1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    ik moet die drift-achievement nog, lukt me echt niet
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Met die Top Secret Supra een rondje over Fujimi Kaido doen, en bochten die mislukken rewinden en nog een keer proberen staat voor gegarandeerd succes:thumbs:
     
  3. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    wel een standaart supra.. met upgrades zijn ze waardeloos..
     
  4. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Dat probleem heb ik vrijwel nooit. Maar mocht er echt niemand online zijn dan ga ik weer verder aan de career. Ben inmiddels op 65%, er komt echt geen eind aan.
     
  5. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    is seizoen 6 afgelopen op 100%? of heb je die achievements al eerder en wannee rkrijg je een keer driften in season mode? ik ben al in seizoen 4 bezig
     
  6. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    nee, nee en niet.
     
  7. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Als je seizoen 6 hebt afgerond ben je er nog lang niet. Ik was pas ergens in de 30% toen ik level 50 en alle seizoenen met achievement had gespeeld. De rest kun je ook in Season Play doen, die seizoenen gaan gewoon verder, maar ik vind persoonlijk Event List toch wat fijner.
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2009
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    T*ring jongens, ik heb dus Forza 3 direct op de dag van release gehaald.
    Ben tot level 27 gekomen, en hij ligt nu weer een tijdje in de kast, echt een schande.
    Weet niet hoe het komt :eek:

    De game natuurlijk speciaal gehaald om de winter mee door te komen.
     
  9. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Word dan eens tijd dat je dat schijt spel (GTA VI 8)) eens in de kast gooit! ;)
     
  10. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA VI? Maar die van mij ligt ook in de kast (special edition) en speel hem ook niet meer. Zit nu ook op level 27 wat een toeval :p.
     
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik zelf heb een weekje of 2/3 pauze genomen van Forza (afentoe nog wel even benchmark track enzo) en vorige week weer begonnen met season play. Ik vind het nu zelfs weer leuk, Forza is voor mij geen spel dat ik constant moet spelen op season mode :eek:
     
  12. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zelf die R1/2/3 races niks aan. En die moet ik nu doen om lekker snel te levelen en geld te verdienen. Ik wil liever met B, A en S auto's rijden.
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Dat was de reden dat ik er dus geen zin meer in had, die r2 races doe ik gewoon niet (hire driver). R3 misschien wel, die auto's rijden vaak wel fijn, maar ik rij zelf liever ook alles van S en lager.

    Gisteren een event gedaan waar je 3 lange banen moet rijden (rally, ring, fuji) met een E bak. Moet zeggen dat dat ook wel lachen is (vooral omdat mijn auto niet sneller was dan die van de A.I. \o/
     
  14. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Stukjes van die banen hoop ik. Hoelang was je er mee bezig. Krijg je meer geld als je de races doet via season play dan met die event list?
     
  15. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Weer een nieuwe week dus weer een nieuwe challenge :)

    [​IMG]

    Van de lange Amerikaanse rechte stukken verplaatsen we ons naar de slingerende wegen en haarspeldbochten van Japan! Fujimi Kaido staat op het programma

    Old Fujimi Kaido Down Hill is waar we gaan rijden. De plek waar geen enkel stukje weg recht is en de vangrail foutjes genadeloos afstraft.

    En nu we toch in Japan zijn, gaan we natuurlijk ook in een Japanse wagen rijden. Om precies te zijn de 2002 Honda Mugen Integra Type-R. Een hele mond vol maar dan heb je ook wat. Upgrades zijn ditmaal niet toegestaan, tunen wel. Aangezien je geen upgrades mag installeren zal het tunen beperkt blijven tot het aanpassen van de bandenspanning.

    Als jouw tijd niet op de Leaderboards te zien is, willen wij graag een foto van de tijd ter bevestiging. Hebben we geen foto en geen tijd op de Leaderboards, is de tijd helaas ongeldig.

    Wat valt er ditmaal te winnen? Voor de persoon met de snelste tijd staat niet alleen de gebruikelijke 360Racing H2H Award klaar, maar daarnaast een verrassing. Veel kan ik er niet over kwijt; Het is mooi, het is C-klasse en het kickt-ass online.

    Om je tijd overigens geldig te maken moet het een 'valid' rondje zijn. Dit houdt in dat je een rondje zult moeten rijden zonder dat er een driehoekje bij de tijd staat. Als je tijd niet op de Leaderboards verschijnt, en je wilt een foto van je tv maken, maak deze foto dus ook ingame, en niet van het pausescherm. Op het pausescherm is namelijk niet te zien of je rondje legaal is gereden.

    Deadline is zondagmiddag 13 december om 15.00.

    Veel succes iedereen, en natuurlijk veel plezier!
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2009
  16. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Daar zit geen verschil in, maar tot level 6 krijg je nog 50G per level. Opzich de moeite waard dan. Maar wat doen jullie dan lang over Season play? Ik kan me er eerlijk gezegd maar weinig nog van herinneren.
     
  17. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe er niet lang over. Ging er redelijk snel door heen. Maar heb inmiddels een pauze genomen.
     
  18. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Zoals ik zei, ik doe het rustig aan :) Mijn tijd op de benchmark track is 5x zo lang als de tijd in seasonplay :9
     
  19. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nou echt zin om in die sterling moss te rijden morgen:)
     
  20. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan echt niet wachten tot ik in de Nissan GT-R kan rijden :+8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina