1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 16 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Krijg bijna de neiging deel II weer te scoren.

Moet alleen een beetje kiezen tussen Fallout 3, meer achievements 8), en deel II van Forza.

Als ik in Oktober niet al mijn huidige games heb uitgespeeld, dan mis ik echt teveel leuks. Al die toppers. ;):cool:

2. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop echt dat NY er niet in zit, echt zo'n rotbaan is dat. Die stoppen ze alleen maar in het spel voor de show, niet om de baan zelf. Nee, dan vond ik die Tokyo uit deel 1 leuker, sterker nog die baan was supervet!

3. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    NY zit erin volgens Che, maar dan met een of andere chicane die ook in FM1 zat.

4. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    waardeloos circuit dat NY.

5. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.097
    Sowieso irritant dat ze nu nog steeds oude banen erin gooien. Forza 2 was eigenlijk gewoon een Forza 1.5 of Forza HD ofzo, en die miste ook nog eens een paar van de tofste banen (Tokyo, en die point-to-point races zoals op die Japanse bergen...), en nu komen ze weer met New York, waar eigenlijk geen ruk aan is.

Ik vind door een stad heen racen heel tof hoor, maar kies dan voor mooie 'leuke' steden, met fantastische afwisselende infrastructuur, tunnels, hills en dips, etc etc.

Ik ben erg bang dat Forza 3 weer gaat tegenvallen qua parcours, dus dat je teveel op dezelfde (saaie) parcours aan het racen bent.

Heel mooi hoor, een paar miljard polygonen per auto, en dan een paar honderd auto's, maar ik zie liever wat minder auto's en dan gewoon veel meer afwisselende originele LEUKE mooie parcours.

6. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik me alleen nog afvraag is , ze zeggen dat er rond 100 tracks inzitten , maar is dat dan incl al diezelfde banen ,maar dan in reverse of short enzo ?

Ik hoop echt wel op veel variatie qua tracks

7. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan het niet beter zeggen.. amen.

Moeten we natuurlijk nog wel even zien hoeveel nieuwe banen we gaan krijgen, en ik ben persoonlijk erg blij met weer de ring en le sarthe al.. maar als ze nou alleen maar 4-5 nieuwe banen erbij stoppen en de rest weer die volproppen met saaie meuk zoals NY en bijvoorbeeld die testtrack (moordneigingen beginnen alweer nu) dan is het qua tracks weer een update in plaats van een nieuw deel met alleen maar nieuwe banen.

Maar nogmaals.. nog even afwachten omdat er nog wel verassingen aan zitten te komen, zo zegt T10.

8. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze die achterlijk langzame testbaan (en variaties) er maar uithalen , snake... ik weet niet meer hoe die heet.

9. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Wat maakt t uit dat die test track in de game zit? Dan speel je hem toch niet.

10. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Maar dat kan ten koste gaan van andere, leukere tracks:+

11. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    soms moet je wel in de carreer mode.

12. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weer die testtrack en z'n 14 varianten, zonde van de ruimte op het schijfje.

13. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd!

En het is gewoon een kutcircuit , alsof je met een f1 auto op een kartbaan moet rijden.
    Dan vond ik die achterlijk lange testbaan uit gt4 leuker.

14. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    die Test Track is nog wel leuk, maar al die varianten hoeven van mij niet meer.
    bovendien kan je goed Drag-races doen op de Test track (zoals in deel 1).

bovendien houd ik wel van karten :9

15. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    In Forza 1 en 2 heeft mijn drivatar 90% van de races gedaan. Je koopt Forza toch niet voor de single player. Van mij mogen ze dat circuit erin houden.

16. Arie Moens

Arie Moens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er al bekend welke circuits er allemaal in zullen zitten? Iemand een idee of Francorchamps er in zit? (weet niet of dit het geval was in Forza 2)

17. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Karten is ook leuk ja:)
    Maar niet als je met een super snelle wagen op zo'n mickey mouse baan moet rijden.

Maargoed die varianten zijn idd nog slechter.. we zullen zien wat het word , de nordschleife vind ik toch het leukste}:]

18. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Laguna Seca FTW:+

19. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Helemaal mee eens.

Ze kunnen wel elke x leuke screenshots posten van nieuwe auto's, maar als ik die auto's weer over dezelfde boring circuits moet jagen dan is de lol er snel vanaf.

Ik had bij deel 2 al een (te) sterk dejavu gevoel.

Ze mogen wel met wat verrassingen komen. Wil toch wel eerst een volledige tracklist zien voor ik deze aanschaf.

20. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.097
    Leuke mooie baan, maar inmiddels ken ik die nu wel. Ik wil gewoon veel meer leuke originele mooie banen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina