1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.030
    Leuk Bevonden:
    5.833
    Ik krijg als het goed is aankomende week Forza 3 binnen. Maar nu heb je 2 discs hé. Een van 6 GB nog wat en een van 1.7 GB dacht ik. Die van 1.7 GB zijn extra auto's en banen toch?
     
  2. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Let er wel op dat je gewoon eerst disc 1 erin doet. Om disc 2 vraagt ie zelf. ;)
     
  3. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    nee,, op Rally di Postano moet je voor de Career op racen. wilde driften met mijn R3 porsche op Rally di postano, maar drukte bij Amalfi coast op a. dus toen moest ik daar. bleek het ook nog een race te zijn. heel erg leuk. beetje driften en gooien met die bak:D

    met die mercedes ga ik dadelijk proberen:D
     
  4. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Hup! Racen jullie!


    [​IMG]

    Na een geslaagd rallyweekend en een fotowedstrijd, waarvan de winnaar nog bepaald moet worden, opent vandaag de volgende H2H. Voor deze week een simpele, ouderwetse Time Trial.

    We rijden deze week op Road America, het circuit dat vooral bekend is om zijn Carrousel en lange rechte stukken. Standaard circuit dus, nog weinig nieuws onder de zon. Bij de autokeuze doen we het echter anders.

    We kiezen niet de eerste de beste auto deze keer, we laten het aan jou over de meest geschikte te vinden. Ze moeten alleen aan twee eisen voldoen:
    - De auto bevindt zich in de B klasse bij aankoop.
    - Je rijdt je uiteindelijke tijd in een A-klasse auto.
    Oftewel, koop een B-auto, koop elke upgrade die je wilt hebben, maar zorg ervoor dat die binnen de A-klasse blijft. Stuur je bak naar Road America, zet er een leuke tijd mee, en post hem hieronder natuurlijk. Als jouw tijd niet op de Leaderboards te zien is, willen wij graag een foto van de tijd ter bevestiging. Hebben we geen foto en geen tijd op de Leaderboards, is de tijd helaas ongeldig.

    [​IMG]

    En wat win je ermee? Heel simpel. De gebruikelijke 360Racing H2H Award als jij de snelste tijd weet neer te zetten. Tevens krijgt de winnaar gratis en voor niets, bovendien belastingvrij, een 2000 Ford Mustang Cobra R opgestuurd. Maar dat is nog niet alles! Denk jij niet snel genoeg te zijn om mee te kunnen strijden voor de overwinning? Speciaal voor jou hebben we dan een eventuele prijs voor je klaar staan. Iedereen die een legale tijd (exclusief de winnaar) instuurt maakt kans op een 1982 Porsche 911 Turbo 3.3! Wie met de 911 naar huis gaat wordt bepaald door middel van een loting.

    Om je tijd overigens geldig te maken moet het een 'valid' rondje zijn. Dit houdt in dat je een rondje zult moeten rijden zonder dat er een driehoekje bij de tijd staat. Als je tijd niet op de Leaderboards verschijnt, en je wilt een foto van je tv maken, maak deze foto dus ook ingame, en niet van het pausescherm. Op het pausescherm is namelijk niet te zien of je rondje legaal is gereden.

    Als je je tijd instuurt, graag ook de auto en de PI hierbij vernoemen. Deadline is zondagmiddag 6 december om 12.00, exact tegelijk als de start van de race met de SEAT Leon op Silverstone.

    Veel succes iedereen, en natuurlijk veel plezier!

    Tussenstand
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2009
  5. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag je meer dan 1 keer meedoen?
     
  6. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Dat mag :)
     
  7. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Ik las op Turn10 nog iets over een update..

     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Mjah, las het ook, ben wel blij dat ze die glitchers aanpakken :)
     
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Die benchmark ring is waardeloos, je kunt er gewoon niet fatsoenlijk de topspeed testen. Met een veyron crash je tegen de muur in een bocht. Ze hadden moeten kijken naar de test ring van GT4!!
     
  10. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Op het rechte stuk van het oude Lemans circuit kan je de topspeed van de Veyron wel testen. Benchmark high speed ring maakt zijn naam inderdaad niet helemaal waar.. :+
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zelfs op het lange stuk van le mans kun je niet helemaal de topspeed halen. Ik mis echt een GT4 ring. De ondergrond van de highspeed ring slaat trouwens ook nergens op, het is geen glad asfalt.
     
  12. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    "Glad" asfalt bestaat niet als je 300km/h rijd...
     
  13. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten gewoon net zo een ring maken zoals die ring bij die Top Gear aflevering waar James dee bugatti veyron test op zijn top snelheid.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2009
  14. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Das toch die VW testtrack ofzo iets, een ex legerbasis?. Mjah zoiets moeten ze idd maken, Le Man circuit is wel goed, maar ik zou graag topsnelheid bereiken zonder een seconde later de vangrail in de boren :+
     
  15. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    dat is Nardo ja..

    maar Martijnn.. op Le Mans kan het wel degelijk. heb de 405 aangetikt met een normale Veyron..

    had alleen na 2 runs pas door dat hij 7 versnellingen had:confused:
     
  16. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    hopelijk komt er een keer een patch met nieuwe tracks als monza, zandvoort, spa...
     
  17. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    een patch met allemaal nieuwe tracks?8)
     
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    whahahaha:lol:
    405 is niks btw:cool:

    Ga hem er zo weer eens inkallen denk ik want Assassin's Creed II is uit\o/
     
  19. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    De Mercedes SLR Stirling Moss komt ook in het nieuwe carpack lees ik net. :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  20. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is vet zeg.:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina