1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 16 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    30 Okt.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Aw die Lexus is zo vet! Is dat die speciale F uitvoering die een M3 eruit rijdt? :D

3. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ja, dat is hem!

4. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Nog maar eens deze vraag:

Heeft iemand al een Forza 3 LCE gespot in een Nederlandse webshop (preorder, DUH)? Elk ander land waar je niet met een CC hoeft te betalen mag ook :p

Laatst bewerkt: 1 jul 2009
  5. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
  6. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Zie niet echt veel verschil tussen de normale FIT en deze? behalve dat er voorop iets raars zit, en die onderste rand zwart is achter..
    Ik denk eerder dat er wel andere sideskirts enzo op zijn gegooid, maar geen fm3 bodykit.

7. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    zijn ze vast van Wings West ofzo.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik weet nog steeds niet wat ik van dat 8 man online moet vinden.
    Ik ben nu 35 man online gewend.

9. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Consoles zullen het deze generatie niet redden met zulke getallen.. maar 16 zoals GT5 zou toch wel standaard moeten zijn.

Zie je het al voor je? lange races op le sarthe of de ring met maar 7 anderen? dat wordt snel saai denk ik.

10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Zolang het niveauverschil klein is is een race met drie man al leuk.

11. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Inderdaard, gisteren in Forza 2 bleven we uiteindelijk met 2 man over, minder dan een seconde bij elkaar weg en racen maar \o/

Die 8 spelers is meer dan zat IMO, natuurlijk 16 zou misschien wel leuker/beter zijn, maarjah 8 is ook niet slecht.

12. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Alleen is het vaak zo dat de verschillen groot zijn. Zeker als het spel net uit is, later blijven de fanatiekelingen over en dan krijg je wel kleinere verschillen. Van mij zouden het er ook wel 16 mogen zijn.

13. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
  14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Met 16 man kunnen er dubbel zoveel noobs joinen die je in bocht 1 eraf knallen.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is geen excuus om het niet te doen. :)

16. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ben zelden met meer dan 2 man tegelijk in gevecht. Als ze een beetje hetzelfde niveau zijn kun je goed de hele race met z'n drieen bezig zijn terwijl de rest verdwijnt aan de horizon, of in de binnenspiegel. In zo'n geval maakt het niet uit hoeveel auto's er nog om je heen rijden. Daarnaast is de gemiddelde online race vaak niet langer dan 5 rondjes en in die tijd is het zowat onmogelijk om van 16 naar 1 te rijden, tenzij de niveauverschillen echt enorm zijn. Met zoveel man op de baan en maar een paar rondjes nodig je de mensen achteraan een beetje uit om hun weg naar voren te botsen, omdat ze niet genoeg tijd hebben om op een normale manier iemand voorbij te gaan.

17. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel zelf eigenlijk specifiek offline.. ik ben zelf geen fan van 16 man online races of meer, doe mij maar een man of 4-5 dan heb je ook niet zoveel kans op botsingen.

18. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    och zolang je altijd zelf de grote van je lobby kan bepalen zou ik ook wel met 16 mensen tegelijk op het circuit van Le Mans willen rijden. Maarja in deze tijd ben ik allang blij dat 8 man al goed werkt in Forza.

19. Shock10

Shock10 Pro!

Leuk Bevonden:
    0
    Schiet toch is op met dat spel!

Mijn vriendin wordt gek omdat ik liever naar de screens van FM3 kijk dan naar haar :{

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik snap niet dat zoveel mensen bang zijn voor botsingen als je met meer mensen speelt.
    Als iedereen gewoon rijdt zoals het moet dan kan een grid van 50 nog steeds geen probleem opleveren.

Met Race Pro heb ik ook nog nooit problemen gehad met 12 man. Ik snap wel dat bij Forza de pubers tervoorschijn komen en dat dat bij Race pro minder is. Maar als iedereen bij 360racing raced bijvoorbeeld waar gewoon goede regels gelden en iedereen die in de lobby zit, mensen zijn die gewoon racen. Is het alleen maar leuker met meer man.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina