1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 24 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Aah, dit verklaard natuurlijk alles. Tja, als ik mijn savegame kwijt zou zijn dan zou ik de hired driver ook wel overwegen, al is het maar om die races die je gewonnen had terug te winnen. Succes, met het halen van je races dan.
     
  2. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    zeepkist racen in Forza

    Soms hé, dan lig je ziek in bed en dan komen er rare ideeën in een mens zijn kopf.

    In ene zag ik voor me, dat ik bovenaan Fuji mountain sta. Geef een beetje gas, en houdt daarna de gehele lap de koppeling in....:D

    Ik heb dat ijl moment net toch maar even voor de fun uitgeprobeerd, en nu zit ik alle mogelijke auto's de helling af te sturen, alleen het geluid van fluitende vogeltjes en een lekkere windruis komen mij tegemoet.

    En toen werd ik wakker.....

    Maar toch ergens, als je het heftige even zat bent.

    Welke tracks van Fuji lenen zich verder voor deze ongein?
     
  3. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat had ik de eerste week al uitgevonden met een vriend ja :+ Werkt nog beter als je bovenaan in zijn achteruit zet, dan rolt ie ook zo naar beneden, en dan hoef je de koppeling niet hele tijd ingedrukt te houden ;)
     
  4. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom er net achter dat er nog steeds een money glitch zit in Forza. voor meer info google is je beste vriend :9. Heb nu ook al meerdere keren in de RWD hoppers geraced en moet zeggen dat dit een stuk leuker. De competitie is veel beter de meeste mensen finishen binnen 1 paar seconde van elkaar met allemaal verschillende auto's. En het racen is ook netter mensen zeggen het als ze je binnendoor inhalen en bieden hun excuses aan als ze je een tik geven.:thumbs:. En je hebt minder van die gasten die overal de baan lopen af te snijden.
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Dat de mensen die deze glitch gebruiken maar gebanned mogen worden :) (tenzij ze volledig offline spelen :9)
     
  6. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan natuurlijk ook in een of andere auto met zwaar geluid op lage toeren in z'n 6 naar boven benjeren ;)
     
  7. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, dat was niet nodig geweest als het geluid op normale en hoge toeren niet zo ONTZETTEND slecht was |:-. Ik irriteer me steeds aan het feit dat heel veel auto's die in real-life wel heel vet zijn (bijvoorbeeld de Nissan Siliva S13 ), als een ontzettend droge stofzuiger klinken in Forza 3. Ik had al tevreden geweest als ze tenminste een beetje distortion over het standaard geluid hadden heen gegooid als je er een open uitlaatsysteem op knalt. Gelukkig klinkt de AE86 nog wel een beetje rauw. Serieus, het motorgeluid van Forza 1 klonk dan misschien minder waarheidsgetrouw, het klonk in ieder geval wel 100x beter en spannender als dit.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2010
  8. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Forza begint me een beetje te vervelen. Alle auto's die ik in het echt vet/mooi vind die vallen allemaal tegen in deze game. En vooral de geluiden van de auto's vallen tegen. En dan heb ik het vooral over alle Aston Martin auto's (Behalve de LMP). Ook de nieuwe Nissan Gtr was een grote teleurstelling in mijn ogen samen met de Buggati Veyron. En ik vind het jammer dat ze niet van die spoilers in de game hebben gestopt die bij een bepaalde snelheid uitklappen. En ik vind het ook wel jammer dat er niet van die knallen/vuur uit je uitlaat komt. Geeft toch wat meer leven aan die auto's. Dus denk dat ik maar COD MW 2 ga halen. Want het weet me spijtig genoeg gewoon niet meer te boeien.
     
  9. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    En ik kan je uit ervaring vertellen dat CoD: MW2 een goede afwisseling is. Ik heb hem ook eventjes te leen gekregen van een vriend, ik heb er nu denk ik al wel 35 uur in gestopt. Maar genoeg over MW2, dit is het Forza-topic.
     
  10. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff van de week ook maar weer eens verder gegaan met forza.. wat heb ik me weer geirriteerd zeg :mad:

    Ik erger me echt helemaal kapot aan het feit dat ik al na bijv 50 meter na de start al een driehoekje krijg bij m'n tijd terwijl ik niks raak :mad:
    Ook als ik weer een nieuwe ronde start krijg ik meestal direct al een driehoekje waardoor ik dus vaak gewoon geen snelle tijden kan rijden grrr:emo:
     
  11. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    dat is heel simpel te verklaren.

    bij de start krijg je hem omdat anderen bij jou of jij bij andere aan het slipstreamen bent.

    en als jij in de laatste sector een fout maakt(wat misschien tijdwinst kan opleveren in het volgende rondje) krijg je ook een driehoekje in dat rondje.

    heel simpel en doeltreffend als je rijdt voor het leaderbord, anders kun je je er indd erg aan storen.
     
  12. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van de laatste sector begrijp ik nog wel maar wat de hell kan ik eraan doen als hun! mij slipstreamen..
    Daar haal toch geen voordeel uit.

    Maargoed ik irriteer me er gewoon extra aan omdat het nog zolang duurt voordat ik hem heb uitgespeeld :9
     
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Het schijnt dat (in de echte wereld) je ook sneller kan gaan als iemand vlak achter je rijdt, omdat de lucht dan beter van de auto afstroomt of zoiets. Maar dat voordeel is er denk ik niet als iemand 35 meter achter je rijdt, maar in FM krijg je dan wel een driehoekje :)
     
  14. Giess

    Giess Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik wil disc 2 installeren en dat lukt niet, hij blijft dan of hangen als ik disc 1 er weer in doe, of hij blijft al eerder hangen.
    Voor de rest is de schijf niet beschadigd, heb alle Forza 3 gegevens al een keer verwijderd om te proberen of die het dan wel doet, maar werkt telkens niet.

    Heet iemand hier een oplossing?
     
  15. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel eerst cd1 erin gedaan?

    Ik was zo eigenwijs om meteen cd2 erin te doen en te installeren maar dat werkte niet :9
    Anders terug gaan naar de winkel en de cd omwisselen.
     
  16. Giess

    Giess Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, eerst CD 1 er in gedaan, anders kom je niet verder dan "Please insert disc 1".

    CD terug brengen naar de winkel? hebbem hier gekocht :mad:
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Niet schijnt maar het is ook gewoon zo.

    Om het gemakkelijk voor te stellen moet je de lucht/wind als een muur zien en als er wordt doorgereden onstaat er geen gat dat zich hersteld na een korte tijd. Als je voorganger dus door die muur rijdt en jij rijd er dicht genoeg achter dan kan je nog door zijn gat meerijden en heb je dus geen last van de vertraging die de muur je oplevert. Zit je te ver achter op je tegenstander dan is de muur terug gemaakt en rij je er zelf door.

    Simpeler kan ik het niet uitleggen denk ik en de wetenschappelijke uitleg ken ik ook niet :+.
     
  18. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik :9
    Het ging mij erom dat ik vanaf p1 start en hun in mijn slipstream zitten.
    Daar zou ik dus als voorligger voordeel van moeten hebben.

    Geen cd die je ff kan lenen van iemand?
     
  19. Giess

    Giess Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Net dus ff geregeld :D

    Vond het al zo jammer dat ik dalijk weer alles opnieuw zou moeten doen... Niet dat ik ver ben, maar het is toch zonde van de tijd.
     
  20. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi kun je weer racen! :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina