1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 16 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    dat was ook het eerste waar ik aan dacht :lol:

Ik vind dat er trouwens best weinig info nog is gegeven over welke tracks er nog meer inkomen

2. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Omdat er bijvoorbeeld voor het produkt 445 dollar of 445 euro gevraagd wordt en dan betaal ik liever 445 dollar ;)

Ik vind de prijs ook nogal belachelijk hoog, maar noem mij s 1 stuurtje die het doet op de xbox360, met force feedback en een koppelingspedaal die het gaat doen op Forza3 en Shift.

Laatst bewerkt: 4 sep 2009
  3. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Wow het blijft een hoop geld ook al is het bedrag in dollars. Zelf met al die dingen die jij daar noemt. Maar ja de prijs zal niet zomaar zo hoog zijn, als hun doelgroep bereid is om zoveel te betalen is het gewoon goed zaken doen

kudos voor hun :):b:

Maar om weer terug naar Forza 3 te gaan, komt er nog een demo voor de release?

4. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Weet niet of het al bekend is:

Bugatti Veyron in Forza 3

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Zucht.
    Laat maar zitten ook, ik zit op een andere lijn als jullie :p.

6. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je, Daar ben ik het geheel niet mee eens.
    Ik vind het met controller veel lekkerder rijden (Wel met de juiste controllersetup dan.)

En tegen de tijd dat ik in een echte auto mag rijden zal daar ook wel een controller op aangesloten kunnen worden.

Ben nu dan inmiddels wel ruim 22, Maar in staat om deel te nemen aan het verkeer zal ik de komende jaren nog niet zijn.

-----

Ik kijk heel erg uit naar de incar view, En hoop ook dat die echt goed is uitgewerkt.
    In PGR4 heb je het regelmatig dat het raam niet op het frame aansluit en dat daar een kier tussen zit, Zeer hinderlijk is dat.
    En ook de zitpositie varieerd per auto teveel in PGR4(in de F40 zit je letterlijk tegen het raam geplakt), Handmatig in kunnen stellen zoals in TDU zat zou daar echt een perfecte oplossing voor zijn.
    En ik hoop dan ook dat ze dat ook in Forza 3 stoppen (Het zelf kunnen instellen van je zitpositie in de auto.)

7. axi73

axi73 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik dus eerst ook, dat ik een stuur krijg waar er maar 10.000 van zijn maar ze worden straks gewoon geproduceerd. De eerste 10.000 (al uitverkocht) zijn alleen iets goedkoper maar je kan nu gewoon bestellen voor 'n levering vanaf November. De eerste 10.000 worden vanaf eind deze maand verstuurd, hopelijk, want heb hem in januari al besteld en begin nu langzaam ongeduldig te worden. :)

8. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Misschien een rare vraag, maar een stuur is dat nu moeilijker om te hanteren? Lijkt me wel eigenlijk beter, bij de controller is het vaak net iets te lastig om een bocht te nemen omdat je niet echt het stuur gedrag kan nabootsen. Wat ik bedoel is dat je eigenlijk de thumbstick aantikt, en daarom eigenlijk erg moeilijk is om die tussenweg te vinden zodat je een bocht mooi instuurt in plaats dat de wagen zo stotterd in beeld. Bij PGR bijvoorbeeld ziet dat heel lelijk uit, en lijken de wielen te gevoelig wat je dan vooral ziet in de replay. Bij de race spellen van vroeger zag je dat heel veel, dat kan nu echt niet meer vind ik dan.

9. axi73

axi73 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is 'n persoonlijke voorkeur, ik kan niet zonder stuur, als je jarenlang 'n controller gewent bent kan de overstap naar 'n stuur best moeilijk zijn en zal 'n tijdje duren voordat je op hetzelfde niveau zit.
    Maar uit de replays in FM2 kan je vaak zien wie een controller of stuur gebruikt, iemand die 'n controller gebruikt zal de auto altijd met corrigerende bewegingen een lange bocht doorrijden en het daardoor ietwat schokkerig uitziet door de tikjes die je geeft aan de stick.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Ja maar om dan nog steeds een bijna 500 euro te gaan betalen is absurd. :)

11. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    500 is echt absurd idd , dan maar niet koppelen.
    Dat doe ik dan wel lekker in m'n eigen auto.

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Sommige mensen hebben ook altijd gelijk. :cool:

13. JeePee

JeePee Guest

Weuw. Vanaf 1.32, zo driften met een Veyron... dit mag zich geen sim noemen 8)

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Het ligt er aan hoe arcade dat driften eruit ziet. Als dat net zoals in Gran Turismo 4 en 5 proloog zou zijn heb je gelijk. ;)

15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
  16. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Echt heel mooi, weer wallpaper waardig. :)

17. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ziet er zeer mooi uit, alleen dat filmpje slaat nergens op. Gaan ze onder de dyno een achterlijk muziekje draaien zodat je het geluid (bijna) niet hoort |:-

Misschien is het ook wel om het een beetje geheim te houden

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Omg weer hetzelfde circuit. Verder wel mooie screens. En American Muscle is altijd goed. :)

19. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Misschien de plaats vervanger voor proving grounds uit Forza 2, maar deze vind ik echt heel mooi in design gemaakt.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Een off topic even even.

Tip: www.interfacelift.com voor de mooiste soort wallpapers. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina