1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb 5 wagens gekregen dacht ik.
    Wel jammer dat je ze niet kan uitbouwen of tunen :{
     
  2. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand nog een code om vip member te worden?

    Heb namelijk wel de limited edition, maar die heb ik 2e hands overgenomen.
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ffs, je moet Gold hebben voor die auto's te krijgen ><. Niet alleen kan je met silver al niet op de storefront, maar je blijkbaar niet eens gifts ontvangen (van de ontwikkelaars). Kom op zeg, waar was de oude goude tijd dat je met silver enkel niet online kon spelen? Straks kan je met silver niet meer eens een volledige game spelen :x (lichtjes overdreven maar goed).

    Ik kreeg trouwens maar 2 auto's, een R8 en RX-8 Mazdaspeed. Ben VIP btw.
     
  4. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Die andere waren van een extra pre order actie: dan moest je een kopie van je aankoopbon sturen naar hun en dan kreeg je extra wagens.
    actie is nu wel al gedaan, helaas voor sommigen
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Die Zune bak rijdt best fijn :D. Alleen slippen de achterbanden nog wel eens weg in de eerste 2 versnellingen (maarjah, dat wil wel eens gebeuren bij zulke auto's he). Hij ziet er strak uit, en hij klinkt ook erg fijn :)
     
  6. petit1985

    petit1985 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat viel opzich wel mee, denk dat ik hem een keer of 5 heb moeten gebruiken, dat driften met die datsun gaat vanzelf. Je laat hem teruglopen tot 80km/h, tikje op de handrem en met het gas de slip controleren. Volgende week ff oefenen om meer combo's te maken, dan moet een vette score wel mogelijk zijn :)
     
  7. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Overstap van GRID naar SHIFT en dan naar Forza3 is toch wel groot.
    Eindelijk begin ik redelijke tijden in de A klasse eruit te persen.
    Je merkt dat er vooruitgang in zit als je de AI op de moeilijkste stand zet, geen TC en stabContr meer, en dan seconden op de nummer 2 AI overhouden.
    Zit natuurlijk ook in het vinden van een goede tune.
    Achteraf had ik met Forza 2 minder moeite in het begin.
    Tunen in FM3 is duidelijk anders dan in FM2. Default tune is al redelijk goed.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2009
  8. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind Shift vooralsnog waardeloze besturing hebben. ter vergelijking, een AWD Lambo in FM3 rijdt heerlijk. in Shift met een AWD lambo en je dondert haast in elke bocht eruit.... Wie heeft die ervaring nog meer??
     
  9. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Klopt maar dat ligt aan de instellingen die in Shift niet goed werken.
    Als je geluk hebtt en jouw tune is goed tot redelijk dan rijdt ook de Lambo in Shift lekker.
    Maar Shift heeft gewoon teveel fouten om lekker te genieten van het spel.
     
  10. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    De Veyron is in Shift.. pure stront.. echt niet mee te rijden (alles uit.. abs etc..) In F3 is deze prima te besturen.

    (Heb Shift dan ook weer weggedaan toen F3 uitkwam)
     
  11. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dat is precies wat ik ook heb, niet alleen de fouten maar ook andere details kunnen beter. Maar ik ga inmiddels ook maar over op Forza 3, want ik mis een kwaliteitieve racegame sinds PGR voor me was. Fujimi Kaido zal dan vast samen met de Nordschleife mijn enige racetracks gaan worden die ik speel plus dan die nieuwe, maarja als je maar plezier hebt aan je game. Dat season play trekt me niet zo, maarja zal wel moeten als je geld wilt verdienen om auto's te kopen. :9
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    verdomme wat is die Koenigsegg CCGT toch een geile wagen, effe wennen dat wel maar als je hem eenmaal kent, man man :D
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hij ziet er ook zoo dik uit he _O_.
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Kolere, 12 uur gereden en op 7,1% :+ Dat gaat nog wel even duren.
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    jah echt he :D bruut bruut dingetje. Wil eigenlijk nog een mooie paintjob hebben :) vanavond maar es de marktplaats afstruinen. Heb hem nu voor Year 5 in de GT2 Klasse, moet nog 6 van de 11 championship races dus rij er nog wel eeven mee :D.
     
  16. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze ook gehad en die die auto´s van die preorder actie op forza site,die zune audi zat er ook bij.
     
  17. StigMuk

    StigMuk Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Koenigsegg gaat inderdaad aardig. Maar vertrouw voor de R2 nog altijd op mijn Xanavi Nismo GT-R. Ik heb tot nu toe nog geen auto gevonden die in basis zo'n bochtensnelheid heeft als die GT-R :thumbs:

    Daardoor alleen niet zo'n leaderboard wagen, maar goed, daar race ik (nog) niet voor :)

    Gisteren ook jaar 5 doorgekomen. Nu nog Level 45 en 50 en die events. Gaat nog even duren dus.
     
  18. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik rijd sinds kort met die mazda uit de R1 klasse de R2 kampioenschappen. Kwam er namelijk achter dat je een minder snelle motor in die R1 mazda kan leggen waardoor die R2 word. Terwijl je wel de handeling houd van een R1. :) En met die auto rijd je al die R2 auto's zoek.
    Vind het trouwens wel jammer dat de bugatti veyron geen spoiler uitklapt als die boven een bepaalde snelheid is. Want zag volgens mij wel in een trailers van GT 5 dat ze dat daar wel hebben. En dat maakt het toch een stuk realistischer. Zelfde geld voor die lamborghini met die luchtinlaten en de r8 met de spoiler :mad:
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2009
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Dat is toch niet leuk? Andere auto's zoek rijden. Kan je net zo goed zonder tegenstanders racen. Het is toch juist vet om moeite te doen om een race te winnen. Elke bocht een uitdaging. Snap niet wat er leuk aan is om met een veel snellere auto te racen als het volledige veld. Maar goed dat zal wel aan mij liggen dan ;)
     
  20. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Wat ik meestal doe is dat ik het me extra wat moeilijker maak, door met een wagen te rijden met iets minder vermogen, dat geeft wel een voldoening als je dan ook nog echt wint! Dat je echt moeite moet doen om ze in te halen, en voor te blijven.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina