1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 17 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    NeonovA hierboven geeft aan dat wanneer je disc 1 en 2 installeert dat je ongeveer 11 gb aan ruimte kost. Je kunt FM3 ook helemaal spelen als je alleen disc 2 installeert, dat kost je iets meer dan 2 gb.

2. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Dan heb je na installatie toch wel geen disc meer nodig in de drive of wat? Als je beide discs installeert bedoel ik

3. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    disc moet erin blijven zitten als verificatie, games installeren op de HHD verkort de laad tijden (alhoewel het bij forza niet veel zal uitmaken)

4. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ah zo. Dan zet ik alleen disc 2 erop.

5. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    over dat installeren, als je beide discs dan hoef je neem ik aan toch alleen disc 1 in de drive te doen, en niet de hele tijd te wisselen of wel!?

6. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    thanks voor de info, alleen disc 2 dus

heb al zo weinig ruimte op die 20gb

7. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Jah, alleen disc 1. Disc 2 is puur extra's die niet nodig zijn, disc 1 is het spel :)

8. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    2 foto's van FranticMunky.

Echt super_O_

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind hem veel teveel kleur hebben.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat is iemand van de community? Want die kunnen via een 'achterdeur in Xbox Live' de compressieloze foto's uploaden. En hoe krijgt hij die bovenste foto zo? Want het FM logo staat op z'n kop in de rechterbovenhoek.

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Wohoo beauty. :D Vind het kleurengebruik er juist strak uit zien.

12. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Iemand die weet hoe je aan dat exclusieve thema komt? Hij staat bij mij in ieder geval niet bij mijn thema's. Er staat er wel een in de marketplace maar die kost gewoon punten.

13. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Flickr resized goed, en dat logo komt in de andere hoek door je camera een halve slag te draaien ingame.

14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Vind het wel onduidelijk welke events je nu gehad hebt en welke je nog allemaal moet.
    Was bij FM2 een stuk duidelijker.

Als ik bijvoorbeeld bij Event list kijk zie ik hier en daar een vinkje staan,maar heb het gevoel dat ik de helft van de races oversla ofzo...

:confused:

15. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is idd waar... het zijn er gewoon zoveel... 220 events 8) en in elk event 3/4 of soms meer races :lol:

16. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het even bekeken en elk rijtje is een raceklasse. De eerste raceklasse is Testing en de laatste is Championship. Dan gaat het zo van rijtje naar rijtje: Testing -> Amateur -> Manufacturer -> Semi-Pro -> Professional -> Speedway -> Drag Race -> Closed Course -> Endurance -> Championship. Als een vakje grijs is geeft het aan dat je geen auto's in je garage hebt die met het event mee kunnen doen. Als een vakje blauw is heb je auto's in je garage die mee kunnen doen aan het event. Als een vakje groen is kan je met je huidige auto meedoen aan het event. Een vakje met een vinkje geeft aan dat je dat event heb afgerond en een slot geeft aan dat je de race nog niet heb unlocked.

Hopelijk begrijp je het nu beter. ;)

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je moet gewoon Season Play doen en dan gewoon competities kiezen. Je doorloopt ze op die manier praktisch allemaal. En degene die je overslaat kun je daarna nog kiezen in de Event List.

18. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Beide dank voor de uitleg,is me nu een stuk duidelijker!

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Alleen 'jammer' dat je verplicht wordt om de trage races te rijden. Ben nu de bij de R3 races maar moet eigenlijk nog een paar F races rijden om de achievement te behalen dat je alle Events hebt voltooid. En een F race duurt dan erg lang t.o.v. een R3 race! Moest ineens met een Fiesta de Fujimi Kaido over. Kwam maar amper de berg op! :+

20. Shinigaming

Shinigaming Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    had niet verwacht dat de editor zo leuk kon zijn.
    Mijn eerste probeer projectje. O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina