1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Nee, in de demo kun je niks met de controls doen, helaas.

2. thewongandonly

thewongandonly Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Demo, I know. Gaat me om het uiteindelijke spel...

Laatst bewerkt: 1 okt 2009
  3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat wel, maar je weet toch dat je met de pookjes beter kan insturen in bochten. Je gaat echt geen supersnelle tijden rijden als je niet met de pookjes of analog sticks leert rijden. ;)

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Snap ook niet dat iemand met een D-Pad kan rijden. Dan kun je toch totaal geen overstuur opvangen.

5. thewongandonly

thewongandonly Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk heb ik veeeel liever de D-Pad. Met PGR was het echt super fijn. Maar ieder zijn ding, toch?

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Tien jaar geleden moest je nog wel. Het was er toen allemaal nog niet en ik heb het zelf ook veel gedaan. Verloor altijd van mijn vader met Formule 1 1995 en 1997. Die twee games waren er voor gemaakt om met de D-Pad te rijden. Tegenwoordig rijd met anders, maar dat komt vooral omdat het realisme van games steeds groter word. ;)

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Absoluut! Maar kan het me gewoon zo moeilijk voorstellen. :+
    De D-Pad van de PS controller kan ik me nog enigszins voorstellen, maar dat achterlijke geval op de Xbox controller lijkt me gewoon niet handig.

Maar ieder zijn ding inderdaad. :)

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Fredkroket reed ook altijd met de D-pad in PGR3, en hij was echt goed. Weet niet of hij dat ook deed met Forza, maar sowieso goed rijden met D-pad is echt lastig :p

9. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo zou je met de pookjes geen snelle tijd kunnen rijden. d-pad snap ik nog wel maar met de pookjes rij ik gewoon snelle tijden

10. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Goed lezen jongen...

Hij is te preorderen bij gamehubs.com voor €35,=

11. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Goed lezen :p er staat: Je kunt geen supersnelle tijden rijden als je NIET met pookje blabla rijdt...Met andere woorden. Pookje is wel nodig

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Hmm ik ga FM3 niet via GH halen... Wilde toch al de Collector's Edition, dus haal hem maar eens in NL.. Support your locals ;).

13. JeePee

JeePee Guest

Reed Chorus ook niet met Dpad? Ik deed het in PGR3 zelf ook. In Forza is ook prima met D-pad te rijden. Gaat 'ie wel snel kapot van trouwens. M'n eerste controller moet ik echt staan op het Dpad wil 'ie nog een signaal afgeven.

@ Rivanov,
    Met Dpad kun je juist sneller overstuur opvangen. Je hebt sneller een opposite lock te pakken als je met de knopjes stuurt.

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    True sneller insturen kan, maar zo lekker smooth een bocht maken kan je niet doen zonder pookje. :9. Heb vanmiddag echt super ruk tijden gereden in FM3 :D. Geweldig dat ik er zo in zuig, toch niet mijn spel...

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Maar dan moet je toch steeds 'tappen' op het D-Pad om te sturen? Want als je gewoon naar links/rechts drukt dan vliegt ie alle kanten op. Rijdt dat niet vermoeiend dan?

16. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Ik 'tap' ook met me pookje :+ Met veel tappen kun je alsnog vloeiend rijden..

17. JeePee

JeePee Guest

In de meeste games kun je gewoon vol sturen. Dat doe ik in Forza ook met pookje. Onderstuur wordt toch niet gecreeerd door een te grote stuuruitslag. Altijd door te vroeg op het gas of te laat op de rem. Dat stukje na de 1ste bocht in de demo 'tap' ik ook (met pookje).

Enige game tot dusver is Richard Burns die niet met Dpad te spelen is. Als je daar vol stuurt krijg je onderstuur. Daar moet je dus half sturen met pookje, wat zelfs op de snelle stukken ook erg lastig is. Dat spel is te erg gemaakt voor stuurwielen, maar de rest is prima te doen.

18. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ik race dpad, maar k ben er niet supersnel mee ofzo, beetje jammer dat ik dan geen echte tijden kan neerzetten, omdat ze in die demos altijd stick only doen.

En dit is dus gewoon onzin. Veel top racers in PGR 2 en 3 racete gewoon dpad.

Laatst bewerkt: 1 okt 2009
  19. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb vandaag voor het eerst in m'n leven manual gereden op een racegame, en het was even wennen maar het rijd nu echt als een zonnetje, zoveel meer controle dan wanneer ik automatic reed. Kijken of ik nu onder de 1:00 kan komen.

Ik reed altijd met Dpad bij PGR2, deel 3 moest opeens met pookje, wist helaas niet dat je het kon veranderen |:-

Laatst bewerkt: 2 okt 2009
  20. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    JeePee voor forza 3 geldt ook dat je sneller bent wanneer je half stuurt met pookje! Dus vol sturen met pook is wel degelijk lichte vorm van onderstuur(kost tijd).
    Ik kwam niet onder de 1:00:905(plaats 3749 ofzo?)
    Daarna steeds vloeiender sturen, dus half met pookje!
    Nu 59:889 (1749 oid)
    Ooit kom ik er wel:p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina