1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    hehe inderdaad. Die sterren staan voor reputatie, dus niet vroegtijdig een game quitten, geen bad language, dat soort dingen. Dan geven mensen je een goede rating en dan gaan je sterren in no time omhoog naar 5 ;)
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Hmmm, al die dingen nooit gedaan.... enfin, dan maar drie sterren.
     
  3. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja inderdaad, raar, want je hebt al best een redelijk hoge gamerscore, dus zou je inmiddels al wel 5 sterren moeten hebben, of je speelt nooit vaak online?
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heeft niets met je Gamerscore te maken. Gaat erom of de mensen je Positive Feedback geven.
     
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Heb eigenlijk maar met een paar spellen veel online gespeeld FM1 en alle Rainbow Six spellen. Was overigens wel meestal met mensen zoals ik..... die niet weten waar al die dingen voor staan. ;)

    Daarnaast wist ik niet eens dat je feedback kunt geven.... enfin heb het dus zelf ook nooit gedaan.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2009
  6. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee dat snap ik, maar omdat ie een beetje hoge gamerscore heeft, dacht ik automatisch dat ie al een goede tijd op xbox live zit.
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik begreep iig wat je bedoelde en ja dat klopt. Zodra Live beschikbaar was in Nederland had ik Live.... kortom ben nog van de eerste lichting. Volgens mij was dat ster gebeuren er toen nog niet.
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Heeft ook niets met positieve feedback te maken denk ik, toch niet alles :+.

    Ik heb eigenlijk nooit online gegamed maar ik ben na lange tijd toch ook aan 5 sterren geraakt. Dus zolang je geen negatieve feedback krijgt zul je er ooit wel geraken. Misschien dat positieve feedback krijgen het proces versnelt.
     
  9. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    xD In forza 3 zijn de R1 autos zonder abs wel degelijk sneller.. ik met moeite 1e posities pakken op de leaderboards, probeer ik het eenszonder abs overal minimaal halve seconde sneller :+
     
  10. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen bonnetje hebben is geen reden om geen compleet product te leveren. Ik zou gewoon terug gaan en zeggen dat je die code wilt hebben om het toch te downloaden. Laat ze het desnoods uit een andere hoes halen en met een beetje geluk voor hun hebben ze die dan verkocht aan een persoon die er helemaal niets van weet en is het probleem voor hun ook weer opgelost.

    Neem anders een bankafschrift, of een kopie van je bankrekening online dus, mee. Daar staat genoeg info op voor de FRS om te zien dat jouw Forza bij hun gekocht is. Kortom, je hebt recht op die code, klaar.
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Je hebt idd gelijk, iig kan hij nu wel spelen want hij heeft van mij een code gekregen. :) Zit trouwens te denken dat ik die van mij ook apart heb gehad.... zat deze code niet enkel bij de LE en de pre-order versies!??




    De server van FM3 ligt er tijdelijk uit!!! Krijg er net een melding van in mijn scherm!




    Een oproep:

    Wie wil/kan mij een #9 peugeot en een Mclaren #43 even lenen.....??? Dit om een setup te maken.... heb per ongeluk beide setups verwijderd.... Heb zelf de auto's niet meer in huis en om ze te kopen is zonde van de CR!??
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2009
  12. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb het opgegeven, 5% van de carriere en het begint me nu al te vervelen. Zo langdradig en saai zijn die races. Volgens mij zit ik in seizoen 3 en heb nu 4 van de 7 A-worldtour dingen gehad

    Nee, ik kan me uren bezig houden met hotlaps in de verschillende auto's

    Wat ik wel jammer vind is dat ik niet gewoon even een auto kan pakken, tunen en mooi maken om hem vervolgens te testen.
    Had net namelijk iets van "Heee laten we eens een m3 gaan tunen, dikke velgen eronder en gaan met die banaan" .. Nee hoor, moet ik eerst 34234k credits hebben |:-
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2009
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Vind ook niet alle races even leuk en sommige heb ik dan ook niet gereden, dat doet mijn driver als ik druk ben.
    Verder zit ik meer in events daar zijn de leukste te vinden. Ben nu net begonnen aan de laatste race van seizoen 6 en heb al een tijdje lvl50

    Als je wil kun je mischien de driver een endurance race voor je laten rijden, als je even niks te doen hebt. Dan heb je iig ruimschoots je CR bij elkaar! :)

    Suc6
     
  14. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind ook dat de career veeeel te langdradig en saai is, jammer. Ben nu bijna eind seizoen 6 en bijna lvl 50 voor de achievements, maar daarna ga ik me niet meer op de event list focussen voor een tijdje :+
     
  15. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Misschien is die event list wel een goed alternatief inderdaad! Maar dan nog duurt het wel weer even voordat ik mijn M3 heb geupgrade met belachelijk specs enzo :+
    En ik was even vergeten dat je ook een rijder kon huren :D
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2009
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Ben er nu net klaar mee en seizoen 7 staat voor de deur..... dacht het niet, vanaf nu gewoon de events die ik leuk vind. en tussendoor de vervelende voor mijn hired driver.... want wil die achievement nog even mee pakken.

    enfin, nu lekker racen met de auto's die ik leuk vind.
     
  17. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Hoeveel credits heb jij nu op het moment Bidle? Volgens mij heel veeeeul? :9
     
  18. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Earn 14,000 credits every 7 minutes (Forza :cool:(Xbox360) 100%
    Setup a private race (with friends you earn more credits) and set up the AI (7 other racers) and put everything on the hardest setting. You want the track to be BENCHMARK LAYOUT E. When you start the race, all the other cars will be racing on the outside of the track, while you proceed to race at the very middle of the track, within 7 minutes you'll be 14,000 credits richer


    Iemand die dit kan testen :eek:
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Veeel idd,

    Net even gekeken met de wetenschap dat ik alle gift R auto's heb verkocht en zelf de snellere versies heb gekocht:
    Garage: 42 miljoen
    In de pocket: 5.7 miljoen
    en in de auction house (aankopen en al gewonnen): denk 8 miljoen

    Koop elke dag twee keer van alles aan en probeer het af en toe op te ruimen met resolve etc. Verder bied ik 1x per dag auto's aan.

    Ben nu langzaam al mijn auto's aan het upgraden in een bepaalde klasse....8)
     
  20. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Waarom koopt niemand mij dingen dan in de auction house.. Ik heb bijna alles voor 10k te koop staan. Zal wel liggen aan het feit dat het alleen maar giftcars zijn :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina