1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand eigenlijk nog het intro-filmpje van Forza Motorsport 1?
    Dat was zo'n bruut filmpje + muziek :cool:

    Iemand? O-) Mij lukt het niet om 'em te vinden :'-(
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2006
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Danke Excess :thumbs:

    * neuriet weer ouderwets mee, met dat heerlijke filmpje :cool:
     
  4. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
  5. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf, die auto's lijken soms wel 2d, ik dacht me het spel toch mooier te herrineren :p
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het er nog best wel aardig uit zien. Het zal wel zoals nu ook de meeste intro filmpjes pre-rendered zijn, maar dat mag de pret niet drukken :cool:
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Ik wil ze ook zien! Bij GT4 ging ik soms expres in z'n 6 optrekken zodat je een stuk of 15 keer een back-fire knal + vlam kreeg. Heerlijk was dat! Dat moet er wel inzitten vind ik.
     
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    laten we hopen dat de pitstops beter uitgewerkt zijn .
     
  9. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan echt niet wachten:)
     
  10. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Welke race-fan niet?;)
    In oktober komt ie al uit toch?:D
    Dit gaat toch wel zeker het meest realistiche racespel worden op de 360.
    Hier kijk ik dus echt naar uit8)
     
  11. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Tothegame heeft het over Q4 (klikje naar tothegame)

    Play.com heeft het over 3 November (klikje naar Play).

    Ben eerlijk gezegd wel benieuwd naar de release :). Maar als ik die updates van Forza lees op de officiele website, dan kan het nog wel even gaan duren :).
     
  12. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Daar werd gezegd dat ze naar een release in oktober streven :) Lijkt me overigens n beetje optimistisch...
     
  13. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Op de productpagina op Xbox.com die in de vorige pagina hier is aangegeven staat nu November 2006. Dat wordt een vet eindejaar, met zowel Forza 2 als PES 360 die mijn tijd compleet op gaan slokken (en dan heb ik het nog niet eens over de toffe andere spellen).

    De PS3 zal voorlopig even moeten wachten :)
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, voor mij geldt hetzelfde. Gears of war, forza 2, Too human, misschien saint's row,... koop ik dit jaar nog allemaal:).
     
  15. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerlijk gezegd geloof ik echt niet dat Forza 2 nog dit jaar komt. Het vorige deel werd op de e3 van 2004 in speelbare vorm gepresenteerd en kwam bijna een jaar later uit. Van Forza 2 is er enkel een trailer beschikbaar, geen ingame screenshots en geen speelbare versie van het spel. Ik denk dat ie misschien nog wel tegen uitstel aan gaat lopen
     
  16. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Verschil is dat ze nu ervaring hebben met Forza 1. Die moest vanaf het begin worden opgebouwd...nu hebben ze die ervaring en kennis al. Eind van het jaar lijkt me overigens ook wel optimistisch, maargoed, we zullen het zien, blijft een mooi spiel... *stopt forza weer is in zn boxje\o/
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Nog info:
    Dat Forza Motorsport 2 eraan zat te komen mocht duidelijk wezen, maar meer informatie dan dat was er tot nog toe niet vrijgegeven. Tot nog toe, dat is. Turn 10 heeft namelijk informatie vrijgegeven in het laatste nummer van het 360 Magazine.


    Om het schademodel te programmeren is het team zes maanden bezig geweest. Om de benodigde data daarvoor te verzamelen heeft ze nog eens negen maanden gekost.
    Een cockpit-perspectief is niet gepland. Wel komt er een ander perspectief, dat ook al voor de eerste Forza gepland was, maar door technische beperkingen toen niet gerealiseerd kon worden.
    Voor de Photo- en TV-Modi werkt het team nauw samen met Bizarre Creations (Project Gotham).
    Forza TV wordt bijvoorbeeld rechtstreeks uit Project Gotham 3 gehaald en bij Forza 2 ingebouwd. Het leentjebuur spelen komt echter niet slechts van één kant, bepaalde concepten uit Forza 1 werden ook in PGR3 gebruikt, zoals de naaldoze integratie van de carriëre- en multiplayermodus.
    Betreffende de schade zullen er drie instellingen zijn; 'optisch', 'normaal' en 'simulation'. De eerste zal slechts cosmetisch effect hebben op jouw auto, terwijl de andere twee respectievelijk het rijgedrag beïnvloeden.
    De 'Drivatar' is weer van de partij, en zal ditmaal een grotere rol spelen dan in Forza.
    Net als in het vorige deel, kan je jouw auto's weer naar hartelust onderkladden, -schilderen en -plakken. De tools hiervoor zullen grotendeels hetzelfde zijn. Vandaar ook dat je nog steeds geen plaatjes zal kunnen importeren.
    Downloadable content staat gepland. Je zal onder andere nieuwe stickers voor op je auto kunnen downloaden.
    De release zal in november dit jaar zijn.
     
  18. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Goed nieuws!!
    Oktober, November en December worden topmaanden:thumbs:
    Wat wel jammer is, is dat er geen cockpit-view aanwezig is.
    Maar dat is wel begrijpelijk, aangezien het moeilijk wordt om voor een ruime 400 auto's dit te ontwikkelen. Ik was ook allang blij geweest dat ze bijvoorbeeld alleen voor de 24 H Le Mans karren cockpit-view hadden ofzo:+
    Ik snak nu al naar November, echt erg dit:9
     
  19. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Lol, wat moet een vent van turn10 bij hollywood? :+ Link
    [​IMG]
     
  20. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Er komt een hood-cam, heb ik al ergens anders gelezen. Ik kan er wel mee leven, al vind ik het erg jammer dat er geen dashboard camera is. Ookal is hij in PGR3 niet altijd even speelbaar, hij staat sowieso wel garant voor een intensere, spectaculaire ervaring.

    Als ze een goede hood-cam weten te maken, heb je wel meer overzicht tijdens het rijden. En ze kunnen al die polygonen voor het interieur ergens anders gebruiken ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina