1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Ik kreeg zojuist een update. Iemand enig idee wat hierbij is opgelost?
     
  2. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Title Update

    Voor degene die de update al hebben, zitten de shift animations er echt in en is het wat?


    Weet niet of onderstaand al was gepost:

    Hot Holidays Car Pack
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2009
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Leuk dat er een carpack uitkomt, ben benieuwd welke er allemaal in zitten!
     
  4. Justixe

    Justixe DeLorean DMC-12

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    1
    Jawel. Je ziet de hand gewoon even verdwijnen en daarna weer terugkomen... Voor het idee wel leuk.
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Heb al wel gemerkt dat het bij sommige auto's (met paddles) niet werkt. Bij sommige auto's met paddles werkt het wel gewoon. Nu maakt het mij gelukkig niks uit of er nou wel of geen animaties zijn :9

    Die Audi S4 gaat er wel in, nice auto :)
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2009
  6. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    toch ook wel netjes dat ze naar de communitie luisteren. Zouden veel game makers toch nog wat van kunnen leren
     
  7. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Dus, de money glitch is history, nou ja dat is wel het beste..

    Update is wel leuk, geeft toch weer ietsje meer realisme nu je de driver ziet schakelen.
     
  8. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Money Glitsch werkte sowieso niet meer
     
  9. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Dude als je niet weet waar je over praat zeg dan niks :+ Gisteren nog gedaan, en Anthraxxx lukte het ook, dus die glitch werkte wel degelijk ;)
     
  10. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Klopt, alleen was bij de vorige Forza toch dat ook het geld van iedereen werd ingekort naar 30 miljoen? Ik heb nu nog zo'n 70 miljoen en daar is 'gelukkig' niets mee gedaan. :D Ik dacht trouwens dat ze dat in december zouden updaten, anders zou ik nog even door gespaard hebben voor die tijd en voor het veiligstellen wat 250 GTO's gekocht. Maar dat is tot noch toe dus niet nodig geweest.

    Verder wel beter dat er nu in-car ook wordt geschakeld. Nu maar weer lekker races rijden om geld te verdienen! :+
     
  11. Wolfje

    Wolfje test...

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bezig met een event en ik start een andere event op. Dan kan ik in een D kalsse event met een A klasse auto rijden... Is dit gek of doe ik iets verkeerds? :) Want met een normale event waar je mee bezig bent kan dat niet...
     
  12. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Glitch werkte voor mij nog prima|:-
     
  13. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat It bij playground spel is echt geniaal je ziet echt alles en iedereen op elkaar inbeuken. Nooit geweten dat een audi R8 zoveel spins kon maken in de lucht.
    En die nieuwe mode van de A klasse met schade is ook wel beter.
    Kortom echt een top update :)
     
  14. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Toch vreemd, hoop gel#l over geld, maar een antwoord op m'n eerdere vraag heb ik helaas nog niet.

    Wat ik nog wel een nadeel vind is dat je (zonder gebruik te maken van bijv. Storefront/Auction House) niet echt veel credits kan krijgen met alleen racen. Volgens mij haal je het met alleen racen niet om dan alle duurdere auto's te kopen. 15miljoen, 12 miljoen, etc. Ik zit nu op 30 % en heb 5 miljoen (en ca. 2 miljoen "verspild" aan voor mij nutteloze setups/upgrades). Moet nog 1 achievement (alles op gold).
     
  15. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb een A600 tuning-setup voor de Audi RX8 5.2 gekocht, maar hij valt mij een beetje tegen. Bovendien heb ik nu een spoiler en dat is echt heiligschennis. Iemand een andere tuning-setup zonder spoiler liefstO-) liefst meer grip georiënteerd.
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Die extreem dure auto's kun je niet zo snel kopen inderdaad, maar verder vind ik het wel meevallen qua credits. Speelde zelf op medium en dan wat assists of (kwam op +60% of iets dergelijks). De nodige auto's gekocht, waaronder auto's van een paar miljoen, en ook flink wat geupgrade van tonnen per keer. Maar goed, wellicht dat het anders oogt als je niet focust op het geld en de dure auto's van 10+ miljoen.
     
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    heb die met de Storefront/auctionhouse nu 2x geprobeerd. heeft me geld gekost..
     
  18. Wolfje

    Wolfje test...

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand? :p
     
  19. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    als die A klasse oorspronkelijk een D klasse was kan het, dan worden alle onnodige upgrades verwijderd zodat die terug in de D klasse valt.
     
  20. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Heeft iemand trouwens nog die money glitch geprobeerd d.m.v. het joinen van een lobby? Hoewel ik denk dat Turn10 ook die eruit heeft gesloopt en alles altijd wordt opgeslagen bij het vertalen van Upgrades op een andere weg.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina