1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Roel, elk spel in public lobby is het een grote teringzooi. Waarom probeer je het nog telkens.. :+
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Het overgrote deel van mijn public race ervaringen is positief, eigenlijk.
     
  3. petit1985

    petit1985 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    2
    Net een gift-car gehad van Turn10, maar kan hem niet terugvinden in de car list? iemand een idee waar je die kan vinden die auto's :D

    edit: net gevonden :) Gewoon in de garage, heb nu 88 auto's dus zag hem zo snel er niet tussen staan.
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2009
  4. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
  5. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    mogen we geschoten plaatjes gewoon hier posten? ik kan dat andere topic niet vinden, was misschien ook een tijdelijk topic.

    [​IMG]
     
  6. Hermaniak

    Hermaniak Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    3
    Wanneer krijg ik eigenlijk drift punten erbij ?
    In het begin ging er nog wel eens een groen metertje lopen met drift punten, maar als ik nu een bocht door glij, komt er niks bij.

    Krijg ik enkel drift punten wanneer ik een drift race rij, of ook tijdens een willekeurig event (bijv. championships) ?

    Voegen drift punten nu bij aan je uiteindelijke gewonnen XP punten, of zit ik er helemaal naast :D ?
     
  7. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had alleen nog maar die Audi S4 gedownload omdat ie gratis was. Kreeg ik net ook een gift car, de Nissan GTR Vspec. Ik blij... ga ik kijken in mijn garage, staat ie daar met een groot slot er omheen.:'-(

    Naja, binnenkort ff Microsoft Points kopen.
     
  8. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kunt de driftmodus openen door pijltje naar links te drukken, op de d-pad. Voor de rest stellen driftpunten niet echt veel voor...
     
  9. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had die ook gekregen alleen kon ik hem niet vinden in me garage:mad:. heb car pack we gekocht
     
  10. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ik had hem wel.. vind alleen de Vspec zo ontiegelijk kut rijden.. ding helt en remt als de tyfus..
     
  11. petit1985

    petit1985 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    2
    Vindt het netjes dat ze de kleine puntjes bij blijven schaven, hopen dat dit ook een tijd door blijft gaan. Niet dat over 5 maanden het welletjes is geweest, en er nooit meer een update komt.

    Heeft iemand hier trouwens ook last sinds de vorige update dat het beeld 3x kort blijft hangen na afloop van de race? In het begin van de game nooit last van gehad, en sinds de laatste update heb ik dat bij iedere race |:-
     
  12. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Gisteren ook die Nissan + een Porsche (niet die van de dlc) ontvangen, scheelt me weer wat geld :9
     
  13. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    af en toe ook wel last van, stoort mij nu niet zodanig erg. denk dat het iets te maken heeft met de save functie.
     
  14. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Echt? Ik vind de GT-R juist wel fijn rijden, met de stock gtr (alleen differentieel iets meer op achter) rij ik gewoon stock murcielago's en enzo's kwijt. :+
     
  15. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    nee,,,
    vind hem echt vreselijk slecht..

    LP670SV daarintegen :D

    en de Carrera GT:D.. in 3 daagjes toch al bijna 2000km mee "gereden"..

    en m'n eerste grote deal kunnen maken met het handelen van auto's..

    een Porsche GT3RS gekocht in de veiling met een lelijke paintjob voor 10.000cr.. paintjob eraf. Hankook paint erop. verkocht voor 250.000cr.. :D
     
  16. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    nice die update, er moet verder nog een hoop uitgehaald worden, maar ze zijn goed bezig. ook mooi dat we straks eindelijk toernooien gaan krijgen.
    sommige dingen hadden eigenlijk al vanaf de release in de game moeten zitten maarja
     
  17. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag ff wat MS points halen en dan kan ik eindelijk rijden met de mercedes Stirling Moss\o/
     
  18. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    gister de 98'ste tijd neergezet op circuit de catalunia. Met de mazda uit de R3 klasse\o/
     
  19. Hermaniak

    Hermaniak Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe zit het eigenlijk met het tunen van je setup (dus vering veranderen, acceleratie - top speed enz)?
    Wanneer ik een auto zelf wil tunen, kan ik enkel de bandenspanning aanpassen. Moet ik eerst de auto voorzien van de upgrade onderdelen ?
     
  20. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt bij het tunen verschillende tabbladen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina