1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Hmmm, dan kun je toch echt beter even wat auto's kopen via auction, scoor daar achter elkaar..... kortom verdien daar (mede doordat ik al veel heb staan) meer dan genoeg. De meeste auto's koop ik voor rond de 30 en verkoop ik direct in mijn garage voor 60. Sommige strip ik zelf als mijn eigen veilingen leeg raken om zo de laatste paar CR ook binnen te slepen.
    Af en toe zit er ook een klapper bij! Net nog een paar auto's voor rond de 40k gekocht en gelijk verkocht in mijn garage voor meer dan 120k. Dan gaat het echt hard.

Die koop ik juist op, maar dan wel van mensen die hun upgrades er niet af halen!! Vervolgens zet ik ze weer te koop voor 1000 met buy-out van 1000. Uiteraard haal ik dan wel alles er af! :)

Laatst bewerkt: 5 nov 2009
  2. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Hoezo dan koop je een auto voor 40K.. Als je hem dan in de garage verkoopt krijg je er toch niet meer dan 100 voor?

3. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Ik koop dus een auto voor 40k die getuned is naar R3..... Ik verkoop ze in de garage, maar dan krijg je wel al het geld van de upgrades terug!!! Dat is de snelle manier. Soms strip ik auto's zelf en zet ze daarna pas te koop.

Is trouwens wel leuk om te zien dat dezelfde mensen dit doen, zo kom ik op auction telkens dezelfde bieders tegen. Heb met een paar nu contact en afgesproken niet te veel over elkaar heen te bieden.
    Bepaalde modellen doen het namelijk erg goed en dat krijgen steeds meer mensen door. :)

4. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Noem ze in een PM aub :+

5. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb nog wle wat auto's goedkoop voor je, voeg me toe op live man

6. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Hrmmmm, dat moet je toch echt zelf uitzoeken heb ik ook gedaan. Zo weet ik bijv. dat je een Vauxhal VX220 in de B486 staat nooit moet kopen, want dat is een truukje om er van af te komen. Daar zorgt maar één upgrade voor en die is niet zoveel waard. Kortom zo weet ik nu inmiddels wel meer dingen en daar zit best tijd in.

Succes! :thumbs:

ps. Me toevoegen kan altijd, speel niet zo vaak online, maar dat komt nog wel met FM3. Wellicht gaan die sterretjes bij mijn gamertag dan een keer naar vijf. :)

7. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Okè, duidelijk! :D

8. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die sterretjes heeft toch te maken met hoeveel mensen je positieve feedback hebben gegeven? of heb ik mezelf dat wijsgemaakt? :9

9. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Helemaal juist :9. Feedback enzo. Afentoe een beetje misbruikt door sommigen, maar kan soms wel handig zijn.

10. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Bij NoG (ook wel bekend als NoGarage) zijn we nu actief op zoek naar painters!

Meer info hier: Painter vacancy.

NoG heeft zichzelf bewezen als Tuning Garage in FM2 en we hebben grootse plannen voor FM3 met drift, drag, grip en oval releases. UK members gaan zelfs racen in een echte rally met door NoG ontworpen auto's.
    We hebben leden uit Amerika, Engeland, Zweden, Monaco en Nederland.

Interesse? Maak een account aan op ons forum en overtuig ons met je werk.

Groet,
    Justixe

11. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Iemand die de 3 pre-order cars al binnen heeft?

12. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    No sir

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zijn ze bij Turn10 hun geld aan het tellen ofzo? Forzamotorsport.net is ook nog steeds niet volledig werkend. :mad:

14. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit al gevraagd is,maar hoe kan je als je iemand zijn gamertag heb in zijn storefront komen.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Eerst iets zoeken van diegene in de algemene Storefront en dan kun je naar diegene zijn Storefront. Je kunt die niet opslaan om daar direct naar toe te gaan.

16. soulfly18

soulfly18 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij toe *O* sta in de OP! ThaD16

17. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Zo, gaan we weer een nachtje Forza 3 :+

18. StigMuk

StigMuk Member

Leuk Bevonden:
    0
    beter zet je de Hire Driver aan het werk voor de Endurances. Gaat je percentage een eind omhoog en je denkt gelijk een eind onderweg te zijn :)

19. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen welke disc je moet installeren op je harddrive?
    1 of 2? Of allebei?

En welke dan eerst?

Edit: disc 2 installeren door disc 1 op te starten.
    Maar disc 1 installeert hij niet want de disc is unreadable :mad:

Laatst bewerkt: 6 nov 2009
  20. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Yep, gewoon disc 1 installeren, opstarten en dan vraagt het spel of je de 2e wil installeren. Maar als disc 1 het niet doet zal het moeilijk gaan :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina