1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 24 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giess

    Giess Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, kan ik vanavond eindelijk zien wat voor "Missing content" mij is gegeven door Turn 10, haha!
     
  2. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip! niet die berichtjes meteen verwijderen zoals ik heb gedaan.
    Want dan krijg je ze dus niet :mad:
     
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Haha, waren in het begin vrij veel mensen die dit hadden. Ik zou inderdaar eerst goed kijken of je de auto ook echt gekregen hebt voordat je hem verwijderd :D
     
  4. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Keep the it, of zo iets. Wat een minigame zeg, en wat rijden daaro een stel oelewappers rond. Ik heb gewoon rondjes om mensen heen gedraaid. 8) Vandaag ook even 1 race gereden, helaas zat er een beetje teamwerk in van 2 mensen. De ene helemaal voor op rijden en de andere proberen de overige mensen van de baan af vegen. Finishde desondanks toch 2de met 4 seconde achtersprong op de Motserat Extreme Course (of iets in die geest?). Ik zou graag wat coulanter willen racen, minder gebeuk, snellere tijden. Dus iemand geïnterreseert voeg me eventjes toe met een berichtje; GT: Gristus NL.
     
  5. axi73

    axi73 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Doordat iemand achter je zit word de airflow over de auto's verlengt en heb je minder turbulentie achter de 1e auto, je hebt dan ook minder druk op je achtervleugel of achterkant. Bump drafting is vooral in NASCAR een veelgebruikte techniek om je voorganger net voor een bocht een beetje in onbalans te brengen door er vlak achter te gaan rijden. Het kan bijna hetzelfde effect geven alsof je iemand op de achterkant lichtjes raakt .

    In FM1 kon je met een D-klasse CRX ontzettend snel gaan op de testtrack oval door tussen 2 Enzo's te rijden. Toen stonden tijden die gedraft waren gewoon op de scoreboards. :'-(
     
  6. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Had even een Forza Dipje maar ondertussen speel ik het weer en dan vooral het Tag It virus spel.Gewoon lekker zinloos beuken alleen jammer dat ik vaak van die berichten krijg met allemaal scheldwoorden er in. Omdat ik ze een keer aan had getikt en daardoor door de virus verspreider werden geraakt. En soms word ik zelfs om die reden gekikt want vote over het algemeen ja als je iemand kan kicken bij Forza. Vraag me niet waarom:confused:Het lijkt mij juist de bedoeling dat je elkaar gaat beuken daar zodat de ander getikt word}:]. Als je dat niet doet krijg je van die lange potjes van 5 minuten +/- per ronde. En dan is de lol er ook snel vanaf
     
  7. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Maar wel leuk als er 7 man op jouw loopt te hunten maar geen van 7 jou te pakken krijgt. :+
     
  8. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Deed dat vroeger ook altijd maar dan werd ik vaak meteen gekikt na die match. Kwam denk ik ook omdat het verschil tussen mij en nummer 2 meer dan 5 minuten was:9. Maar tegenwoordig zet ik na 1 minuut me auto gewoon dwars op het rechte stuk neer. En soms missen ze me dan nog:D Vraag me niet hoe:9
     
  9. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is eigenlijk het nadeel van zo'n driehoekje op je scherm?

    *speelt het spel voor het eerst.
     
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Met zo'n driehoekje is het rondje dat je reed uncertified.
    Hoe snel je rondje ook was, hij komt niet boven certified (zonder driehoekje) rondjes op de scoreboarden te staan. Driehoekjes krijg je door te rewinden, af te snijden, te slipstreamen en te botsen en door nog meer oorzaken misschien, waar ik nu niet op kan komen. :)
     
  11. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar voor de singleplayer maakt het verder dus weinig uit :)
     
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Inderdaad ja
     
  13. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    je snapt het duidelijk verkeerd.

    ik heb juist een bloed hekel aan die personen die me aantikken zodat ik getikt word. aangezien die mensen wat anderen van de baan af rijden vaak niet kunnen rijden.

    heb zelf maar 1 auto die ik ervoor gebruik en dat is tot nu toe(100+ potjes) nog altijd de auto geweest die het beste was. beste topsnelheid, beste acceleratie. ja niet het beste weggedrag maar dat heb je in die game totaal niet nodig.

    heb gewoon 640pk op 4 wielen. en dat is genoeg:D.

    en dan vinden ze het raar dat ik geen andere velgen/banden/versnellingsbak/koppeling/aero heb.


    kan trouwens geen enkele reden vinden waarom je als tikker word aangewezen bij het begin van het potje.

    ik had vaak het idee dat als je 2e werd in een ronde dat je de tikker was. maar dat is niet zo...
     
  14. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is net wat je leuk vind. Als jij het leuk vind om een beetje rondjes te rijden en de tikker geen kans te geven om iemand te tikken. Dan is dat jou keuze.. Maar ik vind gewoon dat het beuken erbij hoort want je speelt het voor de fun. Het is inderdaad frustrerend als je een tik krijgt en dat dan net de tikker je raakt. Maar dan heb ik gewoon zoiets van het is maar een spelletje en ik doe het zelf ook:)
     
  15. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Forza fans krigen de kans om mee te bepalen welke auto's er in een nieuwe carpack komen die in de zomer uit moet komen(komt er nog 1 in maart, maar die auto's hebben ze al zelf bepaald).

    Op het Forza forum is een topic gestart door Turn 10 en Jalopnik(volgens mij een of ander autoblad).

    Check de link: http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/3540913.aspx

    en hier kan je op de eerste 3 sets van 20 auto's stemmen:
    http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/3540261.aspx

    Zitten wel wat bijzondere auto's tussen.

    Maar ik zou ook wel eens wat andere banen willen zien, zie door de auto's het bos niet meer...
     
  16. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd genoeg auto's zo.

    Extra tracks zouden leuk wezen maar dan niet van die mickey mouse circuits.
     
  17. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog meer auto's:mad:
     
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Eensch, het is een spelletje, en de gene die als langste niet getikt wordt, wint. Dus, je moet ervoor zorgen dat anderen eerder getikt worden dan jou, dus je tikt ze van de weg af zodat de tikker hem kan tikken, en je moet natuurlijk oppassen dat die anderen jou er niet aftikken:thumbs:

    Zo speel ik het:)
     
  19. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    met tikkertje maken ik en m'n maten er altijd een grote beukzooi van :)
    tis gewoon niet serieus en door de lucht vliegen hoort erbij.

    Wel vaag hoe er bepaalt wordt wie er als tikker begint met virus. Gister bijvoorbeeld had degene die de eerste heat had gewonnen nogal pech. De 2 heats erna moest hij als tikker beginnen. Vervolgens in de volgende game moest hij weer beginnen. Ik vond het reuzegrappig, maar als het mij zou overkomen zou ik niet blij zijn. Zo maak je nul kans om te winnen. Bovendien verlies je door dit soort grappen je hoge rank. Gister weer gederanked van champion naar pro. Oke, ik kon het wel verwachten en maakt niet zoveel uit, maar als je ook al geen geld kan verdienen met virustikkertje waarom heeft het dan wel zoveel invloed op je rank?
     
  20. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook al een paar keer gehad dat ik de tikker was en de volgende ronde was ik het weer. Volgens mij word de tikker gewoon random gekozen. Heb ook al een keer meegemaakt dat iemand hem alle 3 de ronde was.
    Er is trouwens weer een nieuwe game mode bijgekomen "Last man standing" beuken voor punten\o/En je krijgt er ook nog geld voor als je wint wel 2k credits\o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina