Iemand een idee waar ik een Excel document kan droppen online??? Althans, als er liefhebbers zijn.
Heb een bestand gemaakt waar ik veel mee ga werken om te komen tot setups.
Tabblad 1
alle autos makkelijk te zoeken als je bijvoorbeeld een model wil achterhalen. Had het zelf net met de #66 nog wat... Ctrl-F in Excel en ik wist dat het een Acura was.
Tablad 2
Alle gift auto's zodat je niet per ongeluk goedkoop een auto denkt aan te schaffen bij een Auction.
Tablad 3
Hier kun je je tijden noteren op bepaalde circuits.
Ik gebruik dit voor de hired driver om te kijken of een auto echt sneller is geworden. Dit bij de endurance races met de AI op hard. Al snel rijd deze vooraan en kan je aan de ronde tijden zien of de auto sneller is geworden. De Driver rijd namelijk constanter dan dat ik dat kan.
Uiteraard pak ik soms ook een ander circuit voor bijv. een tunning te maken voor een korte baan zoals Tsukuba.
Tabblad 4
Daar zet ik kladjes in zoals de velgen en de eerste plekken op bepaalde circuits van een klasse.
Enfin het is een simpel ding en dus niks moois of iets, maar wel handig. Mocht iemand het willen prima, maar leg dan ff uit waar ik het kan uploaden zonder account te moeten aanmaken ed.
Laatst bewerkt: 29 okt 2009