1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 16 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    haha, dat zijn Japanners die kunnen met alles driften wat maar wielen heeft lijkt het. :D Echt soms sick, maar wel gaaf! :thumbs:

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Eens, vet filmpje. Vind alleen de kwaliteit niet zo, maar komt dat voor de beeldverhoudingen?

Ze zouden SUPER eens moeten leren kennen, geweldig programma. :)

3. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    In dollars kan je alleen betalen als je een land buiten Europa selecteert. Amerika bijvoorbeeld. Dan kijk je bij shipping en zie je enkel Amerika en Canada vermeld staan. Het zal dus niet mogelijk zijn om dit zo te regelen lijkt mij?

En nog eens, dat de prijzen daar exclusief verzenden zijn (mocht ik het goed lezen). Duitsland hoeft geen verzendkosten te betalen.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Wat maakt het uit of je in dollars of euro's betaald? Het is allemaal digitaal, dus het wordt toch automatisch omgerekend.. :/

5. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige sites houden een eigen koers aan dus is het vaak goedkoper om in dollars af te rekenen zodat de koers vaak gunstiger voor jou is.

Denk maar aan play.com, alleen kan je daar helaas niet in ponden afrekenen, anders was het veel goedkoper voor ons.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Dat maakt deze uitspraak echt niet logischer... :{

7. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn dit geen forza motorsport 2 screenies? ziet er echt een stuk minder uit dan alles wat ze hiervoor hebben laten zien.. alleen die textures op het wegdek al.

8. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    2008 #009 Aston Martin Racing DBR9 :D

2003 #17 Carsport America Zonda GR

2005 #51 JML Team Panoz Esperante GTLM

9. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Het klinkt misschien niet logisch, maar feit blijft dat ze de prijs van $479,- gewoon omzetten naar €479,-. En dat is als je het mij vraagt een belachelijke prijs voor een stuurtje. Zelfs de G25 kostte bij release niet eens zoveel.

Als je het mij vraagt willen ze gewoon een slaatje slaan uit het feit dat hun als enige ondersteuning hebben voor PC, PS3 én Xbox360...

10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905

100% FM3 Maar ik denk dat ze met deze foto's niet het maximale uit de schoonheid van FM3 hebben gehaald. Zond zonde natuurlijk. Vergeleken met FM2 stukken betere AA, gedetailleerder interieur, natuurlijkere reflecties. Inderdaad lelijke textures op het wegdek, maar dit is 'off track' op een uitloopstrook, dus niet waar je normaal komt.

11. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Wat een heerlijk simpel antwoord, en het is nog waar ook :+

12. axi73

axi73 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is meer het feit dat MS zoveel vraagt voor de licensie/software om gebruik te maken van Force Feedback, ze zijn natuurlijk bang dat ze zelf geen stuur meer verkopen als elke stuurtjesfabrikant zonder licensie Force Feedback voor de xbox in hun stuurtjes stoppen.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Als het hun vinding is of het pattent bij hun ligt, dan hebben ze dat recht nu eenmaal. ;)

14. Skaaffie

Skaaffie zoek dieper

Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik nou zo vaag vind aan het hele verhaal met die stuurtjes.

Turn10 heeft manual clutch in het spel toegevoegd, het enige stuur wat op de markt komt met een 3e pedaal is die van Fanetec.
    Echter daar is van gezegd dat er maar 10.000 exemplaren van gemaakt worden.

WTF, ik snap het niet, helemaal niet als het waar is dat MS zo moeilijk doet met de licenties en de prijs er voor.

Mag MS als de sodemieter met een upgrade komen van hun stuurtje die dat ook mogelijk maakt.

Zal lekker zijn, ik wil volle potentie van FM3 gebruiken, kan alleen door ff 479 euros neer te leggen, en dan maar hopen dat je niet te laat bent met bestellen omdat ze door de voorraad heen zijn.=(

15. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap die stuurtjes zoiezo niet zo, als ik echt wil sturen stap ik wel in me auto. Controllers werken goed genoeg voor een simachtige racer zoals Forza.
    479 euro voor een plastic stuur, damn. 8)

16. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik denk dat ik weet waarom veel uitgebrachte beelden met een fototoestel van de tv genomen zijn. Che maakt ze denk ik thuis, waar hij niet de mogelijkheden heeft om de photomode-foto's up te loaden, zoals op het werk.

17. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Tussen sturen en racen zit ook nog een verschil hé? ;)

Anyways, als je het mij vraagt is een racing game zonder stuur nutteloos. Je hoeft niet per sé een stuur te hebben van 479,-, maar als er een game komt met een feature waarvan slechts 10.000 exemplaren op de wereld compatible zijn.. En ik al denken dat Logitech in het begin duur was met hun G25...8)

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Het is ook uitbuiterij hier en daar. Vergeet niet dat controllers prima werken en daar kun je in je beschonken kop tenminste nog meesturen. :+ Dat klinkt idioot, maar ik ben van mening dat sommige games nog wel gewoon games moeten blijven. Het moet niet over de top gaan zoals die asociale 479 euro voor een stuurtje. Daar koop je een PC voor waar WoW op draait of waar je 10.000.000 bestanden in kan stoppen.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor die prijs kan ik 6 pc stuurtjes kopen en die nog beter zijn ook. :)

20. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.097
    Voor 500 euro koop je al een tweedehands autootje om zelf mee te scheuren. Zit meestal nog een echt stuur in ook :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina