1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 16 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Rijd altijd met bumperview. Dan heb ik voor mijn gevoel het beste gevoel voor snelheid. Maar met een goed uitgewerkte cockpitview ben ik best bereid om over te stappen. :+

2. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik zelf vind de hoodcam ook het fijnst rijden, je ziet toch net wat beter wat er om je heen gebeurt. Het gebrek in de cockpit view is in mijn ogen de optie om makkelijk naar links en naar rechts te kijken (in het algemeen). Maar wie weet veranderd dit met Natal :)

3. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik ook altijd de bumperview. Vind het met bumperview ook makkelijker om rempunten te bepalen. bijv bij een 100m bord of zulk soort dingen. ik kan met die camera achter de auto echt niet rijden. Vroeger had je met de grand prix games echt ziek veel camera's. Ik kon toen gewoon snelle tijden neerzetten met de tv camera langs het circuit. moest dus in tegengestelde richting af en toe sturen:+ en dan gewoon met hulpmiddelen uit

4. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb de camera toch echt achter en boven de auto hangen. heb toch het idee dat ik meer overzicht heb, en ben dit zo gewend dat ik er het snelste mee ben. Ik vind cockpitview geweldig, maar ik ben er flink langzamer mee dus dan ben ik online weer geneigd te switchen. Maar als iedereen er in rijd dan maakt het niet uit dus ik ben blij dat die lockoptie erin zit \o/
    Was in Race Pro niet zo, besloot ik uiteindelijk van cockpit naar buitenview te gaan en opeens reed ik bijna iedereen eruit online. Uiteindelijk nog best hoge trueskill rank geworden ook, tja dat vind ik dan toch leuker dan in de middenmoot sukkelen in de cockpitview. (niet dat ik zo goed ben in forza hoor)

5. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar, zie dat er al een grote site is van dit soort dingen!

Laatst bewerkt: 25 aug 2009
  6. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Dat valt wel mee toch? Hij rijdt trouwens met het Fanatec stuurtje (die ik dan waarschijnlijk ook ga kopen) en daar zit een koppelingspedaal bij. Dat wordt zo als jullie weten ondersteund in de game en dat lijkt me toch wel erg mooi.

Deze gozer schakelde niet zelf, de lijnen waren wel behoorlijk. In de stijl zoals ik zelf rijd,gewoon netjes.
    Lijkt me erg mooi om met 3 schermen te rijden om zo de bocht in te kunnen kijken, helaas ben ik allergisch voor lcd-schermen ;)

Ik zit echt te wachten op de project natal camera met ir view zodat de camera beweegt naar mate je je hoofd beweegt. (ik zie dat Ic3DFire hetzelfde heb geschreven en ben het daar dus helemaal mee eens).
    Zolang dat niet kan of dat de camera niet automatisch de bocht in kijkt (need for speed shift?), rij ik absoluut niet in cockpitview.

Dit hindert me zo verschrikkelijk bij het rijden, dat ik het niet gebruik. Met die 3 schermen heb je er geen last van.

Laatst bewerkt: 25 aug 2009
  7. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    ja die zitten allemaal tevreden bij 360racing.nl

8. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Lexus IS-F

Sunset Peninsula. Niet mijn favoriete circuit, maar beter dan niets.

Het interieur komt uit de 'SEAT Leon Cupra Cup'. Geen idee of deze standaard al een soort weight reduction heeft, of dat wat je ziet naderhand is doorgevoerd.

9. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er mooi uit dit interieur..

Was dit de weekelijkse update van deze week?

10. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Die _O_ @ die uitlaat _O_

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is wel alleen optisch. De bovenste 2 zijn nep. ;)

12. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Maar toch, het blijf het mooiste om te zien aan een auto, 2 (or meer) van die gigantische uitplaatpijpen die er niet voor niks zitten :+ In dit geval zijn er 2 nep, maarjah, wat doe je er aan he :D

13. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Point2point op de Nordschleife:
    \o/

14. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind die menu's er ook wel gaaf uitzien.:+

15. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Dat ziet er netjes verzorgd en cool uit zo, en die point 2 point vanuit de eerste Forza vond ik helemaal geweldig en ben blij dat dat weer terug in de game zit.

16. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Zit er nu eigenlijk ook Neutraal bij schakelen? Zelf vind ik het soms wel irritant als je met knopper schakelt maar als je zo`n fanatec stuurtje heb, ken je hem ook in z`n vrij zetten toch? En weet iemand als je de koppeling niet indrukt als je stilstaat dat dan je motor stopt? Zou wel realistischer zijn. En dat je zo betere burnout kan doen.

17. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dan binnen 50 meter je hele koppeling eruit branden:lol:

18. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Zo echt hoeft het nou ook weer niet te zijn :D

19. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat is best tof hoor, als dat erin zit. In een game als LFS (www.liveforspeed.net) op de PC, zit dat dus wel. En als je daar dus heel gek gaat doen met je koppeling gaat hij op een gegeven moment ook slippen enzo, maar ik denk dat dit niet realiseerbaar is met een console game omdat je dan uiteindelijk toch een tekort aan knoppen hebt (denk aan startknop die er dan weer bij moet komen)

20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Een Maserati Gran Turismo, op New York. (Niet zeker van NY, maar het lijkt er verdacht veel op)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina