1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat lange filmpje was idd wel grappig...Heb best veel zin om deze game te spelen straks.
    Ben erg benieuwd naar dat fantasie level ''Fujimi Kaido'' kei hard door heen met een supra!
    En natuurlijk de beruchte nurburgring weer platspelen en ook niet te vergeten het Dragracen... Jaa ik heb er zin in.

    Me net nog even bezig gehouden met de demo! sta nu nummer 444 met 59:0xx weet niet meer precies.. Ga voor de top 300 haha
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb echt niet meer de 'wow' factor na het zien van de GT Review. Ik weet niet, er mist gewoon iets. En ook in de review zeiden ze dat de cockpit het lang niet haalt qua kwaliteit met die van Shift. :)
    Ik ga 'm echt wel spelen..maar m'n 'verlangen' naar de game is niet meer zo groot.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Cockpit gebruik ik toch weinig denk.
    Maar ik ben met je eens dat het niet echt mindblowing is, op de een of andere manier zijn de graphics niet zo hot als de screens die we als allereerst zagen (van die zwarte BMW :eek:)

    @KiR: Die track is geen fantasie track! :mad:
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Precies, als ik de beelden zie van de races is het gewoon Forza Motorsport 2.
    Nu ziet de demo er natuurlijk wel weer mooier uit, dus ik ga niet helemaal van die review uit. Maar ik zit niet met zweethandjes te wachten op eind oktober.
     
  5. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat denk je nou zelf? Dat T10 een racegame uit gaat brengen waarin het schokt?
    Dat er niet 1 review is die het "schokken" verteld? Dat je in de demo nergens last van hebt en je gewoon op 60fps draait.
    Ligt dus gewoon aan de video en kan je weer stoppen met probleemjes zoeken :emo:.
     
  6. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Shift is gewoon te goed denk ik, had ik niet gedacht dat ik niet zo naar forza 3 uitkijk meer..de demo was me teveel clean en lijkt net op gran turismo en het motorgeluid is een lachtertje vergeleken met shift.
     
  7. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Shift is idd veel beter kwa geluid dan forza3.
    Ook vind ik de challenges per wedstrijd erg leuk bij shift.

    Alleen het belangrijkste in een racespel namelijk hoe het rijd is in shift gewoon shi(f)t :mad:
    Daarom heb ik totaal geen behoefte aan shift en wel aan forza3.
    Ook kun je met forza veel meer online en heb je buiten het racen om genoeg om je uren zoet te houden.
     
  8. StigMuk

    StigMuk Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens. Het gaat er natuurlijk om wat je verwachtingen zijn. Stel je niet te hoge eisen aan of het een beetje natuurgetrouw reageert, dan kom je al een eind weg met Shift. Forza 3 mag dan wel sloom lijken, het reageert wel stukken beter en realistischer dan Shift.
     
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Wel toch!?

    Er zijn een paar foto's gepost (of gecapured, of weet ik veel wat, ik hoop dat het niet de echte fotomode is ) uit de FM3 fotomode, en de kwaliteit is bedroevend. Ik kan (serieus) mooiere foto's maken in FM2. :mad:
    [​IMG]

    [​IMG]
    Ze zijn natuurlijk niet heel briljant genomen, maar ik had dan nog een stuk meer verwacht. De FM2 fotomode had vrij aanzienlijke learning curve, en hopelijk geldt dat ook voor de FM3 fotomode, en komen er na een tijdje betere foto's uitrollen.

    :mad: :mad:

    Abarth 500 SS :)
    http://www.gamersyde.com/stream_forza_motorsport_3_fiat_500_replay-13273_en.html
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2009
  10. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me niet dat ze iets slechter maken , deze persoon is gewoon slecht in foto's maken .
     
  11. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is niet echt een vergelijk, vind ik. Zelfde auto, zelfde baan, zelfde "fotograaf", dat is een goed vergelijk.
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Geloof me, het spelt draait tot nu toe zeer soepeltjes op 60fps. Heb nog geen gestotter meegemaakt!
     
  13. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja kom he! ons een beetje lekker maken hiero , das niet tof:'-(





    :+
     
  14. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een LCE copy, bij Mediamarkt Rotterdam stonden nog een aantal pre order doosjes. Heb er zelf ook 1 gehaald, kan mijn LCE de 23e ophalen *)
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Over de fotomode...

    Che:
    Het komt er op neer dus dat ze de compressie wat hoger hebben gezet in het begin, om te voorkomen dat straks de servers uitvallen, en dat ze over een maand, als ze een goed beeld hebben van hoeveel bandbreedte er gebruikt wordt de compressie verminderen.
     
  16. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    gister hadden ik en wat maten een vette boem race gedaan met Forza2 en daarna de replay bekeken. dat werkt echt zo uberkut gewoon. je kan niet vloeiend terug of doorspoelen en de ene keer als je rewind doet gaat ie 1 heel rondje terug en de andere keer maar 100 meter. Toen ik in deel 3 zag dat je ook zo uberkut terug moet rewinden, vrees ik echt voor het replay gebeuren in Forza3. voordeel is dat je de replay kan uploaden en dan op internet kan rewinden, maar het zou zo slecht zijn als de replay op de xbox weer zo'n zooitje word.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2009
  17. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Jows, houd je in je review ook bezig met het verschil tussen deel 2 en 3?

    Oftewel, biedt het spel genoeg vernieuwing voor personen die deel 1 en 2 reeds gespeeld hebben? De careermode van forza 2 was al niet zo boeiend en ik heb toch bij dit deel het vermoeden dat ik snel een dejavu gevoel zal hebben.

    En vertel je ook of de nieuwe circuits echt de moeite waard zijn?
     
  18. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Als je de replay op pause zet, kun je daarna met de linker trigger vloeiend ( :thumbs:)terugspoelen, en met de rechter trigger vloeiend vooruitspoelen (maximale terugspoelsnelheid vloeiend is de gewone racesnelheid, niet sneller helaas, dan moet je met die stappen gaan terugspoelen.

    Weet je wat ik wel lekker vind: dat je bijna alle introfilmpjes (van de demo, vast ook bij de volledige) kan skippen.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2009
  20. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx dat wist ik niet _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina