1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 16 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er allemaal echt geniaal uit, ik heb spontaan zin om geld uit te gaan geven.
    kopen die LE. voor een game als deze ben ik bereid te betalen

    edit: betaalt, mooizo
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2009
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik haal toch de gewone versie van de game. COD 4 word denk ik al duur genoeg. Ga trouwens ook niet overal de dozen van bewaren. Als ik bijvoorbeeld van COD 4 de game wil verkopen, hou ik de nachtkijker lekker wel. :9
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Jah je moet een account hebben, daarom zie je de plaatjes ook niet en krijg je een forbidden als je niet op die site bent ingelogd ;)
     
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ga denk ik morgen de LCE bestellen. Ben blij dat de Fiat 500 erin zit. Ik ga die van ons thuis dan nabouwen (en ik hoop nog steeds dat je er een ferrari-engine in kan swappen)
     
  5. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor degene die de screens op de vorige pagina niet kunnen zien, ze staan ook op Gamersyde.

    Verder kan je op Forzacentral steeds de meest actuele car list checken.
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2009
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Eurogamer

    In your face USA! Al valt die nu wel samen met de release van Ninja Gaiden Sigma 2 en wordt Shift slecht een weekje of twee eerder gereleased. Zo heb ik al de eindejaarstitels die ik wil in een tijdspanne van 3 weken :D :'-(.

    EDIT: Het was een typo van Eurogamer. Nu valt de releasedatum gelukkig niet samen met NG2 en is de tijdspanne voor mij vergroot naar 5 weken :+.
     
  7. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuws | 29 juli 2009 - Microsoft heeft aangekondigd dat Forza Motorsport 3 vanaf 23 oktober verkrijgbaar is in Europa. Hiermee hebben we mooi een kleine voorsprong op de Amerikanen die pas een weekje later aan de slag mogen met de game. Lekker voor ze!
    Bron: Insidegamer

    23 oktober dus volgens insidegamer. 3 oktober lijkt me ook wel erg vroeg hoor Pegas
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    De Achilles spees noem ik dit. Schitterend die Yanks eens voor te zijn. ;)
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Don't blame the messenger :+. Eurogamer heeft het ondertussen ook al aangepast naar 23 oktober.
     
  10. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dan is het goed. we moeten mensen niet op het verkeerde spoor gaan brengen natuurlijk :)
     
  11. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel "fictieve" tracks zullen er eigenlijk zijn ?

    eerlijk gezegd vind ik dat namelijk toch wel een stuk vetter als elke keer weer die circuits te moeten rijden
     
  12. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat de F1 tracks van de nurburgring er in zitten. Dat zou super zijn. Verder is Circuit de la Sarthe al fantastisch. En iig wat nieuwe banen die ik niet ken. Een drag-race baan lijkt er in te zitten (als ik zo allemaal na de vorige pagina kijk hoor). Leuk leuk.
    Nu alleen nog Test Track Infield (cobra) :)
     
  13. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch ook maar ef gepre-ordered. Zo hoef ik die dag alleen maar te wachten tot het pakketje arriveert. Én niet het huis uit, én geen verrassingen in de winkel (uitverkocht, nog niet binnen, blabla).
    Van mij mag inderdaad ook eens een keer de normale F1 Nurburgring versie erin komen. Nordschleife was al gaaf, maar de F1 versie is ook een leuke add-on.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Totdat de game weer paar dagen eerder in de winkel ligt en iedereen weer boos is omdat zij gepre-ordered hebben en ze dus langer moeten wachten! :cool:
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Nu snap jij tenminste waarom ik nooit meer pre order. Ik heb connecties en krijg met een beetje smoes nog 7,50 korting ook. ;)
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja ik roep dit al zolang. En nog blijven mensen pre-orderen en nog blijven mensen schelden als iemand 'm eerder heeft omdat ie al in de winkel ligt.
     
  17. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmm naja, vorige keer met Forza2 heb ik ook stad en land afgerend voor de LE. Voor die 10 euro of 15 euro wil ik wel een LE. En die zijn meestal gewoon heel weinig te vinden in winkels omdat ze bang zin ze niet te verkopen :{ Naja, ook al krijg ik hem 3 dagen later, als ik de Amerikanen maar voor ben :)
     
  18. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    precies dat doe ik dus ook niet meer met games waarvan ik zeker weet dat ik ze op de release wil hebben , want vaak liggen ze 2 a 3 dagen al eerder in de winkel
     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja ik spaar liever 10-20-30 euro uit met een preorder en koop daarvoor gewoon nog een game i.p.v. 1 game een paar dagen eerder. :+

    http://www.gamer.nl/doc/53124/Forza-Motorsport-3-op-23-oktober-nieuw-parcours-onthuld

     
  20. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Nou van mijn mag 't wel eens oktober worden, heb expres GRID niet gekocht omdat Forza 3 zeer speciaal zou worden (dat is ook wel te zien aan de screenshots overgens).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina