1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 16 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat is echt zo veel te makkelijk. Ik wil een game die zo compleet mogelijk is. GT5 is een geducht concurrent van Forza (al dan niet beter, ik prefereer de forza reeks) en komt in deel 5 nu (eindelijk) met damage. Als ik dan zie wat GT5 te bieden heeft in dit filmpje, dan moet dat (regeltechnisch gezien) ook mogelijk zijn in Forza.

Het idee is dat FM en GT naar elkaar kijken als councurrenten en dat ze elke keer de lat kwa standaard hoger leggen.

GT5 heeft met deze beelden, als ze bij op alle auto's worden toegepast, de lat op schadegebied een stuk hoger gelegt dan Forza.

En GT5 biedt ook gewoon een hele realistiche race ervaring, al vind ik de besturing persoonlijk erg ruk.

2. J-E-N-O-V-A

J-E-N-O-V-A Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    staan trouwens nog wel wat leuke screenshots op http://www.forzamotorsport3.nl/

weet niet of jullie die al hadden gezien? ik kan niet wachten tot de release :p

3. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik geloof dat de Freerecordhop voorlopig de goedkoopste FM3 LCE heeft. De gewone FM3 weet ik niet.

4. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    En dat doen ze dus niet, In de filmpjes zie ik ook steeds alleen de Subaru Impreza WRC schade hebben.

En dat komt omdat de schade in GT5 niet van toepassing zal zijn op alle auto's (hooguit 20% zal schade hebben.)
    Pholyphony Digital heeft dat zelf al bevestigt.

De auto's met schade zullen waarschijnlijk enkel in de gelicenceerde race klassen te vinden zijn, en dat zijn de WRC en NASCAR voor zover tot nu toe bekend.

Eerlijk gezegt vind ik het ook maar een wanprestatie van SONY dat de WRC geen eigen game meer heeft maar voortaan in GT geintergreerd zal zijn.
    De WRC kan veel beter tot zijn recht komen in een eigen game.

Maar schijnbaar is er een boycot op point to point rally gekomen in de game industrie want zowel Codemasters als Sony (houder van de WRC licentie) hebben het op een zijspoor gezet (in Dirt 2 en GT5)

Als rally fan word ik daar nou niet echt blij van, Want de laatste goede rally game dateerd al van een paar jaar terug.
    Dirt was op dat gebied zwaar teleurstellend. (Nee ik ben dan ook zwaar tegen het gebruik van Colin McRea's naam in combinatie met dat spel.)

Laatst bewerkt: 22 aug 2009
  5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ok, dat is dan gewoon een fail! Ik wist niet dat ze het alleen mochten toepassen op die 2 klasses.

6. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het schademodel overigens niet indrukwekkend of zo hoor en echt zoveel mooier dan die van Forza.. Hij rijdt vol met zijn zijkant tegen de muur aan en er komt geen schrammetje, nee de deur vliegt er meteen uit :') Ten eerste dat gebeurt vrijwel nooit meer met een rally auto. De zijkant knalt eerst helemaal inelkaar en er moet echt veel gebeuren wil je de deur eruit rijden.. Daarnaast een hangend bumpertje en een motorkap wat omhoog springt vind ik ook niet echt prachtig of zo. Dat bumpertje wat hangt heeft Forza 2 ook en een motorkap die omhoog komt vind ik persoonlijk logisch dat Forza hem niet heeft, want dan wordt je eigenlijk verplicht om 3rd person view te gebruiken en die gebruik ik het liefst niet.

EDIT: Ik kan me herinneren dat Polyfony of hoe dat bedrijf ook alweer heet ooit gezegd heeft dat ze geen schademodel in hun spel stopten, omdat dat nog niet realistisch genoeg kon. Nou ja wat zou deze keer hun excuus zijn :')

Laatst bewerkt: 22 aug 2009
  7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Yamauchi heeft al meerdere malen gezegd dat je het damage model niet op alle auto's gaat terug vinden wegens licensie reden. M.a.w. hun damage model is misschien wel beter maar het is ook wel incompleet, dus liever het mindere damage model van Forza dat voor elke auto geld.

8. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Dan zijn er nog de opties van Forza die zoveel beter zijn, in GT kun je niet eens je wagen een andere kleur geven als je deze gekocht of gewonnen hebt. Nu weet ik niet hoe dat zal zijn in de nieuwe GT, maar bij Forza is het gewoon tof dat je met die hele auto zoveel kunt doen. Ook de dynamiek leeft in Forza veel meer, daarnaast houd ik meer van de opzet van Forza en sfeer die in het spel zit.

9. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Nu T/M zondag bij cdwow voor 41 euro te preorderen :D

10. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we GT5 maar snel uit deze topic houden.. op een xbox forum en in een forza thread krijg je alleen maar slap gelul en gebash.

11. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Mannen ik heb het MS stuurtje weer gekocht en ik heb er echt geen spijt van , wat een monsterding !_O_

Ik heb die V2 versie ,wat daar aan verbeterd is weet ik ook niet precies

Ik heb een paar jaar terug al zo'n stuurtje gehad , maar sinds een jaar heb ik ook me rijbewijs ,maar nu merk ik ook echt dat er ik veel meer gevoel in kan leggen als toen zonder rijbewijs !

Laat die vette race games maar komen \o/

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Enige wat verbeterd is dat die niet in de fik gaat. ;)

13. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Als de schade alleen cosmetisch is, dan mogen ze het er van mij net zo goed uit laten.
    Ik vind als je een muur hard raakt, dat je dan gewoon niet meer verder kan rijden.

14. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Schade is toch ook fysisch. Dus je versnellingsbak, motor, stuurinrichting etc kan allemaal stuk gaan. Maar echt perto gaat hij niet, tenminste in deel 2 toch niet want het ergste was dat je gewoon enkel in eerste kon rijden tegen iets van een 25km/u

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Gamestop fail. :lol:

16. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Die is goed, de beste grap van het jaar wat mij betreft!!!! :thumbs::lol::D

17. B Tender

B Tender Robot Unicorn