1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 16 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Oei... turn 10 moet nu toch wel een beetje beginnen met het laten zien van nieuwe dingen die forza 2 niet had.. dit begint een beetje een herhaling te worden en zo ebt alle hype snel weg.

    Begint die knakker over meer dan 100 tracks, LAAT ZIEN! meer dan 100 nieuwe autos die niet in forza 1 en 2 zaten? laat zien.
    Begint ie weer over 10 keer meer polygons, mooie baan, en hoera, roll over (zag er echt brak uit, kunnen ze er net zo goed uitlaten).. en dat je opoe dit ook nog kan spelen dankzij autobrake functie en de rewind functie... dit weten we inmiddels als sinds E3.

    Laat ze maar komen met echte info i.p.v. dit gekwalm over hetzelfde steeds weer, anders ben ik bang dat we niet zoveel nieuws gaan krijgen in forza 3 en dat turn 10 weer iets te hoog van de toren heeft lopen blazen... dan gaat het tegen ze werken op het eind.
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Maar om nu al het nieuws al op straat te gooien in Juli, als de release eind Oktober pas is, is ook niet echt handig. Dan is de hype al weer over z'n hoogtepunt heen wanneer het spel uitkomt.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ook raar om te zien dat de AI helemaal anders dan de lijn rijdt.
     
  4. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eensch...

    Maar ik krijg toch het gevoel dat er teleurstelling komt, al helemaal omdat sommige mensen denken dat er 100 individuele tracks komen i.p.v. ribbons/varianten van omgevingen (lees 18 verschillende varianten van de test track).

    Wat kunnen ze nu nog extra aankondigen? weerseffecten komen er niet in, nacht races ook niet, dus dan kunnen ze over customization beginnen nog, en hoe de carriere eruit ziet.

    Naja, zien het wel weer.. mischien dat er nog behoorlijk wat in komt waar we nog niks van weten.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Oude RS6.. :{
     
  6. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Volledig mee eens.

    net zoals het argument over die 8 player onlinemode. Dat je toch nooit met meer dan 8 spelers serieus zou kunnen spelen. Wat een onzin. Tuurlijk zullen de publicraces wat chaotischer worden, maar racecompetities zoals zoals forzaracing (360racing) zitten echt wel te springen om lobbies van 12 of 16 man.
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Tof filmpje. Kijk echt uit naar Forza Motorsport 3. Schade in Forza Motorsport 2 vond ik prima dus interesseert me vrij weinig over die nu veel beter is geworden. Maar goed, beter brengen ze bij Turn 10 gewoon snel een demo uit van de game zodat we zelf eens kunnen kijken of Forza Motorsport 3 bevalt. Voor mij blijft het nog steeds een verplichte aanschaf :)
     
  8. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit valt goed tegen zeg. Zie die auto's om elkaar heen slippen. Ja sorry dit lijkt zo echt veel meer op een arcade racer dan een simulatie. Nee ik ben niet onder de indruk. Het ziet er wel leuk en mooi uit, maar dit is Forza niet meer in mijn ogen. Ik hoop dat het maar zo lijkt in dit filmpje en dat het niet zo erg is. Het ziet er allemaal wel erg easy uit. Ook die terugspoel modus haalt alle spanning en moeilijkheid uit de game weg. Het valt me allemaal erg tegen.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Ik weiger vooralsnog om filmpjes te kijken of mijn oordeel al over tafel te gooien voordat ik de demo heb gespeeld.
     
  10. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat filmpje dat die autos langs elkaar heen slippen enzo is gewoon zo in elkaar gezet, zo wordt het rijgedrag echt niet, zeker weten.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Voor de zoveelste keer..dat is gewoon een demo van de edit mode!!
    Dit hebben mensen dus even inelkaar gezet om de edit mode van de replay's te laten zien.
     
  12. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Klopt helemaal.

    Ik moet echter wel zeggen dat ik nog niets gezien heb wat need for speed shift ook niet heeft.
    Eerst moeten de games uitkomen voordat we echt een oordeel kunnen vellen, maar het gaat mij echt benieuwen hoeveel verschil er zal zijn in de handling van de auto's etc etc.

    Ik denk/verwacht dat ze niet ver van elkaar af zullen liggen.


    Die oude circuits mogen ze houden en de bestaande kennen we nu onderhand ook wel. De Nord Sleife mag er altijd in, maar voor de rest heb ik liever totaal bedachte tracks in bergen en dorpjes :)
     
  13. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Geen probleem met de oude RS6, maar ik had gehoopt dat de nieuwe er ook bij zou staan. We wachten af... Ik bedoel maar, RS6 vs M5.
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    350 extra auto's, liverymode, dikke fotomode (weet niet of die in NFS zit), leuke community (weet niet of NFS die heeft).
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    NFS had vroeger een hele toffe community, zat erg veel op nfsunlimited.net
    Maar waarom uberhaupt NFS en Forza vergelijken?
     
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    aa
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Hier ben ik het mee eens.

    Nu wachten op een demo.
     
  18. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    !!

    @Mazda6 MPS

    Die lijst ziet er iig positief uit, vooral de dingen die je hebt ge\o/ed :D

    Eindelijk een koppeling :)
     
  19. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ja en het Fanatec stuurtje met koppelingspedaal wordt ook ondersteund.
     
  20. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Clutch button for controller-Will miss gears if clutch not pressed

    Whoot whoot, this made my day :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina