1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Wat physics betreft doet FM3 denk ik niet of nauwelijks onder voor FM3, voor grahpics wel (_O_),

GT5 is 2x, misschien wel 3x zo lang in ontwikkeling geweest als FM3, dus dan mag je ook wel wat moois verwachten.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zoals ik al zei, de graphics van GT5 zijn tijdens het rijden ook niet zo mooi als in dat gerenderde voorfilmpje. :)
    Zelfde geldt bij FM3.

3. JeePee

JeePee Guest

Sorry? Handling is net zo arcade als Forza (gezien de gameplay video's van de nieuwe delen is Forza meer arcade geworden zelfs), in de voorgaande delen blies GT net ff wat dikker door m'n speakers en de schade in GT5 walst over die van Forza heen.

4. latino

latino World Fineszt Gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    forza is echt veeel mooier dan gt5
    en dan nog die details van forza echt ongelovelijk

5. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Langzaam maar zeker gaat dit de verkeerde kant op, zoals altijd wanneer in een Forza forum/topic de term 'GT' wordt genoemd, of in een GT forum de term 'FM'.:x

6. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Yup yup, de één vind dit, de ander vind dat. Laat dit nou net Een xbox forum zijn waar GT5 niks te zoeken heeft :D

Morgen die demo van Forza, kan niet wachten :)

7. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier kan men ontiegelijk hard losgaan wat betreft GT5:

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=100630

8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dit klopt idd! Ik was altijd erg onder de indruk van GT op de ps3 door de filmpjes. Toen m'n broer z'n ps3 keer meenam en hem via HDMI op Full-HD scherm had aangesoten, vond ik het allemaal erg mee (tegen?) vallen.

Niet dat het lelijk was. En ze toveren ook netjes 24 (toch?) auto's op de baan zonder lag/frame drops. Maar grafisch viel ie toch wat tegen.

FM3 wordt grafisch gewoon even afwachten. Volgens mij was het bij FM2 ook zo dat de demo redelijk lelijk werd gevonden door het publiek.

9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
  10. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    demo morgen toch?

11. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Jep :)

12. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Hoor je wel wat je zelf zegt? schade van GT5? Die paar autos die schade hebben bedoel je??

13. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Heb die physics van gt5prologue wel eens mogen ervaren op dat alpinecircuit. ging nergens over met die sprongen. totaal geen gewichtsgevoel.

Morgen idd maar eens de demo checken. Ik ben nog niet echt overtuigd van FM3. Ik vind het ook verdacht dat de makers van FM3 al maanden lang dezelfde informatie geven over het spel. elke x weer die nutteloze rewindfunctie etc.

Dat filmpje met die 458 Italia. Tering dat geluid!!
    Weet toch niet wat ik van die auto moet vinden. Ik vind hem bruut en lelijk tegelijk. Die voorkant doet me een beetje aan een peugeot denken af en toe.

Laatst bewerkt: 23 sep 2009
  14. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Forza3 is niet zo lang in ontwikkeling dan GT5, de PS3 is wat krachtiger, Forza3 komt eerder uit, blablabla. Zo kun je nog heel wat feiten neer gaan leggen. Het is zo; de een prefereert dit, de ander weer dat.
    Zelf vind ik XBL een beter iets dan PSN. Maar dat zijn persoonlijke dingen. Zo gaat dit ook weer met deze racegames. Echter, als het neerkomt op PC race sims, dan is men tamelijk eensgezind.

Anyways, wat mij betreft moet je beide games gewoon een keer spelen. Ze zijn beide goed. Zelf lijkt het me ook eens leuk als men met een game als Street Legal gaat komen, waarbij je je auto zelf ineen kunt zetten. Misschien een ideetje voor hun komende titel? ^^

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Laten we GT5 even houden voor wat het is please.. Die game is er nog lang niet, en komt ook niet op de 360.
    Vooralsnog kan het mij weinig schelen welke game beter wordt, all I know is dat Forza volgende maand uitkomt.

16. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Welk schade systeem? Die met die bumpers die gaan hangen en waarbij de motorkap omhoog komt? En alleen op bepaalde auto's zit en andere niet?

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    O, en over dat schadegebeuren: ik speel een racegame om te racen :+.
    Ik ga niet elke bocht vol de muur inrijden omdat het schadesysteem zo goed is ofzo. Als ik een dikke crash maak sluit ik de game af en begin opnieuw.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hoeft nu niet meer met de rewindfunctie! :+

19. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Soms is het leuk om een auto vol in de muur te planten maar dit doe je misschien ook maar een paar keer voor de lol.

Dat schade kan mij echt gestolen worden. Zoals de schade bij Grid en Dirt 1 en 2 is, is leuk. Maar ik vind het niet echt must in een race game.

20. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Of juist wel, om de maker te controleren of ze het wel allemaal realistisch gedaan hebben :+

:lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina