1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja ik weet het, ik voeg je zo toe oke! Bedankt alvast man. :) En sorry een HKS of een classic Ferrari heb ik atm even geen geld voor :9 maar als je een auto nodig hebt voor de Connoiseur achievement (dus je hebt bijv nog geen Veyron) dan leen ik je die ook wel even. Welk level ben je al trouwens?
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ben net aangekomen in lvl 43. Maar maakt me nu verder niet meer uit, mede omdat ik de 908 al gekocht heb, de rest van de genummerde auto's zijn niet mijn ding. Wil er uiteindelijk 1 max 2 voor elke klasse. De rest moet straks toch weg, wil wat meer ruimte in mijn garage. ;)
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2009
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Achievement is binnen! :D Heb de auto's al terug gestuurt, nogmaals bedankt. :b:
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Waar kan je dat zien (stomme vraag waarschijnlijk).... of je die hebt, want heb die iig niet voorbij zien komen.
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Voor de Connoiseur achievement moet je van elk merk tenminste 1 model in je bezit hebben.

    Je kan zien of je deze achievement al hebt door deze stappen te volgen: druk op Guide knop (grote knop in het midden van je controller) -> ga naar links naar het tabblad Games -> kies 'Achievements' -> kies Forza 3 -> en dan kun je zien welke achievement je al wel en welke je nog niet hebt gehaald. :)
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb overigens nog enkel de bugatti terug?? Had wel een berichtje maar geen Mclaren.... huh??
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je had me geen Bugatti gestuurt maar een Koenigsegg. :9
    Hoezo heb je geen Mclaren terug?? Heb je wel een bericht gekregen dat ik hem aan je gegift had ofwat?
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hum, kijk net, die mis ik dus beide.... moet ze vast ergens collecten of niet?
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik kreeg net een bericht dat je ze allebei weer aan me gegift hebt?

    -edit, ik heb ze weer terug naar je gestuurt.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2009
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Ik ben ook zo vriendelijk!! Heb niks gedaan,..... straks kan het niet omdat ze dit als cheaten zien.... 8)


    Heb weer twee berichtjes van je maar heb ze weer niet terug, ben bang dat dit dus echt niet meer kan!!! &^*zooi!! Anders probeer even een setup en paint te veranderen, misschien dat het dan wel lukt??
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2009
  11. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je auto gegift krijgt, moet je wel download klikken bij dat berichtje, op A drukken dus. Dan pas komt ie in je garage, anders wordt ie teruggegeven.
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Krijg je geen bericht dat ik ze je heb gegift, en kun je dan niet Download kiezen?
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Hahaha, sorry, sorry....... knopje A download niet gezien.... hmmm, tja begin oud te worden. :lol:
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    THX
     
  15. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Dat zou ik dus zelf juist net niet doen.

    aangezien je dan zelf nog niks kunt aanpassen om de auto nog fijner te maken. je moet zelf experimenteren met de afstellingen en zo te weten komen wat je fijn vind of niet(net een relatie:p)

    ik kan je wel een setup geven. zodat hij goed drift. maar jij vind bijvoorbeeld dat hij wel iets minder zenuwachitig mag zijn(want daar houd ik van:D). ook heb ik mijn Diff's op Acc: 83% en Dec: 94% staan. dit vind ik fijner omdat als ik het gas nu loslaat hij nog steeds scheef wil.

    zelf heb ik er ook een turbo op. met een Turbo-Lag waar je u tegen zegt. bij de 7000rpm kick hij erin. dus als ik nu in een drift wil. dan ga ik met 6500rpm voor de bocht slingeren, dan geef ik gas tot de 7000rpm en dan kan ik hem perfect de bocht door sturen.

    enja nog een tip: begin op die Beschmark Track te oevenen met driften(gebruik zelf Layout F). daar zitten mooie ruime bochten in. word niet snel gestraft met de punten(mijn hoogste score in die 3 bochtencombinaties is 32xxx) en heb je ruimte genoeg.
     
  16. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar zit ook zeker wel wat in.
    Maar ik heb zelf niet echt heel veel verstand van dat afstellen, dus ik pak dan liever een setup van de Storefront. ;)
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Vind het goed advies, maar kan me idd voorstellen dat niet iedereen wil sleutelen stellen; als het ding werkt dan werkt die.

    Enfin, ik sleutel er ook wel aan, maar heb me nog niet in het driften verdiept.
     
  18. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede info, thx :thumbs:
     
  19. schumi360

    schumi360 Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    het zal wel aan mij liggen maar ik vind de track omgeving niet echt mooi echt kaal.
    ik vind dat van race pro zelfs mooier. ik heb het idee dat de tracks uit deel 1&2 een beetje opgepoetst zijn maar ook niet meer. de nieuwe tracks vind ik dan wel mooi gemaakt misschien hebben ze wel te weinig ontwikkelingstijd gehad, voor mij had het wel beter gedaan kunnen worden.
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Als het aan jou ligt dan iig niet alleen aan jou, meerdere mensen hebben dit gepost. :)

    Mij maakt het niet veel uit, gaat mij om het racen en de baan zelf. Of deze natuurgetrouw is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina