1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
    Me pa heeft hem vandaag gehaald, (ja me pa gamet en is special edition verslaafde xD) en ik moet zeggen toffe game :) blijft mooi bij mij op de kamer liggen tot zijn xbox is gerepareert xD
     
  2. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Het was een f430 CS ;)

    volgens mij in die porsche vs ferrari race.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Die bestaat niet. Het is de Ferrari F430, of de Ferrari 430 Scuderia.
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat had ik inderdaad ook gevonden maar volgens mij noemden ze het toen nog de F430 CS omdat dat het meest logische lijkt na een 360 CS. Maar Ferrari heeft 'm de 430 Scuderia genoemd.

    [​IMG]

    Huidig modellengamma van Ferrari.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2009
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Wat is nou eigenlijk precies het verschil tussen 'Season Play' en 'Event Play' want ik zie bij die tweede heel veel blokjes open staan, zijn dat races die nog moeten worden gedaan en komen die tijdens de Season Play allemaal nog voorbij?
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    In Season Play komen de events voorbij die bij je gekozen auto passen. Dus niet alle Events komen daarin voorbij. Je moet gewoon 6 Seasons voltooien, dan heb je de achievements en dan met de Event List de resterende events rijden.
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Ik vermoed dat die idd allemaal voorbij komen, mede omdat er ook gewoon een season 7 is. Wat nu prescies de meerwaarde is van Season...

    vermoed enkel dat alles in een bepaalde volgorde (gevarieerd, van F naar R1) automatisch wordt aangeboden aan je.
     
  9. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je season play doet krijg je de achievements, daarnaast is er veel meer geld te verdienen in vergelijking met als je alleen losse events doet.
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Die achievements snap ik, het uitrijden van de season achievement, maar waarom zou je veel meer geld verdienen?? De 'gold bonus' etc krijg je namelijk ook gewoon.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2009
  11. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Snap nog steeds niks van die LCE Theme, die link www.xbox.com/ForzaLCETheme doet het bij mij niet en als ik ga naar de marketplace kosten die 2 themes nog steeds 240 msp.
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je krijgt inderdaad bij beide gewoon een goldbonus per Event maar bij Season Play krijg je op het einde van het seizoen nog een extra bonus als je elke race van het seizoen eerste bent geworden.


    @ Chorus, wazig want hij staat nu ook niet meer op de Marketplace op de website terwijl hij daar gisteren wel nog stond (zo heb ik hem ook gedownload).
    Zo ziet hij er uit trouwens: vind er echt niks aan...
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2009
  13. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Maar het is zo'n duur grapje als je de vangrail/tegenstanders beukt :9

    Ziet er wel stoer uit :)
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Geweldig, was me niet eens op gevallen en ben toch al redelijk ver in het season gebeuren....
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2009
  16. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Krijg je toch ook bij de Event Mode?
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja bij Event List krijg je als je een event 1e bent geworden (dus 3 of 4 races eerste ben geworden) een bonus. Hoeveel deze bonus is staat ook aangegeven bij elk Event.

    Maar als je Season Play doet speel je in Season 5 dus 11 events. Als je deze 11 events 1e word krijg je per Event een bonus (dus dezelfde bonus die je zou krijgen als je deze Events gewoon via Event List zou spelen).

    Maar als je dus elke race in seizoen 5 van Season Play (dus 3 of 4 races x 11 events) 1e eindigd krijg je op het einde van het Seizoen nog een extra bonus van zo'n 200.000 credits.
    En die 200.000 extra bonus krijg je dus niet als je Event List speelt.

    Hoop dat het nu duidelijk is.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2009
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ben hem nu ook aan het spelen. Bevalt goed, veel beter dan de demo.
    Laadtijden zijn me eigenlijk wat te lang, dus wellicht maar eens proberen te installeren.
    Op disc 2 moet er extra content staan, die heb ik geinstalleerd. Nou zat er bij het spel ook zo een kraskaartje, om wat van Marketplace te kunnen halen ofzo, wat voor content is dat?
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Tracks en wagens.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb van iedere fabrikant een wagen in m'n garage, waarom krijg ik de achievement dan niet? Of tellen de wagens die je hebt gekregen bij het behalen van een level niet mee? Wel toch? :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina