1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nals

nals Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het bij deze klasse wel handig een wat snellere auto. Want dan ben ik er sneller vanaf :). Want die R3 en R2 klasses boeien mij totaal niet. Ik rijd liever in een B,A of R1 klasse auto.

2. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Ik rij telkens op easy omdat ik dan geen last van de AI heb, en ik lekker kan doen wat ik wil, ik heb geen zin om elke keer 11 laps me uiterste best te doen, daarvoor duurt de career gewoon te lang. Kortere races doe ik meestal wel op hard..

3. StigMuk

StigMuk Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ferrari maakte zijn auto in de hoogtijdagen in de F1 toch ook niet trager. En Citroën maakt zijn C4 WRC ook niet trager om de strijd leuker te houden :lol:

Ik begrijp het wel hoor, het is ook spannender om een beetje strijd te hebben in de game. Maar af en toe vind ik het ook wel lachen om zo snel mogelijk het gehele veld op een rondje te rijden :)

4. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Ik val ook nog steeds in slaap bij de career... De lange bergcircuits met die vele slingers erin is ook maar tamelijk saai.

5. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Dat vind ik één van de beste dingen in Forza 3, die verrekte R klasses zijn nu gewoon uit te rijden zonder al te veel uitdaging omdat je de auto's kan tunen!

Ik vind er echt niks aan, zelf kies ik ook liever voor alles onder de S (S gaat nog :9)

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vind die R-classes wel fijn (rij nu nog enkel R3 en lager).
    Die F, E en D classes kunnen nog wel eens saai zijn, zeker die full lap events, waarbij je op die saaie circuits moet je trage gammelbak moet rijden. Maar goed, wellicht vind een ander die circuits juist wel weer leuk.
    Snap alleen niet waarom het woordje 'PLACE' zover in het midden moet staan. Kan nu makkelijk 1/999.999.999.999 staan, als het niet meer is.

Laatst bewerkt: 9 nov 2009
  7. serialdrifter

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind R1 en X klasse wel fijn rijden, maar das ook logisch, die wagens hebben super veel grip. Alleen leuk is anders, rij liever met S klasse.

8. StigMuk

StigMuk Member

Leuk Bevonden:
    0
    X klasse is een geupgrade R1 of...?
    Heb die nog niet gezien ;)

9. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Heeft iemand hier ook nog tips wat betreft het driften...? Dat wil nog niet zo lukken. Bijvoorbeeld wat een goede auto is om meet te beginnen en dergelijke af en in stellingen

10. serialdrifter

Leuk Bevonden:
    2
    Ja klopt, geupgrade R1 ;)

11. Grapefruit

Grapefruit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb steeds dat ik geen connectie kan maken met de Forza Motorsport servers. Weet iemand wat ik eraan kan doen, en kom even niet direct met het antwoord; 'Het ligt aan je internet' Ik wil namelijk verder kijken wat ik eraan kan doen.

12. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Als je een hired-driver hebt, dan loopt je driver-level toch niet op?? is toch alleen handig om bijv. de "alles gold"-achievement te halen??

En die Datsun 3, is dat alleen upgraden tot S-klasse of moet je daar nog een setup voor hebben? Vanavond weer eens aan de slag met de drift-achievement.

13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Vanmiddag nog wat races gedaan en weer eens in cockpit view gaan racen. Ziet er echt te suf uit dat je hem niet ziet schakelen, en toerentellertje in de auto klopt ook niet bepaald.

14. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er dan mis met de toerenteller? Ik heb daar nog geen problemen mee gezien.

15. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    In Forza 1 en 2 zag je ze wel schakelen, al was dat dan van buiten gezien.

16. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Forza 3 kan je van buitenaf ook zien dat er geschakeld word.

17. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, en dan de dashboard snelheidsmeter.
    Die staat de helft van de tijd in m/h ipv km/u |:-

18. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Die toerenteller klopt niet omdat de auto niet meer standaard is. Ik zat er zelf ook naar te kijken, volgens mij is dat gewoon het gevolg van het motorisch upgraden :)

Sjah, het schakelen merk ik niet eens, ik let er niet echt op (meer met het racen bezig he :9). De tekst op het dashboard is grotendeels toch te klein, die teller van Forza heeft tenminste altijd de goede stand :9. En netzo als het schakelen, ik let niet op het dashboard (alhoewel het wel jammer is dat het soms niet te lezen is :9)

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Btw, vanwaar eigenlijk die korte terugslag in zijn 1 bij het starten?
    Als je wegrijdt bij de start, gaat ie eerst flink in de toeren, dan slaat ie weer terug, gaat ie opnieuw flink in de toeren en dan schakel je over naar zijn 2. Lijkt wel alsof er een automatische extra versnelling tussenzit, maar hoe zit dat (technisch) in elkaar?

20. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Dat is wanneer de banden grip krijgen op het asfalt en dus de motor afremt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina