1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 17 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ben je een beetje goed in painten?

Sorry als mijn posts nutteloos zijn, ik heb nog niet zoveel in te brengen, omdat ik het spel nog niet heb. En waarschijnlijk heb ik dan ook veel vragen omdat ik er niks van snap...:x

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat. Ben er ook pas net mee begonnen. Maar dat is met Evo en Photoshop. Dus heel anders. :)

3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Mijn geld stond op Dragon age, maar nu Forza 3 zo goed blijkt te zijn ben ik inmiddels ook alweer bezweken die te halen. Tja, racen nog altijd voor RPG helaas. :emo:

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Al gedaan, werkt ook niet :'-(

5. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf het ook apart vinden. Ik vermoed dat het niet werkt omdat je in mijn vriendenlijst staat.

Ik zal je vanavond wel even verwijderen en het opnieuw proberen. Misschien dat het dan wel werkt. :9

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ja daar was ik al achter gekomen. :mad: Jammer dat je geen XP krijgt, want was van plan om een aantal Endurance races te laten rijden door die driver voor level 50. Maar dan word het good old Sunset Peninsula Oval grinden. :9

7. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Euhm... hoe haal je de time trial achievement eigenlijk?? Hot Lap is het iig niet. Of moet je een minimaal aantal ronden rijden?

8. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Je moet naar de Leaderbords gaan. Dan kan je zo'n timetrial doen. 1 rondje rijden is genoeg.

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je moet twee ronden rijden. De eerste ronde telt niet mee.

10. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Weet niet of dit voor jou ook geldt, maar ik moest het drie keer doen.....??? Vervolgens kreeg ik pas een scherm dat er credits voor me waren.... wel 3000 stuks!!! :)

11. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    De driver heb ik nu twee keer gehuurd en gewoon alles uit (maar maakt toch niet uit, want hij heeft altijd alles aan staan; kijk maar eens bij zijn teller als hij aan het rijden is) en de AI op hard (volgens mij de enige setting die invloed heeft),... allebei gewonnen! Had dan ook wel een hele snelle auto. :) Vind het wel makkelijk als ik zelf even weg moet of bezig ben.... toch weer makkelijk 100.000CR verdiend. Rijd ze overigens ook allemaal zelf. Heb de F, C, B, A, en S klasse al gedaan! Tikt gelijk lekker aan bij je level sta nu op 33.

Overigens net met de F klasse zelf de endurance race gedaan,.... pfff,... enkel driehoekjes..... echt erg overdreven, heb soms niet eens afgesneden en direct over de finish elke keer meteen een driehoekje.... Daarnaast blijft de split-weergave tijdens het rijden wel op je snelste tijde rapporteren die dus niet telt, niet echt handig!!

Laatst bewerkt: 26 okt 2009
  12. loeno

loeno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er maps waar je volgas een (heel) lang recht stuk kan rijden? Of zon map dat je in zon soort van stadion zit en alleen maar een grote ronde maakt? :) Beide erg gaaf.

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet dat er een track is waar je in zo'n stadion rijdt (met alleen rondjes). Het is zoiets als NASCAR (iemand had me dat verteld:x).

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het zijn tracks geen maps. ;)
    Le Mans zonder chicanes zitten erin en ik heb genoeg foto's gezien van ovals. Dus beide ja. :)

15. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap ook niet echt hoe dat zit met die driehoekjes, als een ander me draft krijg ik hem al en meestal ook meteen als ik op start/finish ga, best gaar.

16. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die pre-order custom paint van die R8 bij zijn LE gekregen van de freerecordshop.

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien dat ik die krijg bij mijn bestelling van de FRS.

18. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Er zijn genoeg ovals (ronde maps) en twee met een lang recht stuk voor de topsnelheid Le Mans en de Ring. De Ring als het goed is net iets langer voor een hogere topsnelheid, mits je de laatste bocht goed neemt. ;)

19. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had xboxhome.nl gemaild over die Pre-order car:

Dit is iets waar wij helaas niets aan kunnen doen, deze is geleverd in het doosje. Ik wil u even vragen om nogmaals even alle boekjes goed na te slaan. Mocht u hem dan nog niet vinden, dat u dan even contact opneemt met microsoft. Deze zijn te bereiken op het volgende telefoonnummer: Microsoft klantenservice: 0800 023 3894 of 020 203 66 06 voor mobiele bellers.
    Deze zullen u wel kunnen vertellen waar de code te vinden is.

Was wel te verwachten:{

20. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Pfff, erg frustrerend ja, ben nu bezig met endurance in D klasse met een clio; zit nu in ronde 11 en heb er al 8 met driehoekje gehad.... en natuurlijk tijdens een driehoekje weer mijn snelste ronde, dus heb ik niks meer aan de interval tijd op je scherm...... =(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina