1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Daarmee kan je enkel links, rechs en naar achter zien en dat is btw niet meer in de cockpit tenzij de deuren en achterbanken, koffers en ramen ineens magisch verdwenen zijn. Met rondkijken in de cockpit bedoel ik zoals in NFS: Shift of zoals in GT5:p op zijn minst.
     
  2. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Dus je wilt tijdens het racen de achterbank bekijken?
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nee, ik wil door de achterruit kijken en als we het realistisch willen houden dan zouden we dus ook de achterbank moeten kunnen zien of toch op zijn minst de achterruit zelf.
     
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Je kan gewoon vloeiend naar links (dus ook door de rest van de cockpit heen) kijken als je de stick naar boven beweegt en dan langzaam naar links/rechts.

    Dit werkt gewoon, tenzij je de camera aangepast hebt door het spel op multiscreen te zetten (zodat je de camera verder naar achteren kan zetten in cockpit view)

    Voor het achteruit kijken moet je dan gewoon de spiegel gebruiken denk ik, met Y achteruit kijken is zoiezo al niet realistisch meer :9 Maar ik snap wat je bedoelt :)
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2009
  5. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je de achterbank niet bekijken via de achteruit kijk spiegel terwijl je in cock(lol)pit view zit?
     
  6. Remco

    Remco Guest

    Ik gebruik het stuurtje en dan natuurlijk manual shifting en cockpitview en dat werkt helemaal top. Maar dat je dan inderdaad niet de hele binnenspiegel kunt zien is redelijk vervelend. Vooral met plekje verdedigen op een recht stuk waarbij een andere auto sneller is.
     
  7. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Mjah, en het feit dat je niet naar links of rechts kan kijken met het stuur is ook irritant. Als er iemand naast je zit heb je een probleem.
     
  8. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Voor de mensen die zin hebben in feutaeus. :+

    [​IMG]

    Wat is de bedoeling?
    Je krijgt 2 weken de tijd om een prachtige foto te schieten die in jouw ogen een winnende foto kan zijn. De challenge begint vanaf vandaag en zal over precies 2 weken eindigen om 19.00 uur.
    De foto wordt genomen in de FM3 photomode en wordt niet gephotoshopt.
    Alle foto's die ingezonden zijn worden in de startpost gezet met jouw naam eronder. Als zondag de 27ste de wedstrijd eindigt wordt er een poll geopend waar ieder op elkaars foto kan stemmen. De 2 hoogst gestemde spelers gaan in een finale ronde waar nogmaals wordt gestemd maar dan tussen twee personen. De winnaar van die poll is de definitieve winnaar.

    Thema
    Gezien deze wedstrijd een thema heeft zul je je foto zo goed mogelijk en het liefst zo creatief mogelijk moeten maken naar de hand van de thema.

    #01 Themed Photo Challenge
    Hieronder staan de gegevens die uitleggen wat en wanneer je je foto inlevert.

    Thema:
    Explicit Detailing - Turn 10 heeft niet voor niets 10x zoveel polygonen in hun auto's gestopt, laat dit zien! Geen omgeving dus maar puur de details van een auto naar keuze.
    Einddatum:
    Zondag 27 December - 19.00
    Beoordeling:
    Open Poll + Finale
    Formaat:
    Standaard FM3 formaat. Mag eventueel geresized worden naar 500px.
    Prijs:
    360award


    Ik wens iedereen succes en vragen mogen hier gepost worden.
     
  9. djaxelb23

    djaxelb23 Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig eigenlijk hoe een spel zo veel los kan maken in de mens.
    :)
    Geld voor mij ook....
     
  10. CidadeQisso

    CidadeQisso Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor auto gebruiken jullie voor op circuits als Fujimi Kaido? Ben nu Driver Level 31 en wil de Fujimi Kaido S class halen alleen heb toch nog wel moeite met de auto die ik nu heb gekozen (Nissan Skyline R34 getuned door Mine's) maar als ik dan tegen de Mitsubishi HKS Time Attack Evolution race verlies ik altijd, echt zwaar frustrerend.

    Ik heb alles op Off en A.I. op Hard. Automatisch schakelen want vindt schakelen op een controller niet fijn.

    Btw weet niet of die hier al langs ik gekomen, maar wat een filmpje!

    http://www.youtube.com/watch?v=w7NT-NvU4dw&feature=rec-LGOUT-farside_rn-3r-5-HM
     
  11. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ja heel knap driftwerk.. alleen wat me tegenvalt is dat ze AWD driften(tenminste sommige)..

    maar ze zijn zeker goed.
     
  12. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    dawm dat ziet er vet uit, sommige dingen leken ook heel goed een van de trailers van Forza. Hoe doen ze dat camerawerk toch?
     
  13. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    volgensmij kun je dat met de moviemaker in forza maken
     
  14. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja kunt erg veel camera's kiezen, maar hun doen het ook veel door vanuit andere autos te filmen, autos langs de kant puur voor het camera standpunt.

    Verder leuk filmpje ja, maar zo goddelijk zijn ze in echt niet hoor, ook hun maken nog steeds fouten. :+
     
  15. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier nog een exclusieve Pre-order download token voor een 2010 Audi R8 5.2 FSI Quattro liggen. Iemand interesse?
     
  16. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ja ik heb daar wel zin in!
     
  17. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Code is weg :)
     
  18. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Het is in samenwerking met Turn 10 gemaakt. De camerastanden zijn dus gescript. En ik vermoed een paar acties ook het is gewoon niet te doen wat zij hier laten zien en er staan geen remsporen op de weg van eerdere pogingen dus dat zou betekenen dat elke actie in één keer goed ging of na elke fout ze de match opnieuw hebben gestart. Vandaar dat ik vermoed dat dit gescript is :) Hoewel het er heel tof uitziet.
     
  19. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Al lang voor dit filmpje maakte blackjack filmpjes, en ik vertelde hoe ze dat normaal gesproken deden. Dit promotie filmpje is gewoon pr werk van turn10, lekker flitsend enzo en inderdaad allemaal niet in 1 take gedaan. Er zit niks in wat onmogelijk is trouwens...
     
  20. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik bedoel de acties zelf. Je ziet de weg brandschoon, wat betekend dat ze alles in 1 poging hebben gedaan. Wat dus vrijwel onmogelijk is/lijkt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina