1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    Wie doet mij een plezier met een achievement..
    Ik ben zo slecht in designen, maar ik moet die achievement wel hebben
    wie wilt mijn vinyl kopen

    je kan um zoeken op xbw of op Larz
    of op mijn gamertag: FOX EZORUS

    BEDANKT!
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2009
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wil morgen wel even kijken. Als je gelijk 1tje van mij koopt. ;)
     
  3. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Maak gewoon een setup en zet je in de omschrijving 'World Record Car', zeker 20 mensen die hem nog die zelfde dag downloaden.
     
  4. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    oja, wil der ook wel een leuke auto voor geven :lol:
     
  5. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap niet wrm ze draften niet goedkeuren, is toch volledig reglementair in de racewereld? :confused:
     
  6. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Wordt misbruik van gemaakt, dan laten ze bijvoorbeeld een langzame F class car de hele Nürburgring achter een Ferrari aan rijden. Dan werd in Forza 1 al gedaan en in deel 2 kon je zien in welke mode je de tijd had gehaald, zo blijft alles reëel.
     
  7. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar zo kan je toch nooit de ideale raceline volgen als iemand voor je ook op die raceline rijd...
    En een F wagen gaat echt geen A wagen kunnen blijven volgen alleen door te draften.
    Beetje belachelijk, maargoed....
     
  8. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je krijgt ook van die strafpunten als iemand anders achter jou rijdt. Dat vind ik wel vrij oneerlijk, want daar heb jezelf totaal geen voordeel bij en die AI gestuurde racers tellen toch niet voor een leaderboard.
     
  9. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, daardoor heb ik altijd driehoekjes bij mijn rondetijden in de career.
    Gewoon bull is het.
     
  10. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Denk niet dat je het snapt, zijn dus gewoon 2 mensen die een lobby maken, de een gaat voor de tijd, de ander helpt de ander. De snelle probeert dan gewoon de langzame auto hele tijd kort op hem te laten rijden zodat de langzamere auto 20%? sneller rijdt.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als iemand achter jou rijdt heb jij daar zelf ook voordeel van, een of andere'turbulentie' ofzo die dan optreed waardoor je zelf ook wat sneller gaat. Heb er deze week nog wat over gelezen maar kan het me niet meer herinneren waar ik dat vandaan heb..

    En wat dacht je van een 1000pk tellende Bugatti Veyron die je Golfje een steuntje in je rug geeft?

    De driehoekjes en strakke regels zijn juist beter voor zo eerlijk mogelijke leaderboards.
     
  12. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Dat van die turbulentie dacht ik ook ooit gehoord te hebben, dus ik heb even gegoogled :9

    Anyways, ik denk niet dat Forza dit echt gebruikt, het driehoekje begint al te branden als de auto nog tig meter achter je zit. Ik ga er vanuit dat het meer met de reden van Chorus te maken heeft (lobby, 2 mensen, draften)
     
  13. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Die turbulentie is ook negatief te gebruiken, wanneer je op hoge snelheid vlak achter iemand rijd en ten opzichte van hem je naar links en rechts beweegt verstoor je zijn aerodynamica waardoor zijn auto in onbalans raakt :p
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Had dit ook op het officiele forza forum aangekaart en kreeg als antwoord dat je die certifications met career mode eigenlijk moet negeren, als mensen voor de tijd gaan doen ze dat via hotlapping, zonder andere wagens erbij.
     
  15. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    ik had net bij de hotlap een tijd gereden van 1 minuut 9. maar als ik naar mijn leaderboard ga staat er nog steeds mijn oude tijd van 1 minuut 16. moet ik mijn tijden zelf uploaden ofzo?
     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Nope, zouden er automatisch op moeten komen, misschien een vertraging....
     
  17. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien heb je een vangrail geraakt, beetje over het gras, te veel curbs etc
     
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Net met Chorus geprobeerd om in het bezit te komen van een Porsche GT3 RS (LE auto), maar niet gelukt. Eigenlijk ook maar goed ook, zo hebben de extra €'s die zijn betaald door LE-gebruikers ook echt waarde.

    Enfin, mijn LE is inmiddels onderweg want wil toch met die Porsche over de Ring knallen. :D


    @Chorus: :thumbs:_O_
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Vandaag twee leuke ervaringen off-line:

    1. Op een oval klappen er achter mij twee op elkaar met als gevolg dat een derde er vol opklapt. Ronde verder zie ik de mustang rokend aan de binnenkant rijden. Een ander zie ik de pit in rijden..... mooi man

    2. Bij Endurance op de Ring met de R1 strak achter een Porsche de pit in..... zie een eindje voor me stoppen en ik ben klaar en net er voorlangs. Ook leuk om mee te maken.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De A.I. vind ik erg goed in FM3, heb ik al meerdere malen gezegd. Ze maken foutjes, straffen fouten van jezelf direct af. Erg leuke races ontstaan hierdoor.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina