Ik heb de lobby vanaf half acht open. Voor eventueel mensen die willen oefenen. Poules: Poule A 1. Racerblade01 (host) 2. Ibrahim06 3. Head Ninja 4. Kimi NL 5. Duco3101 6. XFNL RR 75 7. Yoekatak Poule B 1. Shortbull (host) 2. Mr MoerKe BE 3. MentalJ 4. Henry 64 5. Rivanov 6. Power Design 7. Styl3dd 8. kiR2607 Poule C 1. AZT B Tender (host) 2. Ic3DFire 3. Huib1968 4. Dirkjan505 5. Edezuigt 6. Alvori NL 7. Soichiro Nesta
Heb m'n Clio vanmiddag al over Tsukuba gejagen. Heeft toch weinig zin aangezien het toch weer botsen wordt in bocht 1! /edit: Verslag en foto's is t.z.t. op 360racing.nl te vinden neem ik aan?
achach gister was tsukuba oefenen wel drama. ik rij nu pas 1 dag zonder braking line en abs.. ohja ik moet nog een paint maken
Ik zie dat ik toch in b mee rijd? Nice. Meld ik dit nog even op 360 racing. B tender heeft me daar in c staan.
Ja, was leuk. Alleen minder dat ik in de eerste ronde spinde en meteen achter lag. Uiteindelijk vrij snel langs 2 anderen gekomen en nog in de buurt gekomen van Rivanov, maar toen ging ik fouten maken.
Het gedrang in bocht 1 viel me reuze mee. Iedereen hield netjes zijn lijn en ging niet van de ene naar de andere kant.
Zeker een mooie, leuke en sportieve race . Inderdaad jammer dat er iemand overdwars ging in de eerste ronde (en helemaal jammer dat ik hem niet helemaal kon ontwijken ). Maare, kan ik me al inschrijven voor volgende week?!
Uitslag van Poule B was een leuke race. Tweede bocht spinde er iemand waardoor er drie racers door konden gaan. Ik, Soichiro Nesta en nog iemand. Maar die ene (lol) die beukte Soichiro vol eraf in de laatste bocht waardoor ik de koppositie kon overnemen. Toen kwam Shortbull achter mij aan en hij was sneller totdat hij foutjes ging maken en zelfs spinde omdat hij de pit in wilde gaan haha. Volgende week er weer bij!
Verslag en punten komen ietsje later De volgende race is open: [column]RD02 - Suzuka West - 11/11/09[/column] moment... Race information Track: Suzuka West Time: 20.00 Date: woensdag - 11 november Laps: 25 Assists: Gearbox Upgrades: geen Tuning: niet toegestaan Qualify: Yes Vehicle: Renault Clio V6 Inschrijvingen Poule A 1. Racerblade01 (host) 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Poule B 1. Shortbull (host) 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8.