1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 17 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg net een update met Forza Motorsport 3. Iemand enig idee wat deze update inhoudt? :)

2. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    :thumbs:

3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Als ik eerlijk moet zijn vind ik Forza 3 er mooier uitzien, omdat je net als GT4 verder kunt kijken en achtergronden kan waarnemen, bij Shift is de achtergrond nogal wat waas bij sommige tracks in de bergen wat ik wel minder vind. Met de incar view wint Shift het voor mij, alhoewel die van Forza er schoner uitziet.

Replay vind ik van beide games erg tof, Forza is meer klassiek met GT achtige camera standpunten en Shift lekker spektakel gericht. Plupunt van Shift is dat je foto's kan nemen van de camera die de replay neerzet, maar Forza wint natuurlijk de Photomode en zijn mogelijkheden. Beide games zijn top, Forza heeft meer voor mij als autoliefhebber maar miste in deel 2 bijzondere tracks waar ik voor 90 procent op de Ring bezig was. De open wheels vind ik in Forza echt vet, en natuurlijk painten. Wel vind ik Silverstone mooier in Shift en Laguna Sega, en zijn mogelijkheden om die ook smorgens en in de avondval te rijden wat wel bloody mooi is gemaakt. Maar Forza 3 is gewoon strakker, met meer finesse inelkaar gezet.

4. loeno

loeno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik mijn foto's terugvinden die ik geupload heb?

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  6. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nog eens bedankt aan degene die mij deze pack had doen opvallen ;)

Trouwens, iemand enig idee hoe je een paint crew opricht of hoe je erbij geraakt?
    Ik wil wel bij eentje joinen anders, voor de fun

7. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Vandaag maar eens met R3'tjes begonnen; jeetje wat hebben sommige een bout zicht....pfff. Vooral de Nissan, je ziet niks op banen met een beetje hoogte verschil...... niet te doen, heb dus maar met eeen front camera geraced.

Verder nog wel een foutje ontdekt: Als je vooraf een wedstrijd naar tune setup gaat en vervolgens in het hoofdscherm komt, dan is de optie hire driver verdwenen. Deze kun je terughalen door even naar startgrid te gaan! :)

8. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf een crew oprichten stelt niks voor, zoek wat mensen bij elkaar, verzin een naam en je bent er.

Een andere crew joinen doe je door contact te zoeken met ze, bijvoorbeeld via forzamotorsport.net. Hier zijn ook regelmatig topics van mensen die nieuwe leden zoeken.

9. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook gekocht,lekker heh die 250GB HD.:D

10. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:Heb vandaag mijn MS wireless Racing wheel V2 binnengekregen, en heb het ff getest...je moet in het begin zeker wenne, daar ik altijd gewend was om met mijn controller te spelen. Maar een race stur werkt veel beter nar mijn mening, Ik kan iedereen die racing games heeft (zeker Forza III) aanraden zo'n stuur aan te schaffen...wow wat een ervaring. en de force feedback is geweldig. Nu nog proberen om sommige zeer snelle gasten bij te houden. Dit zal niet meevallen daar ik meer een shooterfan ben, maar dit is wel kick, dus ga eens ff wat meer trainen!!

Greeyz

11. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    damnz... welke settings neem je het beste voor de 100.000 drift-achievement?? M'n M5 spint 360-graden bij het geringste = 0 punten.

12. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Hè, had ik mijn xbox elite maar een paar weken later gekocht xD.. Ach Vrijdag heb ik hem ook en kan ik weer lekker knallen met me Mercedes C63 AMG <3

13. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Gewoon even een gratis drift setup downloaden! Succes

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Jammer dat het de oude versie is. Net als de RS6. :mad:

15. loeno

loeno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe drift je nou precies? Het lukt me dus echt niet! :p

Laatst bewerkt: 27 okt 2009
  16. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, maar ik wacht nog op een nieuwe data transfer kit.
    Ik had eentje, maar die werkt blijkbaar maar 1 maal.
    Dus tot dan gebruik ik mijn oude witte Elite (arcade met 120GB HDD ;) )

17. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn meerdere manieren om te driften. Om te beginnen moet je je assists uitzetten (ABS kun je wel aan laten).

Om te driften kun je je koppeling ((RB)) gebruiken of je gebruikt je handrem ((A)).

Als je met je koppeling wilt driften moet je wel zorgen dat je schakelen op 'manual with clutch' staat. Het beste is om gewoon een redelijke snelle auto te pakken (ik gebruik een geupgrade S-klasse Nissan 370Z).
    Je moet zorgen dat wanneer je de bocht inkomt dat je niet tegen de maximale toeren zit, anders kun je je koppeling niet goed gebruiken. Ik zorg meestal dat ik ongeveer tussen de helft á 3 kwart van mijn maximale toeren heb. Zodra je de bocht inkomt, druk je even kort op de koppeling ((RB) dus) zodat je auto naar z'n maximale toeren gaat, hierdoor zal de achterkant uitbreken en dan drift je.

Met de handrem is het misschien wat eenvoudiger, je kunt gewoon lekker toeren maken als je wilt en zodra je de bocht inkomt druk je even op de handrem terwijl je lichtjes de bocht instuurt. Ook dit heeft het effect dat je achterkant uitbreekt.

Dit bovenstaande is alleen de basis. Je zal je auto ook moeten beheersen. Teveel gas geven is spinnen en te weinig gas geven is dat je niet zo'n lange drift kunt maken. Evenals teveel sturen, dan zul je ook spinnen.

Het is best tricky, maar met wat oefening moet het zeker lukken. Wellicht staan er ook nog wel wat tutorials op Youtube.

Succes! :)

Edit: Op de Storefront staan wel wat gratis drift setups. Die kun je ook nog downloaden.

18. loeno

loeno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt! Super uitleg :D
    P.S. Iemand potje racen? Voeg me toe: Loeno

Laatst bewerkt: 27 okt 2009
  19. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand realistische settings voor het wireless MS wheel?

ik vond forza 2 altijd wel aardig, te zwakke ffb, te veel tikgeluiden en daardoor stuurde ik me echt een ongeluk, altijd corrigerend.
    bij racepro voelde het super aan, racete ook altijd met de standaard settings.
    de ffb van forza3 komt een beetje in de buurt van race pro, dus het heeft zeker potentie, nu nog ff de goede settings.

is er iemand hier die een beetje goede settings heeft?

20. loeno

loeno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Erg vervelend, als ik naar een game zoek op Xbox Live, dan ben ik altijd de gene die de match gemaakt heeft. Ik kom nooit bij iemand anders in de game. Hebben jullie dat ook? Anders wordt het een soort belgisch gamen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina