1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 16 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Dat vond ik ook al het mindste parcour, was altijd blij als die races voorbij waren. ;)

Wel in deel 1 zat de verlengde versie, die vond ik wel tof.

2. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    De 'power meter' in de Veyron doet het niet :mad:

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ga hem niet direct halen. Net is bekend geworden dat Race On er dag ervoor uitkomt en die heeft toch meer me prioriteit. Haal hem misschien wel later op de Bazaar of ergens anders. :)

4. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Race On ? die ken ik nieteens:p

Die Veyron is trouwens wel über, een van mijn favoriete supercars. Denk dat ik die in de game wel meer dan één zal gaan bezitten:)

Laatst bewerkt: 5 sep 2009
  5. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://pax.gamespot.com/video/6216881/

Vinyls kopen, bakken kopen, setups kopen, replays en foto's bekijken, ratings geven, etc.
    Erg goed gedaan.. en nog belangrijker.. erg soepel!
    Ik vondt het altijd erg lastig hoe traag FM2 soms was als je door je autoselectie heen ging, dat is nu stukken beter.

Oh, en ook geen nazi autos meer of iets anders wat gewoon niet thuishoort in deze game, want je kunt meteen een aanstootgevende vinyl/tekening rapporteren en deze zal dan verwijderd worden.

6. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Daar heb je de racewagens voor*)

Ik vind Barcelona juist helemaal niet saai. Dat Bathurst er niet inzit vind ik ook onbegrijpelijk.:mad: Misschien dat ze er nog wel wat andere Australische circuits in gooien, ik weet niet. En op zich is het wel mooi dat ze FM3 niet teveel veranderen. Dingen die niet goed gingen zijn aangepakt, en verder een goede opfrisbeurt en de introductie van dingen die in FM2 ontbraken.

Afwachten maar, want ik heb juist het tegenovergestelde gelezen. Ik wil niet twisten wiens bronnen beter zijn.

Never change a winning team*) Eensch, ik zit ook niet te wachten op tracks als Sunset Infield en NY, maar het is beter dan niets. Die tracks kunnen ze er denk ik instoppen met maar een fractie van de kosten die je hebt wanneer je een nieuw circuit 'ontwerpt', dus dan is dat een makkelijke manier om het aantal tracks uit te breiden. Ik hoop ook op meer nieuwe tracks (Bathurst), er komen er sowieso nog 2 of 3 bij waar nog niet over gesproken is, niet Bathurst helaas, en natuurlijk DLC

Vergeleken met Race Pro biedt FM3 denk ik meer voor iedereen die van auto's houdt. Voor de racer een heel mooie selectie auto's met bijna eindeloze upgrademogelijkheden, voor mij een geweldige fotomode (nog even afwachten welke fotoinstellingen je allemaal kunt aanpassen in-game, maar verder ziet het er superveelbelovend uit), de painters kunnen weer aan de slag met wat zij doen etc. De physics evenaren die van Race Pro/Race On waarschijnlijk niet, maar een beetje in de buurt komt het wel denk ik.

FM3 is een game die ook na een jaar of 2 nog helemaal niet 'dood' is, (net als FM2). Er worden continue nieuwe replica's gemaakt en paints gemaakt, race tournamenten worden georganiseerd wereldwijd, etc. Ik weet niet of je dat van de NFS'en kunt zeggen.

En vergeet niet dat een racegame ook leuk kan zijn met physics die de werkelijkheid niet exact kopiëren.

Filmpje komt uit een oude built van 2 maanden geleden. Er is nog hoop dat het later wel werkt\o/

Jullie mogen niet gemeen spreken over FM3

Laatst bewerkt: 5 sep 2009
  7. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Mazda, je slaat de spijker op zijn kop. Need for speed is te snel dood, en alleen even hot als die pas uit is en misschien dat Shift iets langer mee zal gaan. Maar Forza word altijd nog wel gespeeld, wie aan Forza begint zal ook altijd die game blijven spelen omdat het spel een bepaalde charme heeft. Kan zijn dat je het spel even een periode in de kast zet, maar daarna komt die interesse opeens weer. Er zijn maar weinig games die dat hebben, maar ik denk ook dat het te maken heeft dat je weet en voelt als gamer dat een spel uit liefde is gemaakt, en dat blijkt uit de zorg en detail. Kortom Forza heeft een ziel, die NFS ooit eens had.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Om te zeggen dat Forza meer ziel heeft vind ik te ver gaan. Forza heeft gewoon meer extra naast het racen. Dat maakt de levensduur langer. Maar persoonlijk leveren ze daarmee ook in op het race gevoel. :)

9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Forza heeft een relatief actieve community, en is dat niet de ziel van een gameO-)

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Uh nee. :+

11. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Iemand vroeg hier laatst of er al een plaatje was van een Civic Type-R, of dat deze erin zat of iets van die strekking.
    Voila:

De 07 Civic Type-R zit er denk ik ook in, maar een heel overtuigende bevestiging daarvan heb ik nog niet gevonden.

12. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Dat is ook niet wat ik helemaal bedoel, met dat ziel bedoel ik meer dynamiek en stijl dan gemiddelde racegame. De community staat er dan even buiten, hoewel dat het natuurlijk weer versterkt. :b:;)

13. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik was in een filosofische bui :p

14. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    De laatste Need for Speeds waren gewoon niet goed/leuk genoeg en haakten mensen al snel af.

Heb erg lang plezier gehad van de underground 1 en 2 en ook van Most Wanted en Carbon.

Het rijgedrag van Forza2 was echt andere koek, een heel ander level. Nogmaals: de tracks zagen er slaapverwekkend uit.

Dat de forcefeedback effecten slecht waren, daar begrijp ik niets van. Ik voel niet veel verschil met de effecten bij race pro, al heb ik die nog weinig gespeeld.

Hopelijk kan je auto's die gepimpt zijn overnemen/kopen, want dat lijkt me wel wat. Zelf kan ik daar niets van, geen geduld ook.

Laatst bewerkt: 6 sep 2009
  15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Zo geniaal hoe Turn 10 denkt aan de community. Ze houden zich echt bezig ermee. Tof dat ze zeiden dat in Forza 2 iedereen een Cooper kocht, dat deed ik ook voor mijn wagens :D.

16. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Laatst bewerkt: 6 sep 2009
  17. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Als er nog iemand een wireless racing wheel wil:

Bij Bart Smit Wireless Racing wheel + PGR3 €80,-

klik

Leuk voor Forza 3 dacht ik zo :thumbs:

18. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Forza 2 heb ik ook veel minder gespeeld dan de eerste, mede door de tracks die in de game waren ondanks zijn brakke besturing. Die game heb ik echt net als PGR2 kapot gespeeld, de beste racegame blijft voor mij World driver championship voor de N64.

Er gebeurde veel rondom die tracks, en ik weet nog dat er een circuit inzat met allemaal marine schepen op rij, en een lange brug dat als je net op tijd was zag je een paar F 16's overvliegen dat wat wel een extra kick gaf.

Tja NFS, persoonlijk houd ik niet van die tuning cultuur maar geef mij maar gewoon een Aston of een Lambo. De oude NFS had gewoon iets speciaals voor me, terwijl een ander helemaal niets aan die setting vind. ;)

19. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
    hey, bedankt. Misschien ga ik die vanmiddag even halen *)

20. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Probeer PGR4 ergens goedkoop bij te nemen, die is echt 5 keer beter dan PGR3.
    Erg leuke game, die 4. Hele mooie banen met oude gebouwen en mooie bruggen in USA. Ook regen, storm, bliksem (je schrikt je het apelazerus) en sneeuw!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina