Title Update Voor degene die de update al hebben, zitten de shift animations er echt in en is het wat? Weet niet of onderstaand al was gepost: Hot Holidays Car Pack
Heb al wel gemerkt dat het bij sommige auto's (met paddles) niet werkt. Bij sommige auto's met paddles werkt het wel gewoon. Nu maakt het mij gelukkig niks uit of er nou wel of geen animaties zijn Die Audi S4 gaat er wel in, nice auto
toch ook wel netjes dat ze naar de communitie luisteren. Zouden veel game makers toch nog wat van kunnen leren
Dus, de money glitch is history, nou ja dat is wel het beste.. Update is wel leuk, geeft toch weer ietsje meer realisme nu je de driver ziet schakelen.
Dude als je niet weet waar je over praat zeg dan niks Gisteren nog gedaan, en Anthraxxx lukte het ook, dus die glitch werkte wel degelijk
Klopt, alleen was bij de vorige Forza toch dat ook het geld van iedereen werd ingekort naar 30 miljoen? Ik heb nu nog zo'n 70 miljoen en daar is 'gelukkig' niets mee gedaan. Ik dacht trouwens dat ze dat in december zouden updaten, anders zou ik nog even door gespaard hebben voor die tijd en voor het veiligstellen wat 250 GTO's gekocht. Maar dat is tot noch toe dus niet nodig geweest. Verder wel beter dat er nu in-car ook wordt geschakeld. Nu maar weer lekker races rijden om geld te verdienen!
Ik ben bezig met een event en ik start een andere event op. Dan kan ik in een D kalsse event met een A klasse auto rijden... Is dit gek of doe ik iets verkeerds? Want met een normale event waar je mee bezig bent kan dat niet...
Dat It bij playground spel is echt geniaal je ziet echt alles en iedereen op elkaar inbeuken. Nooit geweten dat een audi R8 zoveel spins kon maken in de lucht. En die nieuwe mode van de A klasse met schade is ook wel beter. Kortom echt een top update
Toch vreemd, hoop gel#l over geld, maar een antwoord op m'n eerdere vraag heb ik helaas nog niet. Wat ik nog wel een nadeel vind is dat je (zonder gebruik te maken van bijv. Storefront/Auction House) niet echt veel credits kan krijgen met alleen racen. Volgens mij haal je het met alleen racen niet om dan alle duurdere auto's te kopen. 15miljoen, 12 miljoen, etc. Ik zit nu op 30 % en heb 5 miljoen (en ca. 2 miljoen "verspild" aan voor mij nutteloze setups/upgrades). Moet nog 1 achievement (alles op gold).
Heb een A600 tuning-setup voor de Audi RX8 5.2 gekocht, maar hij valt mij een beetje tegen. Bovendien heb ik nu een spoiler en dat is echt heiligschennis. Iemand een andere tuning-setup zonder spoiler liefst liefst meer grip georiënteerd.
Die extreem dure auto's kun je niet zo snel kopen inderdaad, maar verder vind ik het wel meevallen qua credits. Speelde zelf op medium en dan wat assists of (kwam op +60% of iets dergelijks). De nodige auto's gekocht, waaronder auto's van een paar miljoen, en ook flink wat geupgrade van tonnen per keer. Maar goed, wellicht dat het anders oogt als je niet focust op het geld en de dure auto's van 10+ miljoen.
als die A klasse oorspronkelijk een D klasse was kan het, dan worden alle onnodige upgrades verwijderd zodat die terug in de D klasse valt.
Heeft iemand trouwens nog die money glitch geprobeerd d.m.v. het joinen van een lobby? Hoewel ik denk dat Turn10 ook die eruit heeft gesloopt en alles altijd wordt opgeslagen bij het vertalen van Upgrades op een andere weg.