1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand nog tips voor driften? (Track, car, setup, remmen?)
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Fujimi Kaido Full met de BMW M3 GTR en driftsetup van Storefront.
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Mitsubishi HKS Evolution, alle assists uit, Fujimi Kaido full reverse. :)
     
  4. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    AWD is voor Pussy's..

    ben je een beginner in driften. pak een Trueno en laat hem helemaal standaard. doe alleen een Weight Reduction(max) en een ander blok in, de Toyota Altezza. dan kom je een heel eind.

    als je dan al wat sneller en wat meer drifts aan elkaar wilt knopen. dan moet je even Race remmen, Verstelbaar onderstel, Race Anti Rollbars voor en achter. dan zet je in tuningsetup je camber op -1.5 front en -0.8 rear(positief is moeilijker) en dan kun je hem aardig lang in een drift houden. ook schever en makkelijker te doseren.

    heb je het gevoel dat het schakelen tussen het driften door te zwaar en te langszaam gaat. race versnellingsbak en de 3e en 4e versnelling wat dichter bij elkaar zetten(zijn de versnellingen waar hij het beste in drift).

    voor als je echt voor de punten gaat driften en het al redelijk kunt. probeer eens de remsettings te veranderen dat je ongeveer 20% van al je remkracht naar de achterwielen gaat. zo kun je in bochten als je niet scheef genoeg gaat of hem moeilijk in een drift krijgt met de normale rem en gas tegelijkertijd spelen zodat je Kont met een constante snelheid naar buiten gaat. de handrem kun je het best alleen voor de bocht gebruiken.

    mocht je het idee hebben dat je te weinig pk hebt. gewoon gaan upgraden met ongeveer 10kw of 15kw per keer. ga niet met turbo's ouwehoeren want dat is veel moeilijker te doseren.

    heb je het idee dat je heel veel over de voorkant wegglijdt(doet de Trueno wel eens) gewoon de dikste banden voorop zetten. achter gewoon origineel laten. en als je nog niet genoeg grip hebt er een Street tyre compound opgooien.

    gaat je Trueno nu te snel in de rondte. verlaag de druk in de achterbanden want je banden worden snel heet, meer druk dus minder grip. ik heb die van mij zo rond de 1.1 bar staan.

    is het dan nog niet wat je wil. probeer eens een rolkooi. dit maakt je auto stijver en dus wat makkelijk scheef te krijgen. maar wat moeilijk scheef te houden.

    hopelijk lukt het je nu een beetje. het is gewoon een kwestie van wat jij fijn vind..
     
  5. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    _O_ Zeer hartelijk bedankt :thumbs:
     
  6. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga hier morgen even mee aan de slag. Kan er namelijk niks van...=(
     
  7. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Kijk anders gewoon wat replays van de leaderboards, kun je kijken hoe ze de bochten nemen, de versnellingen etc.
     
  8. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Oefenen, oefenen en nog eens oefenen. ;) En zoals hierboven al beschreven staat; download een leuke setup van de Storefront. Ik heb er ook 1 gedownload voor mijn Nissan 370Z en die drift prima.

    Heeft iemand de Audi S5 al gekocht? Ik heb hem vanavond gekocht en gelijk even geupgrade... Man, wat is dat ding bloedje snel. Ik sta momenteel 186ste van de wereld op de Nurnbergring.
     
  9. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Oefenen was ik al mee bezig.;) Hoogste score is nu rond de 5000 aaneengesloten. Meestal tik ik net tegen de vangrail. Zo balen...:mad:
     
  10. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het trouwens met de site van Forza Motorsport 3?

    Nu kun je alleen je foto's en video's van de site downloaden. Maar met Forza Motorsport 2 had je ook nog de Auction House en leaderboards op de site. Wordt dat misschien later nog aan de site toegevoegd?
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Site komt binnenkort helemaal online, staat er ook als je gaat naar My Forza.
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb net de 908 gekocht, ik weet dat je de andere nog kan krijgen, maar deze is net ietsjes sneller.

    Heb even een lijstje gemaakt van de lichtste velgen, zodat het makkelijker zoeken is voor bij je design. :)

    Cyclone
    Dymag
    Hole Star
    Konig
    P1 Racing QF
    TSW
    Volk
     
  13. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan wat mij betreft zo de OP in ;)
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ben nu bezig met een tunings setup voor de 908 want ding is gewoon te zenuwachtig met sturen.... niet te doen nog. Wel alvast de 17de tijd genoteerd in de eerste ronde! _O_




    van de 46 spelers... hahahaha


    [edit]
    Heb een tunings setup voor de 908 online gezet, is nog niet perfect maar wel een stuk beter.... althans dat vind ikke.
    [/edit]
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2009
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Iemand een idee waar ik een Excel document kan droppen online??? Althans, als er liefhebbers zijn.

    Heb een bestand gemaakt waar ik veel mee ga werken om te komen tot setups.

    Tabblad 1
    alle autos makkelijk te zoeken als je bijvoorbeeld een model wil achterhalen. Had het zelf net met de #66 nog wat... Ctrl-F in Excel en ik wist dat het een Acura was.

    Tablad 2
    Alle gift auto's zodat je niet per ongeluk goedkoop een auto denkt aan te schaffen bij een Auction.

    Tablad 3
    Hier kun je je tijden noteren op bepaalde circuits.
    Ik gebruik dit voor de hired driver om te kijken of een auto echt sneller is geworden. Dit bij de endurance races met de AI op hard. Al snel rijd deze vooraan en kan je aan de ronde tijden zien of de auto sneller is geworden. De Driver rijd namelijk constanter dan dat ik dat kan. :x
    Uiteraard pak ik soms ook een ander circuit voor bijv. een tunning te maken voor een korte baan zoals Tsukuba.

    Tabblad 4
    Daar zet ik kladjes in zoals de velgen en de eerste plekken op bepaalde circuits van een klasse.



    Enfin het is een simpel ding en dus niks moois of iets, maar wel handig. Mocht iemand het willen prima, maar leg dan ff uit waar ik het kan uploaden zonder account te moeten aanmaken ed. :p
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2009
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Iemand even een Mclaren en een Koenigsegg te leen voor de Connoisseur achievement?
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Wat houd dat in, want heb ze beide of moet het een speciaal model zijn van beide merken?
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Maakt niet uit welk model! Dus als je ze me dadelijk even wil giften dan krijg ik de achievement en dan geef ik ze weer terug aan je. Als jij nog wat auto's nodig hebt geef je maar een schreeuw. :)
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ben niet zo handig met Live, maar heb gevonden hoe ik ze moet giften dus als je zorgt dat je in mijn lijstje staat dan komen ze eraan.....

    Auto's...... tuurlijk kom maar door, doe mij maar z'n classic ferrari, oké oké een HKS dan, die staat ook nog op de wishlist. ;)



    [edit]
    Is me gelukt maar, je lijst van vrinden is vol.
    [/edit]
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2009
  20. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er ook mensen die met draggen een auto hebben gebouwd die met een
    wheelie vanaf de startlijn wegtrekt? Zoals in het intro filmpje?

    Heb op youtube gezocht, zie wel mensen met forza 2, wat remmen en daarna gas geven.
    Dus met de vering en veel vermogen spelen......maar dat is het net niet.
    Gewoon vanaf de start zoveel grip en koppel dat ie voor de lucht in gaat, iemand?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina