1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    daar zat ik ook naar te kijken, kan me herinneren dat je bij bepaalde games wel kan doen, weet alleen even de naam niet meer

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nee, niet instelbaar.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Porsche Cayenne Turbo S ziet er wel erg dik uit. Moet zeggen, grafisch is het gewoon goed!

4. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel beter. Soms moest je met Forza 2 echt moeite doen om je motor op te blazen.

Als ik deze reacties zo lees, lijkt het toch alsof Forza 3 de verwachtingen niet waar kan maken.
    Ik heb de L.E. in de pre-order staan. Vanmiddag als ik thuis ben maar even de demo downloaden en oordelen of ik die pre-order laat staan of cancel.

Al moet die game wel heel slecht zijn al wil ik 'm cancelen. :+

5. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik lees vooral positieve ervaringen her en der.

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De game is helemaal niet slecht. Maar de cockpitview is gewoon niet goed uitgewerkt, terwijl ze daar wel mee adverteerden als hét pareltje van Forza 3. Lijkt wel alsof Richard Hammond verantwoordelijk was voor de POV van de cockpit.

7. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik gauw lees zie ik eigenlijk vooral negatieve reacties over de cockpit view. Maar ik lees ook gauw, want ik zit op stage en je weet dan wel hoe het gaat... Internet is not allowed here. :9

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dit is de eerste cockpitview van Forza. Jammer dat het niet goed is uitgewerkt, maar daar reken ik een game niet compleet op af. Het gaat om het totale pakket. Graphics..gameplay etc
    Dat zit gewoon goed. Voor Forza 4 moeten ze gewoon paar mensen van EA inhuren, dan komt het wel goed met de cockpit. :+

9. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Zijn het alleen de auto's die er goed uitzien, of ook de omgevingen enzo!? Want die auto's vind ik eerlijk gezegd het minst belangrijk: ik heb liever mooie toffe banen.

Ik zag trouwens op gametrailers.com dat ze al weer DLC aan het aankondige zijn voor Forza (Ferrari/Italy pack ofzo), dus dat vind ik echt belachelijke praktijken vinden. Deze game komt er dus niet voor fullprice in.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De omgevingen zien er ook super uit. Maargoed, de bergen in de verte zijn natuurlijk gewoon wallpapers. :+

11. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    banen en omgeving zie er zeer mooi uit!!! niet een simpele opgepoetste versie van forza 2.

12. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Dat is in ieder geval al zeer goed om te horen. :) Nu hopen dat ze er dit keer ook genoeg banen enzo in doen, want ook dat was erg karig in Forza 2 (als je Forza 1 al gespeeld had.

13. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    iemand al gezien dat als je de linker d-pad indruk dat je dan een "drift" modus start ofzo .. als je dan drift krijg je punten

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zag wel Drift in beeld komen. Maar wist niet waar het voor diende.

15. osiris360

osiris360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat ben je dan precies met die drift punten?

16. vwat

vwat Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het een multiplayer demo eigenlijk? Ben hem nu aan het downloaden, vet zin in!

17. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen multiplayer.

18. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Net 3 races gedaan, op medium, en 2x eerste geworden. Lijkt idd iets te makkelijk te zijn geworden.

Ziet er wel mooi uit idd, maar dit was ook wel de mooiste baan die ik zag in de previews (m.u.v. de vandaag aangekondigde japanse baan), dus ik vrees een beetje voor de kwaliteit van de andere banen.

Ook ontzettend lange laadtijden voordat de race begint. Vind ik altijd wel erg belangrijk dat je niet bijna een minuut moet wachten voor je kunt beginnen met racen. Als dat niet gefixed wordt gaat dat voor erg veel ergernissen zorgen.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Laadtijden vallen me ook enigszins tegen. Nu moet hij natuurlijk ook veel laden..maar wanneer je Restart race doet, moet hij laden. Vervolgens kom je in het menu waar je Start Race kunt selecteren..en dan moet hij weer laden. Beetje vervelend.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb de demo nu al wel weer gezien. Laat de full game maar komen. :cool:

*ligt niet aan de game, demo's kunnen me nooit langer dan paar keer boeien..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina