1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de camera achter de auto heb je altijd meer overzicht. En er zijn maar weinig mensen die egt bloedsnel zijn met een andere view. Want met de hood-view zie je je auto niet uitbreken en het is moeilijk de breedte van je wagen in te schatten. Na veel oefenen lukt dat wel, maar met 400 auto's ofzo wordt dat wat moeilijker ;).
     
  2. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Kan zijn, maar ik rijd in PGR3 het liefst met de bumper cam. Vind achter de camera vandaan zo nep. Maarja, die werkte wel goed voor me in PGR2.

    En, uiteindelijk gaat het om snelheid in zo'n spel. Dan maar evt door vanaf achter de auto te kijken..
     
  3. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik rij zelf ook altijd betere tijden met PGR3 als ik boven op de motorkap zit hoor. Naja dan zijn mijn tijden dan niet goed maar ik rijd er wel beter mee. Maar ik hoop dus wel dat je wel in kan stellen in welke camera je speelt.

    Is er eigenlijk ook al iets bekend over het tunen? (Ik volg dit topic niet echt goed). Kan je weer zelf van alles stikkers erop maken en is het weer zo uitgebreid?
     
  4. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    PR praatje van Dan Greenawalt @ xboxworld, geen nieuws maar wel een paar kleine dingetjes...

    Dit lijkt me een hele verbetering, AI met verschillende persoonlijkheden:
    "The AI you face in Forza Motorsport 2 will have names and personalities that were specifically trained/created by the designers. Some will be fast, but tentative in traffic. Others will take slower lines, but will be more aggressive toward other cars. By giving them names, the players will be able to recognize the fast and the dangerous drivers from the field."

    Wel losvliegende delen (bumpers?)... Maar geen weerseffecten :confused:
    "Do to the increased power of the Xbox 360, we've been able to go even further in modeling the way cars incur damage and wear, and the effect it has on performance. Crashes will be more dramatic with parts and particles flying off the cars. Weather effects however – not at this stage."

    Er staat hier 65 tracks verdeeld over 18 "omgevingen".
    Bijv. 'met de klok mee' en 'tegen de klok in' zijn er al twee, Nurburgring en F1 circuit zijn er weer twee... En dan nog point-to-point etc... Zo had FM1 volgens mij al 17 omgevingen :confused:
    Wel komen er vier nieuwe bestaande tracks in :9
    "The game will feature more than 65 tracks carved out of 18 environments, including 13 real-world licensed circuits such as the Road America race track, Silverstone Circuit, Tsukuba Circuit and Mazda Raceway Laguna Seca.
    Sebring International Raceway is among four new real-world licensed circuits added to the newest installment of the Forza Motorsport franchise."


    Voor Bonbridge^:
    "Forza Motorsport fans will still be able to continue expressing their inner artist in the paint and upgrade shops with near-endless visual personalization. You will be able to customize the shape of your car by combining licensed rims, performance parts and aftermarket body kits. You can also create your own unique paint scheme using millions of paint and decal options.
    From a design perspective, one of the goals of the Paint Job Editor was to expand the range of skills rewarded in the game. You can be a great racer, tuner, or painter. To that end, the tool is incredibly powerful. Like our simulation physics engine, the Paint Job Editor empowers the creative and distinguishes those with skill. For Forza Motorsport 2, we're making the tool even more powerful. More layers, more decals, and more options – all at a much higher resolution."


    Ohja, hij zegt het niet met zoveel woorden maar de foto mode van PGR3 zit (net als FM2 tv) er ook in en de plaatjes kan je dit keer wél exporteren :D
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2006
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Heb precies hetzelfde. In PGR2 achter de auto en in PGR3 op bumper-view. Puur voor de snelheid en het je kan voor mij gevoel veel beter een bocht inschatten.

    Heb eigenlijk best zin in een andere race game voor de 360 :eek: Laat fm2 maar is komen.
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
  7. MarijnB

    MarijnB Special User

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Waneer komt Forza 2 eigelijk uit? Dit jaar nog denken jullie?
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    ja

    Q4 2006
     
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    rond de kerst roepen de ontwikkelaars
     
  10. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    November komt ie*)
     
  11. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    De vorige drie posts samenvattend:
    Eigenlijk heeft niemand een idee, 't zou eind dit jaar moeten worden, maar dat zou best later kunnen worden :9
     
  12. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Op IGN staat dat ie in USA voor 2 oktober is gepland.
    Op xboxworld staat november.
    Dus FM2 verschijnt in 2006 nog lijkt me dan zo:thumbs:
    Zou heel raar moeten lopen willen ze m nu nog uitstellen naar 2007.
     
  13. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, dat gaat vrij gemakkelijk hoor. Zou me nix verbazen als ie 3 of 4 maanden later pas komt.
     
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    klopt idd , als ze de game maar niet gaan rushen .
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ze zijn wel al lang bezig met de game:). Ze hebben ook speciaal geen trailer of demo voor E3 gemaakt(want die trailer was niet ingame zei de hoofdman zelf, maar het gaat er even mooi of zelfs mooier uitzien!, dus geen zorgen...) omdat, dat 3 maanden ofzo in beslag neemt, en ze wilden geen kostbare tijd verliezen, en goed doorwerken aan de game :):)...
     
  16. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Precies, ik heb dat interview ook gelezen met die hoofdman.
    En daar hebben ze ook groot gelijk in....als ze geen trailers en demo's vrijgeven waardoor ze meer tijd in het spel zelf kunnen steken en daarom eerder op de markt komt, heb ik daar vrede mee.
    En bovendien, als je onwijs veel trailers ziet, zoals bij MotoGP 06 dan is het eigenlijk geen verrassing meer als je het spel eindelijk zelf speelt.
    Dit hebben ze goed bekeken bij het ontwikkelteam imo:D
     
  17. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    dit spel gaat ook op mijn verlanglijstje :emo: samen met GoW en halo 3
     
  18. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb op de officiele site screens gezien die ik nog niet eerder ben tegengekomen. Misschien iets voor in de startpost? De kwaliteit is niet ontzettend goed, het lijkt wel alsof ze het uit een filmpje hebben geplukt.

    [​IMG]
    Een evo op de alpine ring. Check ook de reflectie in de koplampen van de auto erachter :).

    [​IMG]
    Chechk het 'regenboogje' dat de lamp weerkaatst omdat de zon er in schijnt.

    [​IMG]
    Een van de nieuwe banen is Suzuka (kijk maar naar de bestandsnaam).

    [​IMG]
    Nutteloze screen, maar ik wou ze allemaal posten ;).
     
  19. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Is er eigenlijks al iets van een car list of een track list bekend?
     
  20. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe screens van Forza 8)

    Zien er vet uit, ook al is het niet egt ingame. En Suzuka \o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina