1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 16 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    6.2 liter V8..
     
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    6.3/6.2, Het maakt mij niet uit, ik wil er in :p
     
  3. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Maple Valley moet er gewoon weer inkomen, een van de beste fictional tracks als je het mij vraagt. Verder, de review van Scooty komt nice over. Ik heb met hem wel eens geracet, en hij is een aardige gozer. Rijden kan hij ook wel. Maar diegene die hem kennen weten dat ook wel.
    Heb zin in de game, ik zou zeggen: laat maar komen. Hoop alleen wel dat ze iets spannenders gaan doen met die career. Vond ze tot op heden niet zo heel spannend.
     
  4. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat zeker 60% van de gamers dit toch niet zo'n hele fijn baan vond :)
    wat mij betreft mag ie eruit, heb hem vaak genoeg gezien. Die Mazda Laguna Seca mag ook weg, schitterende baan was dat wel, maar hij komt echt m'n oren uit :)
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik vond het anders ook een toffe baan. Misschien wel mijn favoriete baan :) Die Mazda Laguna Seca hoeft er niet in van mij. Vond er nooit wat aan.
     
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    De enige baan uit FM2 die ze er van mij uit mogen laten is Road Atlanta Long. Short vond ik wel leuk, long helemaal niet ;)
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Het waren maar 2 extra bochten hoor :p.
     
  8. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Van al die SUV's nigga * Bolides * maken, heb er zin an!
     
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Hier zie je wat vergelijkingsfoto's die ik zojuist geprobeerd heb te maken:
    Wat vooral opvalt is dat er meer of betere AA gebruikt wordt in FM3, waardoor alles er een stuk minder pixelerig uitziet. Dit zie je het best als je de full-size foto's bekijkt. Xboxworld resized ze zo dat ook de FM3 foto's er in het kleine formaat pixelerig uitzien.

    Wat ook opvalt en naar voren komt in de Mazda foto is dat je veel verder in kunt zoomen in FM3 dan in FM2. :D :D :D De Mazda foto in FM2 was met maximale zoom genomen maar de camera moest dichterbij komen dan in de FM3 foto om de Mazda beeldvullend in beeld te krijgen. Er is ook een stuk meer achtergrond te zien in de FM2 foto (4 pithokjes vs 2 pithokjes..

    FM3
    [​IMG]
    FM2
    Stock settings
    [​IMG]


    FM3
    [​IMG]
    FM2
    Licht aangepaste sliders, maximaal uitgezoomd en omhoog gegaan.
    [​IMG]


    FM3
    [​IMG]
    FM2
    Licht aangepaste sliders.
    [​IMG]

    FM3
    [​IMG]
    FM2
    Licht aangepaste sliders.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2009
  10. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Die wielen van die Mazda uit Forza 2 zien er echt lelijk uit, maar daar gaat het niet om.

    Forza 3 ziet er echt een stuk beter uit en door die screenies krijg ik er alleen maar meer zin in!
     
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    En nog nieuwe plaatjes \o/
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2009
  12. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    \o/\o/\o/

    Meer kan ik niet zeggen :+
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Daar heeft de M5 tenminste z'n originele velgen! :cool:
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Over de vergelijkingsfoto's:
    Iemand (diablo) merkte op dat de grootte van de FM3 foto's nogal wat groter is dan die van de FM2 foto's (450kb vs 85kb) en dat in de uiteindelijke versie van FM3 er misschien meer compressie is bij het uploaden.

    Maar iemand anders gaf toen weer aan dat de logo's van FM3 en Turn 10 er later ingezet zijn en dat na dat 'erin zettten' de plaatjes opgeslagen kunnen zijn als .jpg met maximale kwaliteit, waardoor de bestandsgrootte groeit.

    Conclusie: het is afwachten totdat we zelf kunnen spelen om te zien of wij ook zulke foto's kunnen maken, die weinig last van compressie lijken te hebben. Ik ga er eigenlijk van uit dat het kan.
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Filmpje:
    [GT]53172[/GT]
    Een aantal nieuwe auto's zijn te zien, waaronder de Porsche 911 GT3 RS en de Nissan Skyline R34.
     
  16. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ze moeten eens een wat nieuwe tracks laten zien. Deze circuits kunnen we al dromen voor we het spel ooit gespeeld hebben.
     
  17. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    "It feels like you're playing with real people..."
    Ja, net als hij daar verstand van heeft. Hij rijdt echt zo brak... Maar dat doen ze meestal in zo'n filmpjes. Beetje jammer wel altijd.
    We hadden natuurlijk allemaal al opgemerkt dat ze veel meer polygonen gebruiken, en dat ziet er wel gelikt uit zo!
    Als ze maar wel genoeg echte banen erin douwen, niet allemaal fictional. Het mag dan wel allemaal heel mooi zijn, maar de echte racers willen toch ook echte race banen.
     
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Als ze nieuwe circuits laten zien kunnen we die straks ook al dromen voordat het spel uit is:)
    In al die filmpjes zeggen ze steeds hetzelfde. Hoe vaak is die jongen met die Lamborghini-poster nu al genoemd?:emo:
     
  19. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    nou de schade is dus echt matig.

    ik snap alleen niet wat hij nu zegt. het staat uit? en later zegt hij see the damage on the audi???

    Als dit alles is stel het echt teleur. en vind ik het met al zijn geslip en gedraai net een arcade game?

    Niet echt overtuigend dit.
     
  20. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat had je verwacht? Zo iets als Grid? Wacht dan maar tot Xbox 3 denk ik :)
    Ik vind het ook wel jammer ook de roll over was niet echt overtuigend. Maar ik had het wel verwacht dat het zo ging zijn. Mja, de game is geen grid. Dus maakt schademodel niet zoveel uit. In forza moet je zoweinig schade mogenlijk hebben. Terwijl in Grid het amper wat uit maakt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina