Hoi, Hoe of waar kan ik mezelf aanmelden voor de RCC cup ? Ik heb sinds vorige week ook FM3 (de L.E.), en nu wil ik wel eens meedoen. Greetz, Huib Ps. Ben nog bezig met een ontwerp te maken voor de auto.
De race die in de startpost staat voor woensdag is helaas volgeboekt. maar je kunt je aanmelden en bij genoeg aanmeldingen wordt er een extra lobby geopend. Nu zijn er 2 reserve. De race voor zondag is wel open voor inschrijvingen en er kunnen nog 3 mensen in. Je kunt je hier daarvoor opgeven of even in dit topic melden dat je meedoet. http://www.360racing.nl/forum/viewtopic.php?f=56&t=806&start=0 Zorg ervoor dat je de host in je friendlist hebt en je auto aan de eventuele upgardes voldoet. Maar die info kun je ook daar allemaal vinden.
Nu er 20 aanmeldingen zijn willen wij overwegen een derde Poule te organiseren. Het enige wat daarmee ontbreekt is een host waarvan wij weten dat hij een degelijke verbinding heeft en een "Open" NAT. Wilt iemand zich hiervoor aanmelden? verdere instructies stuur ik dan via een personal message. Dan kunnen wij hem hopelijk op deze manier inrichten: Poule A 1. Racerblade01 (host) 2. Ibrahim06 3. Head Ninja 4. Kimi NL 5. Duco3101 6. XFNL RR 75 7. Yoekatak Poule B 1. Shortbull (host) 2. Mr MoerKe BE 3. MentalJ 4. Henry 64 5. Rivanov 6. Power Design 7. B Tender Poule C 1. (host) 2. Soichiro Nesta 3. Ic3DFire 4. Huib1968 5. Dirkjan505 6. kiR2607 7. Alvori NL
dat mag niet omdat deze in de racerij ook verboden is... tenminste dat waren de regels toen. maar denk dat short dat wel wil aanpassen voor jou