Er zijn nog plekken voor woensdag avond met de Renault Clio RD02 - Suzuka West - 11/11/09 Race information Track: Suzuka West Time: 20.00 Date: woensdag - 11 november Laps: 25 Assists: Gearbox Upgrades: geen Tuning: niet toegestaan Qualify: Yes Vehicle: Renault Clio V6 Inschrijvingen Poule A 1. Racerblade01 (host) 2. Yoekatak 3. Ibrahim06 4. Styl3dd 5. Head Ninja NL 6. KiR2607 7. Duco3101 8. MentalJ Poule B 1. Shortbull (host) 2. Alvori NL 3. Rivanov 4. Ic3DFire 5. BlaasBaas 6. Erwindinho NL 7. pgrferrari 8.
En de nieuwe race voor de Seat Supercup is ook weer geopend! RD03 - Sebring - 18/11/09 Op Amerikaanse bodem op een krap circuit met hoekige bochten, een klein foutje kan een one-way-ticket naar de muren worden en dan niet te vergeten de prachtige eindbocht met de beruchte tegels. Sebring! Je vindt het prachtig of je vindt het niets! Race information Track: Sebring Time: 12.00 Date: zondag - 18 november Laps: 5 + 15 Assists: Gearbox Upgrades: Ja, volgens voorschrift Tuning: Ja Qualify: Ja Vehicle: Seat Leon Supercup Inschrijvingen Poule A 1. Racerblade01 (host) 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Poule B 1. Shortbull (host) 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8.
Schrijf mij ook maar in voor woensdag. Eveneens voor zondag. Weet alleen niet hoe ik een nummer erop kan painten. En welk nr.?
Het nummer is te downloaden op mijn storefront. Nummer mag je zelf bepalen . Maar als je wilt voorkomen dat je een nummer kiest dat iemand anders al heeft dan zul je even in deze lijst moeten kijken.
Ok, de sticker had ik al van je storefront eveneens de desgins van de seat. Maar die (sticker) kun je niet op een gelocked design plakken van de clio of seat. Kun je zeggen hoe ik dat moet doen?