1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Een berg auto's is zeker niet next-gen nee.
    Het aantal auto's in deel 1 was ook al meer dan genoeg, maar erg vind ik t niet:9
    Hoe meer van die GTR-klasse en 24 H Le Mans-klasse, des te beter imo.
    Een realistisch schademodel hoeft van mij niet eens zozeer.
    Van mij hoeven die onderdelen niet perse de lucht in te vliegen zoals in DTM wel het geval is als voorbeeld.
    Liever wel natuurlijk, zolang het spel er maar niet onder lijdt:)
    In deel 1 zag je ook geen wegvliegende banden enz....maar als je flink tegen de muur aan reed, dan was het ook al zo goed als over.
    We zien wel, k vind het niet echt een vereiste.
    Kopen doe ik het toch wel:thumbs:
     
  2. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil eigenlijk dat je in een race ook gewoon je auto totall loss kunt rijden, en ook online en dat je gewoon de schade moet dokken ofzo. zodat je ook gelijk van het "ram-iedereen-maar-aan-de-kant" af bent van anderen.
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Tja, het is in een arcade racer natuurlijk veel makkelijker een schademodel in te bouwen dat in sims als Forza en GT4. Hoe lang is een developer er wel niet mee bezig om voor 500 auto's (en in GT5 ook nog motoren) die je ook nog allemaal een bodykit en eigen paint kan geven en ook nog allemaal kan afstellen een realistisch schademodel te maken? Dat doe je niet in een weekje hoor. En het lijkt mij zeer sterk dat Forza 2 dit wel gaat hebben, aangezien hij geplanned staat voor dit jaar. Als het dan toch zo is zullen ze wel met een heel groot team 24/7 gewerkt hebben, of er zitten gewoon veel bugs in. Maargoed, ik hoop natuurlijk wel op een schademodel. Niet dat ik er gebruik van ga maken (:cool:) maar het is altijd leuk om n00bs total loss te zien gaan :cool:
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar ik hoop dat met gt5 en forza 2, NIET het aantal als belangrijk wordt beschouwd. Ik hoop dat je op het circuit enorme dingen te zien gaat krijgen. Dat het er heel hard aan toe gaat. Bijvoorbeeld, dat in sommige races in de eerste bocht, een paar coureurs botsen, en gewoon van de baan crashen. Dat jij dan als speler door het stof en de crashes heen moet scheuren en ontwijken. Of ander voorbeeld: Als iemand voor jou al een tijdje niet meer in de pit is geweest, dat die kerel gewoon begint te spinnen ofzo, en dan raas je er langs af. Of qua weereffecten. Regen, sneeuw, hagel, al die zaken moeten veel realistischer. Ik zie het al allemaal voor mij met ware next gen power en zaken die ik wil zien(of met formule 1, van die ongelooflijke crashes, en als je online speelt, dat idd de noobs gewoon uit de bocht vliegen, en niet meer terug komen, aangezien ze uitgeschakeld zijn :D). Maarja, ik vrees ervoor dat we dit niet vroeger dan 2008 gaan krijgen...:'-(
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    In F1'06 zitten al safety cars. Dat is al een hele vooruitgang, maar het vetgedrukte scenario wat jij daar noemt klinkt niet echt realistisch. Dat krijg je meer het Motorstorm effect. Gewoon bij een crash vol op de rem, aangezien je dan toch niet mag inhalen, aangezien er geel moet worden gezwaaid - iets wat er overigens zéker in moet zitten, vlaggen.
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat is volgens de regels, maar dat is net iets te realistisch dunkt mij zo. Maar die voorbeelden die ik aanhaal, ik bedoel niet dat het continu zo moet zijn he. Trouwens, ik heb al velen keren op tv gezien met dtm of formule 1, dat als er iemand crasht, de volgenden er gewoon langs afrijden, of soms zelfs ontwijken. Denk niet dat je dan nog gestopt kunt geraken(hangt van afstand af natuurlijk). In ieder geval, ik heb veel verwachtingen van next gen racegames...
     
  7. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen zorg allemaal dat je er niet te veel van verwacht he;)

    [Dan kan het alleen maar tegenvallen]
     
  8. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Totall loss, overdekop slaan, wielen verliezen, motoren opblazen en alle andere spectaculaire ongein blijft alleen bestemd voor de burnout reeksen zonder gelicenseerde auto´s.
    Heeft niks met next-gennigheid te maken, dat zal ook bij de xbox 720 en de ps4 zo zijn. Dat gaan porsche of ferrari echt nooooit goed vinden... Helaas
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je in een realistich next gen racegame nog geen wiel kan verliezen...:{
    Trouwens, lijkt me wel cool, dat je motor kan stuk gaan. Of dat je overkop kan gaan. In realiteit kan het ook. Maarja, tuurlijk moet het geen burnout zijn, bij burnout ga je om de 5 min overkop :D, met een realistische racegame(als het zou kunnen), zou dat misschien om de 20 races ofzo zijn(per toeval dat je overkop gaat ofzo)...
     
  10. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Mja, das "makkelijk" te maken hoor, een vette crash. En ik bedoel ook niet dat het niet realistisch zou kunnen zijn.
    Een vette crash gebeurt alleen nooit met bv. een Ferrari, Porsche, Lambo of BMW (volgens hun dan ;)).
    Die mensen staan al te stijgeren als dr een krasje op de lak komt. Zelfs voor een kapotte voorruit zal er aardig wat moeten gebeuren willen ze dat ok vinden, denk ik...
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Waarom Sabaru, Opel, VW, EVO's etc wel en een Ferrari niet? Gooi dan maar die Ferrari's eruit, maarja jammer dat sommigen dus blijkbaar niet willen dat een SIM racer werkelijk een SIM racer moet worden en niet een rij realistisch-crash-onrealistisch racespel. Nogmaals als ze het echt een sim racer willen laten lijken, mag dat geheel wel wat realistischer. De Tools (XNA, ragdoll etc.) zijn er dus waarom niet...

    Maarja das mijn menig he, daarnaast zegt de hoeveelheid auto's niks over een next gen game daar bedoel ik mee dat, 500 auto's leuk en aardig allemaal maar van mij mogen er liever 150 auto's met realistisch schademodel dan 500 met platte onderkant, en onrealistische crashes. Details het tot in de grond geboorde FullAuto bijv. bekijk de replays eens hoeveel die gasten wel niet aan detail aan de auto's hebben gezet zelfs de onderkant van de auto, en het kan er allemaal af!, erg mooi gedaan!!, en daar gaat het ook om in een SIM racer. En natuurlijk mag je best wel wat verwachtingen hebben vind ik, uiteraard moet je wel realistisch blijven maar volgens mij is er niks onrealistisch aan bovengenoemde opties. ;) :b:
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2006
  12. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor mij hoeft het allemaal niet zo zeer dat schademodel.
    Allicht is het welkom,maar ik heb zoiets spaar je kracht voor 16 auto's op de baan ofzo en een constante 60 FPS (zonder drops dus) en een super vette AI die echt onderling ook strijden om plekken etc.
    Wat ik ook graag zou willen is dat de auto's een fatsoenlijk geluid produceren, ik wil die terug slagen in die uitlaat horen!!
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2006
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja idd het geluid is bij FM (bij sommige auto's klinkt het geluid wel okeej maar vaak ook niet.), en zelfs bij PGR3 om te huilen. En wat je zegt over de aantal van auto's op de baan mag ook omhoog, je ziet in het echt ook niet vaak 8 auto's een race houden, meestal is dat toch meer.
     
  14. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    In de realiteit rijden er idd meer auto's dan 8 ja.
    PGR3 vind ik dan nog vrij goed, de Ferrari's hebben wel een goede sound en bijvoorbeeld de Skyline met de Turbo hoor je ook heel goed maar het kan nog altijd stukkennn beter en harder.
     
  15. gebbetje

    gebbetje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het eerste deel van forza een slechte game. Misschien komt het omdat ik al vanaf deel 1 de GT serie speel maar ik kan me er niet aan ontrekken dat dat de beste race game/simulator is. Het gevoel van 'glibberen en zweven' vind ik nog steeds behoorlijk irritant. Ik hoop dat er in het tweede deel te merken zal zijn dat ze van deel 1 hebben geleerd. Ik speel nog regelmatig een potje PGR3 maar de GT serie is en blijft de beste racegameserie ever voor mij.
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik vond juist het geluid klinken als grasmaaiers, helemaal niet het geluid wat Bizarre in de geluidsbestandjes had gedaan voordat PGR3 uitkwam. Maargoed ben wel benieuwd hoe dat gaat klinken in FM2.
     
  17. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is idd wel zo ja...die geluidsbestandjes waren veeeel bruter!
     
  18. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Over het aantal auto's op de baan. Online kan nu tot 12 man. Of dat de moeite waard is, is een tweede. Meestal heb je niet zoveel man bij elkaar of is het niveau te verschillend.

    Over de schade. Ik denk niet dat het probleem zo zeer in de schade zelf zit, maar in de vergelijking met andere fabrikanten. Fabrikanten zijn echt niet zo erg als jullie denken....
    Lees anders de weekly update nog maar eens goed. Er staat toch duidelijk dat er meer schade inzit dan ooit, maar dat je nog geen vliegende auto's/lichamen of ontploffende banden hoeft te verwachten.
    De ontwikkelaar moet 1 merk over de streep trekken, dan volgt de rest wel :).
     
  19. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat wist ik ook al, maar je kan je auto niet total loss rijden... Maarja, we zien wel...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina