiezo halen. :thumbs: :b: _O_
     
  2. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan ook niet w88 tot Forza 2!!!!!!

    PGR3 ligt hier te verstoffen. Heb Burnout maar weer uit de kast gehaald:)
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    heb ook wel zin in forza 2 zeg. Hopelijk ruim voor de release een demo
     
  4. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit is misschien wel de game (samen met GTR) waar ik een 360 voor ga aanschaffen:) Ben benieuwd. Ziet er net als deel 1 veelbelovend uit:thumbs:
     
  5. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en dan meteen een online demo! Dan doe ik niks anders meer op mn Xbox:p
     
  6. dutchonly

    dutchonly Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is de release datum van fm2 eigenlijk
    ik hoor geruchten dat ie aan het einde van het jaar zou komen
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    Via de online gamewinkel Gamestop is een nieuwe lijst met releasedata van Xbox 360 games naar buiten gekomen. Hierop een hoop wijzigingen in data voor Xbox 360 games en een enkele nieuwe game. Helaas gaat het bij de nieuwe data voornamelijk om vertragingen, zo zullen we op sommige games aanzienlijk langer moeten wachten.

    Enkele feitjes:

    - Chromehounds loopt een maand vertraging op, nieuwe datum 11 juli
    - Bomberman: Act Zero loopt een maand vertraging op, nieuwe datum 8 augustus.
    - Dead Rising loopt twee maanden vertraging op, en zal ook op 8 augustus gaan verschijnen.
    - Splinter Cell: Double Agent loopt twee weken vertraging op en zal nu verschijnen op 26 september.
    - Medal of Honor verschijnt toch niet meer dit jaar, nieuwe datum januari 2007.
    - Lost Planet staat nu gepland voor een release in 2007.
    - Crackdown loopt vertraging op en komt uit in februari 2007.
    - Mass Effect loopt vier maanden(!) vertraging op en komt nu pas op 2 april 2007.

    Overigens staat ook Burnout 5 op de lijst. Geen grote verrassing, maar vooralsnog was nog niet bekend dat er al aan een opvolger van Burnout: Revenge gewerkt werd. De game moet in februari 2007 uit gaan komen. Ook Half-Life 2 komt in de lijst voor, en lijkt nu dus officieel naar de Xbox 360 te gaan komen.

    Om toch nog af te sluiten met een goed gevoel zullen we nog even melden wat de mooie nazomerse maanden ons vanaf augustus zullen brengen. Hieronder een overzichtje:

    Augustus
    Bomberman: Act Zero
    Dead Rising
    Madden NFL 2007
    Ninety-Nine Nights
    Enchanted Arms
    Saints Row

    September
    Def Jam
    NHL Live 2007
    World Series of Poker
    Test Drive Unlimited
    The Godfather
    LEGO Star Wars II
    Open Season
    Splinter Cell: Double Agent

    Oktober
    Stranglehold
    The Sopranos
    Gears of War
    Viva Pinata
    Forza Motorsport 2
    Arcade Unplugged
    Gears of War CE
    NBA Live 2007
    Tiger Woods 2007
    Blitz: The League
    Just Cause
    Star Trek: Legacy
    Phantasy Star Universe
    Superman Returns
    Pro Evolution Soccer 6

    November
    WWE Smackdown vs. Raw 2007
    Brothers in Arms: Hell's Highway
    Too Human
    Samurai Warriors 2
    Tony Hawk's Project 8
    Call of Duty 3
    FIFA Soccer 2007
    Need for Speed: Carbon
    NCAA March Madness 2007
    Need for Speed: Carbon CE
    Marvel Ultimate Alliance
    Cabela's African Safari
    Harley Davidson Motorcycles
    History Channel: Civil War
    Pimp My Ride
    Rainbow Six: Vegas
    Battlestations Midway

    ofterwijl voor mij


    Augustus
    Saints Row

    Oktober
    Gears of War
    Forza Motorsport 2

    November
    Brothers in Arms: Hell's Highway
    Call of Duty 3
    FIFA Soccer 2007
    Need for Speed: Carbon ?
    Rainbow Six: Vegas
     
  8. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    euhmmm verkeerde topic?
     
  9. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    komt er in juni/juli niks??
     
  10. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Toch bedankt voor die lijst. :thumbs: :b:
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    nee
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Mag hopen dat er nu wel echte schade inzit, want sim-racers zoals ze genoemd worden (zowel GT als FM) vind ik een schademodel toch wel erin horen anders kan ik het nog steeds geen sim-racer vinden, en dat vind ik dus ook, RSC2 heeft wel een schademodel en vergelijk dat maar eens met de schade in FM en al helemaal met die van GT. En jawel ik weet dat sommigen automerken het niet echt leuk vinden als hun dure bolide in de prak word gereden, maar damn wat is het probleem? Waarom Rally, DTM en F1 wel en een SIM racer waar toch echt een schademodel in thuis hoort niet om het realisme NOG eens een stap hoger te krijgen als de hierboven genoemde racertypes. Ik vind het na al die jaren nog steeds erg raar dat de autofabrikanten er zo'n probleem van maken.

    Mag hopen dat ze met FM2 eindelijk over de boeg gaan, en dat je lekker je auto in een muur kan parkeren. ;)
     
  13. smokehaze

    smokehaze Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    ben er wel op aan het wachten
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoop echt dat deze game dit jaar nog uitkomt. Want deze game is toch wel 1 van de games waar ik heel fel naar uit kijk dit jaar. Maar wat ik wel zever vind is, dat men altijd gezegd heeft(vooral tegen polyphony) dat het bullshit is, dat er geen blutsen in auto's mogen zitten. Nu komen de makers van Forza af, dat de auto's niet total loss mogen gaan, vanwegen de fabrikanten van de auto's... Toen Forza 1 er was, zeiden ze dat het geen probleem was. Ik kan toch niet meer zo goed volgen op dat vlak...
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Zijn er al in-game beelden van FM2? Want ik zag laatst bij Gamekings toen ze het over FM2 een stukje van FM2, iig het was een spier witte auto (Netzoals in de trailer, je ziet dan de kleuren weg vallen) , maar er reden wel 2 auto's naast die ook in het filmpje zat van de E3 trailer.
     
  16. mars15

    mars15 Guest

    ligt aan die merken he, vaak willen ze niet dat hun autos kapot gaan in de game
     
  17. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Geen idee, op de officiele site staat nog geen nieuwe beelden. Ze zijn op dit moment bezig met het akkoord van de automobilisten. Er zijn dus van alle auto's die ze in het spel willen hebben een aantal plaatjes gemaakt. De eerste is dan helemaal piekfijn en de laatste is een nog net rijdend wrak ;).

    Ik ben benieuwd hoe het dan verder gaat. Als ze dat akkoord gekregen hebben lijkt het me dat er vrij snel nieuwe beelden komen.

    /edit @mars15 en de eeuwige discussie over de dwarsliggende autofabrikanten. Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze ontzettend moeilijk doen, maar dat het meer een kwestie is van de concurrentieverhoudingen. Als ik Porsche ben wil ik niet dat mijn auto verder kapot gaat in een spel dan een Ferrari, dat is toch niet de bedoeling. Het is dus vooral een spelletje van vooral naar elkaar kijken en dan beslissen. En daarom is het heel erg belangrijk om een aantal grote merken zo ver te krijgen dat ze helemaal stuk gaan in het spel, ik denk dat het daarna wel goed gaat komen :).
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2006
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Yups ze zeiden het idd dat je de auto in de prak kon rijden, maar het tegendeel is al duidelijk geworden. Hoewel het er wel aardig uitziet hoor die stuurafwijking en de krasjes, toch zie ik liever dat het er nog wat realistischer uitziet in FM2 (wiel verliezen, motorklep eraf..deur erui, voorkant frontaal in de prak...etc etc) Want waarom anders van die mooie XNA (wat MicrosoftGameStudios gebruikt) filmpjes maken waar je 2 auto's heel vet tegen elkaar ziet rammen, maar in een sim-racer verwerken nee dat kan niet want de auto fabrikanten willen het nog steeds niet na al die jaren, terwijl (denk ik) elke gamer het wel mist aan een sim-racer, waar na mijn weten gewoon een schademodel in hoort. Maargoed mocht het niet zo zijn, en dat zelfs de next gen sim racers geen schademodel hebben dan is er weinig next gen aan vind ik.

    [​IMG]
    Het wel bekende XNA crash filmpje.


    @mark15
    Zover was ik ook al...
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, als er geen realistisch schademodel(wat ik nog steeds niet gezien heb tot nu toe) ben ik toch ook wat teleurgesteld. Ik wil next gen power! Dan mogen er van mij maar 150 auto's inzitten(in plaats van 300), dat ze dan gewoon het schademodel geweldig maken. Maarja, we zullen zien :).
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Precies, who cares al die auto's waar veel al dezelfde type tussen zitten. Een realistisch schade model is wat mij betreft meer next gen, als een berg auto's. Maargoed mischien komt het allemaal wel goed, we wachten af :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina