Waarom Sabaru, Opel, VW, EVO's etc wel en een Ferrari niet? Gooi dan maar die Ferrari's eruit, maarja jammer dat sommigen dus blijkbaar niet willen dat een SIM racer werkelijk een SIM racer moet worden en niet een rij realistisch-crash-onrealistisch racespel. Nogmaals als ze het echt een sim racer willen laten lijken, mag dat geheel wel wat realistischer. De Tools (XNA, ragdoll etc.) zijn er dus waarom niet...
Maarja das mijn menig he, daarnaast zegt de hoeveelheid auto's niks over een next gen game daar bedoel ik mee dat, 500 auto's leuk en aardig allemaal maar van mij mogen er liever 150 auto's met realistisch schademodel dan 500 met platte onderkant, en onrealistische crashes. Details het tot in de grond geboorde FullAuto bijv. bekijk de replays eens hoeveel die gasten wel niet aan detail aan de auto's hebben gezet zelfs de onderkant van de auto, en het kan er allemaal af!, erg mooi gedaan!!, en daar gaat het ook om in een SIM racer. En natuurlijk mag je best wel wat verwachtingen hebben vind ik, uiteraard moet je wel realistisch blijven maar volgens mij is er niks onrealistisch aan bovengenoemde opties. :b:
Laatst bewerkt: 7 jun 2006