1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    en waar mag ik die dan naartoe sturen? ik heb een hele mooie voor je
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Zo heb het spel sinds gisteravond ook eindelijk in m'n bezit:)
    En het is gelukkig weer net zo verslavend als FM2. Hoewel het even wennen was na een tijdlang geen simulatie racegame te hebben gespeeld, vond ik het meteen weer ontzettend tof. Er zijn wel een paar kleine minpuntjes IMO. De rewind functie, vind het nou niet echt nodig. Het spel wordt er helaas te makkelijk door. Als je een fout maakt, dan moet je gewoon worden afgestraft. Nu is dat niet meer zo. De AI is af en toe redelijk lomp in hun rijgedrag. Lig je eindelijk 1e en dan komt er een mongool met 200 in je zijkant gereden op het moment dat je instuurt.
    En de achievements zijn tot nu toe wel erg makkelijk te halen. Niet echt moeilijk, maar gewoon tijdrovend. Heb in een avond en vanmorgen iets meer dan een uurtje al bijna de helft van de achievements gehaald. Nu zal het later in het spel natuurlijk een stuk minder hard gaan, maar iets meer uitdaging had van mij best gemogen.

    Verder is het gewoon een heerlijk spel, dat voorlopig in mijn 360 zal blijven zitten! Ik zal voorlopig niet snel iets anders gaan spelen op wat arcade games na misschien;)
     
  4. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Heb je de AI al op 'hard' gezet? Ik had het ook wel eens op medium dat er zo'n viool me dood wilde rijden, maar op hard heb ik dat een stuk minder.
     
  5. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap dat ook niet hoor, de laatste tijden worden de games alleen maar makkelijker. Forza3 is veel makkelijker dan deel 2 (deel 2 kon ik hard niet aan en nu rijd ik alle AI van hun sokken), veteran met CoD is makkelijker dan vroeger, AC2 is weer zo makkelijk.
    Waar is de uitdaging?

    heb nu net trouwens, na een tip, de ABS maar uitgezet. Verdien ik 15% meer bonus en je schijnt er nog harder door te rijden ook. Superchill :)
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2009
  6. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Alles op hard en je piept wel anders.. wedden dat je dan de rewind functie wel gaat gebruiken(soms dan)

    ik doe zelf alles op Hard, kost me soms gewoon een herstart, na het uitrijden van de race. op de grid blijf ik vaak wachten om van achteraan te starten en te vechten.. na 7 rondjes op vol tempo Catalunya rijden is best een uitdaging hoor..
     
  7. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan nog, als de rewind je niet aanstaat verplicht er je niemand die te gebruiken toch? Het is allemaal hoe spannend/realistisch je het zelf wil maken. Beetje zelfde dat mensen klagen dat ze de A.I. te makkelijk verslaan terwijl ze met hun B klasse tegen D-klasses rijden.

    Wat PGR2Forever zegt is echter wel waar: AC2, MW2, Forza3, precies allemaal makkelijker dan de voorgangers maar goed, ik amuseer me er toch lekker mee. :)
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2009
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Iemand die de game heeft uitgespeelt en toch niets meer met zijn credits/wagens doet en ze graag aan mij wil geven?
    Want ik wil graag nog de carpack aanschaffen maar ik heb 600K dus ik kom nog flink wat credits te kort voor de 599XX die 2,5 miljoen kost. :mad:
     
  9. djaxelb23

    djaxelb23 Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam er laatst achter dat de AI best wel ok is hoor.
    Ik bedoel....ik maakte een gigantische fout,vloog keihard de bocht uit.Stomme actie van mezelf, te laat remmen heet dat.
    Dus ik REWIND, en dankzij de REWIND kwam ik hier achter.
    Ik kwam na de REWIND uit op het midden van het rechte stuk.Welk circuit doet er eventjes niet toe.
    Naast mij reed een GT500 GT-R, volgens mij zo uit mn hoofd.
    Ik drukte op a. Begon dus naast die auto.
    Wat gebeurde er?? Hij(of zij) dook als het ware mijn auto in, en waarom?Ik weet t niet, maar dacht wat is dit nou???Op een recht stuk zomaar naar links gaan???HUH??Balen dus, maar ik weer REWIND, wilde per se weten wat ie dan zou doen.Kwam dus weer naast hem, en weer BAM.En dat gebeurde tot 3 a 4 keer ofzo.Eerst dacht ik, wat een waardeloze AI.
    Maar goed. Ik REWINDE dan maar nog een stukje verder.Kwam dus dit maal achter hem/zij. En wat gebeurde er toen???
    Op het moment dat ik hem/haar wilde inhalen.Dook ie naar links ging vol in de rem en kabang!!En ik weer HUH wat is dit???
    Ik weer REWIND....en dit keer hield ik er soort van rekening mee dat het weer zou gebeuren dat ie naar links zou gaan en vol in de remmen.Dus ik ook remmen en links erlangs.
    Na dit geintje, zeg maar ging ik even nadenken.Kan het zijn dat ik die tegenstander eerder in de race, of in een race ervoor van de weg had gebeukt ofzo??
    Kon het niet voor me halen, maar ging er wel meer op letten.D.m.v. de REWIND knop dus.
    En ja hoor in de race erna.Ik beukte een auto in een bocht lichtjes van de weg en een aantal bochten erna, kreeg ik de rekening gepresenteerd.
    Dus nu is het, of de AI is idd niet zo denderend, of de AI is juist wel denderend en men onthoud wat jij doet....Ik ben er nog niet helemaal uit, maar vraag me af of er ook mensen zijn, die net als ik op onderzoek gaan???
    Overigens, de REWIND werkt niet als je gestart bent en ook niet als je vlak voor de finish bent.Ik wil overigens wel even dit melden aan een ieder die zo klaagt over de makkelijkheid. De makers hebben dit spel zo toegankelijk mogelijk gemaakt voor iedereen.Dus de meest ervaren rijders kunnen ermee overweg, maar ook de minder ervaren rijders.
    Je maakt het jezelf zo makkelijk/moeilijk als je zelf wilt.
    Dat is de opzet geweest, en ik vind dat men daar heel erg in is geslaagd !!
    Over de REWIND knop, ik lig soms echt in een deuk wat ik dan meemaak.
    Ik maak een fout, en hoor dat achter me een klapper.3 of 4 auto's die elkaar het leven zuur maken.En vervolgens op elkaar knallen.
    REWIND en het kan anders aflopen.
    D.w.z. geen klappers of juist wel en nog erger.
    Ik maak daarom ook vaak gebruik van die knop, niet dat ik zo slecht ben.Vind het gewoon leuk de Random situaties te zien gebeuren.
    En, ok ok ik ga soms te snel ervan uit dat ik wel heel erg goed ben, en een simpel bochtje denk te nemen met 320 ofzo, terwijl ik weet....it won't work.
    Maar goed, heb het al eens eerder gezegd.
    Forza, wat een belevenis !!!
     
  10. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Gistermiddag die drift achievement gehaald bij de eerste poging. Had een AE86 gemaakt (met upgrades waarmee je in de realiteit nog op straat zou kunnen rijden, dus niet alles op max en ook nog gewoon N/A) ,en wou even de drift capaciteiten testen. Dus ik de Kaido op en na 1 rondje al 114k... Niet echt challenging dus :/
     
  11. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Achievements zijn zowieso redelijk simpel, al zijn sommige wel erg tijdrovend maar die krijg je eigenlijk vanzelf als je het spel leuk vind en veel speelt.:) Btw voor die Kaido baan is toch die baan in Japan waar je voor moet betalen op Xbox live?
     
  12. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is die berg ;)
     
  13. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister voor het eerst online geraced. Drag races nog wel. Vond het leuker dan verwacht :p.
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Over de AI & rewind

    De AI kan niet zo goed omgaan met rewinds van ons. Soms weet hij even niet waar hij is lijkt het wel en maakt hij fouten. Maar op basis van die 2 seconden nadat je gerewind hebt kun je niet concluderen dat de AI goed of slecht is, omdat je zo'n uitzonderlijke seconden zijn. Dat kun je beter onderzoeken zonder rewind, gewoon in races, en mijn conlcusie is dat de AI meer dan goed genoeg is!
     
  15. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    wat versta je dan onder 'meer dan goed genoeg'? dat het een uitdaging is om ertegen te rijden of dat de artificiele intelligentie ook echt goed is? dat laatste betwijfel ik zeer. de AI rijdt bijna alleen maar op treinrails en dan af een toe maken ze een grote fout om te laten zien dat ze ook fouten maken.

    gister weer eventjes online gespeelt maar was nog erger dan ik daarvoor had gezien. ik rijd nu vaak R1 races, lekker hard, maar online waren er gewoon mensen die een rondje achter komen te liggen en dan gaan ze wegblokkades maken. Echt triester dan triest.
     
  16. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak je zelf toch een lobby waarbij je collision uit zet.
     
  17. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Dat is exact de reden waarom er FM3 clubs/websites zijn die race organiseren zoals je zelf al in je sig aangeeft ;) Spreek een leuke race met hun af en je hoeft helemaal niet meer om te kijken naar random lobby's.
     
  18. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop nog steeds dat ze die R1 klasse in 2 klasses verdelen. Want als je nu met die ferrari gaat rijden dan weet je al bijna cker dat je niet kan winnen als al die andere in die gare diesel R1s rijden. Ik heb die DLC nog niet gekocht dus telkens als iemand in zo een DLC auto rijd zie je zo een zwarte sedan rijden. Die gewoon net zo plakt op de baan als een R1 dat vind ik wel grappig om te zien :9. Ik denk dat het ook maar is tijd is dat ik die DLC ga kopen om in die Aston Martin te rijden :)
     
  19. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het grootste gedeelte online rijd ik ook maar private race, dat is gelukkig wel goed uitgewerkt.

    maar het is toch zonde van zo'n mooi spel als Forza3 dat (public) online niet werkt
     
  20. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0


    je kunt de auto's ook downloaden zonder dat je er mee kunt rijden. zo zie je ze iig wel
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina