1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 16 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

O ik wist niet dat ze dat hadden geprogrammeerd, dat er een soort van "vertraging" inzit.

2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat leek me logisch (heb er geen bronnen voor, zelf bedacht), hoe zou je anders sneller kunnen clutchen dan de auto clutch?
    Het stond er wat stelliger neergeschreven dan de bedoeling, maar het klopt wel denk ik..

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mij beredenatie is dan. Als ze een simracer willen zijn moeten ze het gewoon laten zoals het is, zoals in het echt dus. Je bent niet sneller met "manual" clutch. Dus waarom cheaten om het gelijk te laten zijn. Wat nu eigenlijk niet is. Want nu kan je even snel opschakelen als met "manual" als met "Auto". En als je het onder de knie hebt kan je dus ook nog gaan trail braken met "manual" dus die heeft nu dus het voordeel. Dus als ze het gewoon zo gelaten hadden zoals het in het echt is (auto sneller dan manual) dan was het beter in evenwicht geweest. :)

4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ze willen de game leuk maken voor zowel pro's als voor de noobs. Daarom hebben ze dingen als auto-brake en auto-clutch erin gebouwd. Natuurlijk is het niet de bedoeling dat de noobs met hun auto-brake en auto-clutch remmen en clutchen tot in de perfectie en zo alle pro's voorbijrijden. Die hulpjes brengen je tot een zeker niveau, maar ronderecords zul je er niet mee breken, dan moet je echt zelf gaan remmen en clutchen.

Ik zie de auto-clutch een beetje als een auto-aim in een shooter, die op torso's mikt. Hij doet z'n werk goed, maar niet perfect. Handig voor sommigen, maar tegen een pro met manual clutch ben je kansloos, (die maakt met z'n 'manual aim' bijna alleen maar headshots)

Ik zie in een race-sim-achtige-game het liefst dat je (potentieel) het snelst bent wanneer je de hulpjes uit hebt gezet. Mensen (ik) zouden denk ik ontzettend hard gaan klagen wanneer je met de auto-brake even snel, of sneller bleek te zijn dan zonder auto brake. Gelukkig is dat niet zo.

Laatst bewerkt: 21 aug 2009
  5. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    hoewil je tegen een ferrari F430 Scuderia met zo'n korte schakeltijd op clutchen met manual dan?

6. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een beetje goed rijd, rijdt je met manual clutch sneller omdat je vaak op andere tijden schakelt, dan de computer heeft geprogrammeerd, dit omdat een race nogal eens wilt verschillen met auto's om je heen, en daar kun je beter op ingaan met manual clutch.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    We hebben het over het koppelingspedaal. Niet over automatic of manual. :)

8. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    haha idd.

Clutchen is een leuke toevoeging, maar je bent nooit zo snel bij je koppeling als dat iemand anders alleen op B drukt ;)

9. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    En alweer een filmpje

10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Niet om te bashen maar ik wil toch dit filmpje van GT5 even posten. Puur voor damage vergelijking. Ik vind dit erg impressive, al lijkt het alleen visueel te zijn.
    Raar dat de ramen wel onbeschadigd lijken.

[yt]rR8CQxM_LFo[/yt]

11. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Dat is helemaal waar, weet nog zelf goed dat er een clutch inzat bij een DTM game op de gewone X Box. Ondanks ik zelf schakel was dat wel even wennen die goed te gebruiken, maar na de hand wilde je niet anders meer en moest je even slikken als je bijvoorbeeld weer terug ging naar een andere race game die dat niet had. Er zat geloof ik ook zo'n semi schakel/clutch mogenlijkheid in, Formule 1 - 97 had je een semi schakel optie en dat vond ik zwaar irritant maar voor beginners zou dat idieaal zijn om zo het schakelen aan te leren.:b:;)

Laatst bewerkt: 21 aug 2009
  12. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat is nu het hele punt. Turn 10 heeft het spel zo geprogammeerd dat je wel sneller bent als je zelf clutcht (left button, trouwens). Wanneer je het aan de computer overlaat dan neemt hij er gewoon de tijd voor, alsof hij last van een kater heeft oid.

13. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    lelijk man, hoe die auto alleen al over de weg glijd awhahah.:lol:

14. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Dit bedoel ik
    Forza heeft gewoon deze klasse niet!

15. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Het gaat hier even om de damage. complete deuren die eruit kunnen, erg impressive imo. Helemaal als dit ook mogelijk wordt voor de standaard merk auto's e.d. Tot op heden heeft Turn10 zich (imo) kunnen verschuilen achter licensie redenen om geen totall damage toe te voegen. Als GT5 echter wel deze damage mag gebruiken op Ferarris en Lamborghinis dan mag Turn10 zich achter de oren krabben.

16. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Een foto van een (niet heel smaakvol) gepimpte Fiat 500, van Turn10's twitter:
    Kijk hoe plat die banden zijn :p

Achterspoiler en een custom-motorkap?

P.s.: ik moest zeggen van mn broertje dat hij de Fiat lelijk vond ;)

EDIT: Zoals Geertbargeman aangeeft de Abarth 500:thumbs:
    EDIT2: Het plaatje leek niet te werken, nu wel

Laatst bewerkt: 22 aug 2009
  17. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Abarth is toch een zelfstandig merk?

Dit dus inderdaad :) Licenties kunnen, als GT5 op alle deze damage op alle modellen kan toepassen, niet meer als reden gebruikt worden om geen full damage toe te passen. Ik weet verder niet of licenties 100% de reden is maar daar ga ik zo vanuit.

Laatst bewerkt: 22 aug 2009
  18. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Je hebt gelijk. Thuis hebben we een Fiat 500 en daarom noem ik deze ook steeds zo, maar deze is veel beter. Ik ben van plan om deze als eerste auto te nemen, of de eerste generatie Mazda MX-5, twijfel nog.

19. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    23 oktober toch? Weet iemand waar ie het goedkoopst is om te pre-orderen?
    Ben best wel hyped en heb er zin an'' :p

20. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ja nou, het is maar waar je warm van wordt...van complete crashes speel ik wel dirt..en voor het nog net ''geen'' realisme forza ;) Maak me er niet echt druk om.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina