1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn voorkeur gaat zeker uit naar Forza Motorsport 3.

    Ik heb echter alleen de demo van Shift gespeeld en die was wel gaaf, maar inderdaad, de besturing was nou niet echt fijn.
    Ik koop Shift nog wel eens een keertje 2e hands of ik haal 'm uit de budgetbak, want het is zeker wel een game die de moeite waard is om een keer te spelen.

    Die Skyline van het filmpje bovenaan deze pagina maakt wel een erg vet geluid. :eek: Had eigenlijk verwacht dat ze gewoon het geluid van Forza 2 over zouden zetten naar deel 3.
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ben erg benieuwd of de Career daadwerkelijk leuker is om te spelen dan in Forza 2.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat had je verwacht? Het is immers NFS ;)

    Je bedoelt waarschijnlijk de 11-jarigen van de 12-jarigen?
     
  4. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Niet om NFS Shift te verdedigen hoor, maar de besturing is op zijn gewone default setting inderdaad niet te rijden maar daar heb je afstellingen voor. En Shift is actie spektakel gericht, je kan dat niet met een serieuze sim vergelijken.
     
  5. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Waar heb jij het over? na de derde versnelling neemt de snelheid nog wel degelijk toe... Je hebt het zeker over de toerenteller die niet onder de zoveel duizend toeren komt? Dat is anders heel normaal, heeft de Opel van mijn ouders ook als je hem doortrekt tot 5k toeren :')
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ach, tegenwoordig zijn het allemaal DSG, Multitronic of andere Sequentiele automaten. Dat handje stoort mij echt niet. Laat mij maar lekker met F1-flippers rijden. Heb ik zelf ook en is ideaal als je sportief wilt rijden.

    Schakelen is zo 1980 :p
     
  7. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het filmpje goed bekijkt, zie je dat de snelheidsmeter halverwege de derde versnelling niet meer oploopt, uiteraard gaat de auto zelf nog wel harder. ;)
     
  8. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Weet dan echt niemand dat je de forums is moet gaan bekijken of de nfs site? Daar staan al heel lang andere settings om het sturen 10 x beter te maken. En ik vind persoonlijk nfs velen malen beter. Forza oogt te clean! Nfs is meer racen en 15 tegenstanders. En niet zoals forza 7 tegenstanders.
     
  9. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Linkje naar dat forum met instellingen? of als dat niet mag PM me even? :thumbs:
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    LOL
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Wat voor een achterlijke developer ben je als je een kutgame maakt die alleen verbeterd kan worden door naar een forum te gaan :emo:. Maak de default besturing gewoon in orde.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Staat in NFS:confused:hift topic.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tyrant jij hebt toch ook altijd wel iets om over te zeiken he? :+
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Ja :+


    Maar het is toch raar :p. Over Forza hoor je me niet.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja echt. Bij ieder spel moet ik naar een forum om het optimale uit een game te krijgen. Want geen een game is perfect en gelukkig is er een forum waar mensen met een oplossing komen. ;)
     
  16. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Het is wel weer een verandering, eerst werd GT5 als vergelijking en boksbal gebruikt, en nu is Shift aan de beurt :).

    Ik wil Forza 3 en ik wil hem nu! :eek:
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hij heeft wel gelijk. Slaat gewoon nergens op....moet ook niet gekker worden. Strax krijg je alleen nog een schijfje met een sleutel erop en moet je de rest maar van diverse fora aftrekken.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Klopt ook niet idd. Maar het is bij iedere game zo en niet alleen bij Shift en het is een easy fix dat een halve minuut kost. :)
    En als je met een stuur rijdt hoef je helemaal niks te veranderen. :)
     
  19. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Was eerst ook een Forza fanboy maar na het spelen van Shift, waar ik in tegenstelling tot forza 3 geen verwachting van had is het wel anders. Forza ziet er clean uit en het schade model is een lachtertje. Bots je tegen een muur aan is je motor kapot maar je bumper hangt er nog aan. Forza is denk ik ook meer voor een die-hard race fan, ipv iemand die even zit heeft om een half uurtje/uur wat rondjes te knallen.

    Het klopt inderdaad niet dat je zelf de instellingen moet veranderen omdat het spel anders belabberd rijd maar tegenwoordig moet je eerst ook online een code invoeren voor extra auto's/levels van je collector's edition ;)

    Ik vermaak me eerst nog wel met Shift en haal Forza later wel :) Zullen beide ongetwijfeld goede games zijn!
     
  20. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Fail |:-

    Jouw argumenten zijn beneden alle pijlen :p

    15 ipv 7 tegenstanders maakt idd nfs een betere game...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina