Online is een totale teleurstelling.
Alleen vastgestelde raceklassen zonder eigen tuning-set up.
Geen mogelijkheid om assists met name autobrake voor iedereen uit te schakelen in publieke online race.
Ik ga maar lekker painten en foto's maken.
Voor de stuurwiel gebruikers: even tijd nemen om alles in te stellen maakt een groot verschil van nerveus stuurgedrag tot relaxed en precies sturen.
Na wat pielen eindelijk gelukt om normaal stuurgedrag te krijgen met juiste stuurwiel instellingen. Daarvoor had ik in een lange bocht de auto wilde gaan zigzaggen zelfs af en toe op de rechte stukken. Was meer bezig met corrigeren dan racen.
O ja nog even voor mensen die n de Live updat niet meer in de Frontshop kunnen komen of marketplace kunnen komen.
Op Xbox scherm staat dan kan niet in de frontshop vanwege de parental settings/ouderlijke instellingen.
Op de x-box zelf kan je dat niet oplossen.
Je moet via de internetsite naar jouw profile gaan en dan via de privacy settings de default setting veranderen dat je alle inhoud beschikbaar wil hebben. Je moet wel het password hebben van jouw account. Dus op de webpagina waar je met jouw credit-card MS-punten kan kopen.
Hoop dat ik mogelijk iemand geholpen heb die worstelde met deze vraag.
Want ik heb allang geen forza 2 meer gespeeld en ontdekte dit nadat ik mijn gekochte marketplace-auto niet meer kon bekijken. En nu met Forza3 dat ik niet de frontshop kon benaderen.
Waar ik blij mee ben is het design-canvas waarop je een layergroep kan ontwerpen. Prima van Turn10.
Nou effe wachten tot mijn zoon klaar is met knallen in Operation Flashpoint, dan kan ik lekker Forza 3 spelen.
@ KIMI.NL : ik probeer in de online tot legend 50 te komen en dan begin ik pas serieus met painten en tunen.
Ik hoor van jou later wel wanneer jij klaar bent voor de tuningshop doorstart van Sakura-tuning.
Laatst bewerkt: 25 okt 2009