1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 16 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Wie moet ik nu geloven :+

Ik hoop op een leuke overtuigende demo die een realisth beeld gaat geven.. Niet dat ik hoor na de tijd van ja mar de echte game is beter enz enz

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Misschien moet je even alle trailers kijken. Ik zie regelmatig de AI van de baan afschieten.

3. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie wil er nou een AI die continue van de baan schiet? daar is toch geen bal aan. dit moet een sim worden: in het echt zie je die profs toch ook niet de hele tijd van de baan schieten? sorry hoor, maar van mij mogen ze best treintje rijden, maar als ik ze inhaal aan de binnenkant moeten ze me niet eraf beuken omdat ze gewoon insturen bijvoorbeeld. en als er een crash ontstaat moeten ze natuurlijk wel proberen uit t e wijken of te remmen.

4. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 AI tegenstander die van de baan gaat, en hop, nog maar 6 tegenstanders over. Hopen dat er maar 1 van de baan gaat, want anders rij je na een kwartier in je eentje.

Gezellig...

5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Zeg nou zelf bij elke normale echte race gebeurt toch wel wat en rijden ze niet allemaal ideale lijn.. het is toch juist sim als er ook wat gebeurd?

6. JeePee

JeePee Guest

Dat eraf rijden is echt zo'n voorgeprogrammeerde fout. Beter dat ze een keer wijdt gaan en dan overstuur krijgen op het vuile gedeelte ofzo. Iedere race een AI die gezellig door de grindbak gaat is ook nep en saai.

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Viel me ook op inderdaad. Steeds zelfde punt waar de AI eraf schoot. Beetje jammer.

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Heh, ben ik het wel met je eens. Een AI programmeren die af en toe foutjes maakt hoeft voor mij niet, ik heb liever dat ze passend reageren op wisselende situaties. Botsingen en dergelijke. Soms schraap ik langs de zijkant van een baan, spin ik weg, kom ik schuin te staan op de baan, tegenstander die 300m achter rijdt knalt gewoon vol op me in. :x

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nu je dit zo zegt:

Ik heb een aantal keren gereden op een van die Indianapolis achtige F-1 circuits. Het was een endurance race en wat me vooral op viel is dat bij het eerste lange rechte stuk na het ovale gedeelte iedere keer een stuk of twee auto's gewoon aan gort gingen, crashten, de pits ingingen en hetzelfde liedje een aantal keren herhaalden. Zo was het voor mij niet moeilijk om nummer 7 & 8 een aantal keren op de ronde te zetten. Helaas ging dan je recordtijd wel eens naar de klote als ze weer niet aan de kant wilden. Jarno Trulli A.I. FTW!!! ;):9

10. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Zoals Grid? Ik vind die game best lachen en je ziet soms, niet altijd er toch 1 van de baan af gaan door een stuur fout.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik vond altijd wel vet dat je met Grand Prix soms (dus niet te vaak) in onverwachtse situaties kwam. Sowieso reed ik nooit aan kop, dus als je dan rook in de volgende bocht zat werd het weer spannend en probeerde je stiekem wat plaatsjes te jatten :p.

12. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Dat is de echte essentie van het racen, dat je echt het gevoel hebt dat je in een levende race zit met echte coureurs. Ook de punten van Yellow en Willem ben ik het volledig mee eens, een race sim moet logisch verlopen. En zelfs vind ik dat persoonlijk nog belangvoller dan het schademodel, dat is ook de reden waarom ik zo weg ben van rally games zoals de Oude Colin games en de laatste WRC voor de PS2. Die spanning dat je op snelheid net niet die boom raakt, wetend als je die raakt dat het helemaal fout gaat en je tijd kwijt bent. Die dergenlijke spanning en intensheid mis ik in racespellen van nu, waar het racen in de moderne game wel spektakel heeft, maar totaal geen dynamiek meer bezit.

Laatst bewerkt: 18 jun 2009
  13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Geoff Crammond moet weer eens uit zijn graf opstaan, alleen dan krijgen we weer een fatsoenlijke race game.

14. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Gran Turismo 2 had ook een endurance race waarbij een blauwe corvette met een witte streep over het dak, altijd de mist in ging in een bepaalde bocht. Daar stond hij dan een aantal secondes stil en reed dan weer weg om in de volgende ronde weer dezelfde fout te maken. Ik vond het wel grappig, maar zulke bugs moeten er niet te veel in zitten. Verder hoeft de AI van mij geen fouten te maken. Ze mogen wel eens van hun lijn af gaan, maar niet daadwerkelijk van de baan raken of zo.

Dat gebeurt irl namelijk ook vrij weinig. Kijk maar eens een Formule 1 race. Daar rijdt het overgrote deel gewoon 70 rondes zonder een fout te maken.

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nou ja, foutjes wel, van de baan af minder, hoewel dat per race gemiddeld ook wel 10 keer gebeurd denk ik, hoewel zonder veel bijzondere gevolgen. Overigens rijden die 2 uur, wij op de Xbox nauwelijks langer dan een uur non-stop.
    Ik wil een F1 game waarbij dat wel is, en dat je bij pit-stop kan saven. En vanaf daar verder kan spelen. Feilloos systeem.

16. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In GRID was het brilljant gedaan juist.. lekker acher je rivalen zitten en blijven pushen totdat ze de fout in gaan en zo een plekje opschuiven.
    Of in 1 keer een dikke crash voorin terwijl jij alle brokstukken en kapotte bakken moet omzeilen als je langs de plek des onheils langs sjeest.

Toch mooi?

17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Er bestaat ook een of andere Alfa-race game waarin je met de ervaring die je krijgt in races je mannetje kan upgraden. Een van die dingen waarin je jezelf kon verbeteren was 'intimidatie' oid en wanneer je daar goed in was en je reed vlak achter iemand begon er een balkje af te lopen, en als het balkje leeg was maakte degene voor je een fout en kon je erlangs.

18. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    kijk deze
    En twee nieuwe plaatjes :D

http://forums.forzamotorsport.net/b...on-vs-ferrari-new-forza-3-screens-inside.aspx

Laatst bewerkt: 19 jun 2009
  19. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was waarschijnlijk Juiced 2: Hot Import Nights.

Die game is echt bagger slecht, maarjah.

Dat verbeteren werkte trouwens ook niet echt, aldus veel reviews die ik gelezen heb over Juiced 2. Ze noemde het trouwens "Racing DNA" :lol:

Edit: Een Alfa-race game :eek: Daar las ik overheen. Juiced 2 daarentegen heeft ook de bovenstaande vermelde dingen.

Laatst bewerkt: 19 jun 2009
  20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Nee die Alfa game was iets beter. Je reed met 147's dacht ik. Die rode dingen. Of 156's.

Anyway, ik ga ff dat FM3 stukje lezen. Klinkt echt goed! Cleane menu's enz :D.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina