1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 24 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Daar zullen ze inderdaad wel formules voor hebben.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Baal ik ook van, de oude is zo legendarisch als de motherfucker. _O_
    Verder een redelijk lijstje, zitten een paar leuke bij maar daar houdt het ook bij op.

    Komen deze auto's trouwens tijden 1 carpack? En is al bekend hoeveel (P) deze kost?
     
  3. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat die Holden W427 onderhand maar eens gereleased wordt ja \o/
    Echt een vette bak
    [​IMG]
     
  4. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    wat up en downloaden betreft stelt Forza op het moment wel teleur zeg.
    De helft van de keren dat ik een foto upload doet ie dat niet, op een replay die ik laatst had gedownload stond niet de hele race, het laatste rondje ontbrak (irritant als je een foto wilt maken van de finishes) :mad:
    Het ontvangen van gifts werkt vaak pas na zoveel keer proberen en bovendien lukt het mij niet om een movie te uploaden.

    Vind ik toch wel slecht. toen ik het spel net had werkte alles prima, maar er komen nu steeds meer fouten opduiken (alhoewel dat up/downloaden waarschijnlijk tijdelijk is).
     
  5. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je geen foto's kon uploaden had ik net ook. Baalde er wel van had net een mooie foto gemaakt.
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hey Martijn lang niet meer hier gezien :) maare ben je nog bezig met alles te completen? Wat is je progressie?
     
  7. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me sterk dat ze in 1 pack komen of hij moet tegen de 800 kosten M$ kennende.
    Ik vraag me nog steeds af waarom ze wel de Longtail versie van de Mclaren erin hebben gedaan en niet de LM versie of de normale versie:mad:. Denk ook dat meer mensen de DLC willen kopen als de originele F1 (LM) erin zat. Want bijna niemand kent die nieuwe Mclaren.
    [​IMG]
    IMO is dit de mooiste versie met de juiste kleur \o/
     
  8. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    De mooiste by far idd!

    Pracht auto :)
    Stond er tot voor kort 1 tekoop in de uk maar die is verkocht zo te zien.
     
  9. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Wat vragen over die Nurburgring GP Circuit DLC. Als ik deze extra track(s) koop, verschijnen deze dan ook in de career modus van Forza? Of kan ik hier alleen maar op rijden in de Quick Play?

    En nog een vraag puur voor de fun: Weet iemand of die nieuwe achtbaan (Ring Racer) die nu langs het GP circuit loopt ook in de game verwerkt zit? Wellicht een vreemde vraag, maar ja je maakt een ciruit zo echt mogelijk na of niet natuurlijk! :+

    Link:
    http://farm3.static.flickr.com/2494/3676969084_3a02c601d9.jpg

    :+
     
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Nee, helaas niet.

    Geen idee, nog niet op gelet.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Inderdaad de mooiste versie, die longtail Mclaren is echt zóó lelijk.. :'-(
     
  12. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zelf nog niet de moeite genomen om de track te downloaden, maar volgend topic van Forzamotorsports.net Forums doet mij vermoeden van niet.

    http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/3614336.aspx

    Overigens is de manier hoe de mods van Turn10 sommige topics sluit wel slecht, "Constructive feedback is welcome. This is anything but constructive."

    Terwijl als je het topic doorleest(en even de bashes eruit filtert) er voldoende constructief wordt gereageert.

    Volgens mij is Turn10 door MS aardig de hoek in gedreven, zij willen het liefst zo sim mogelijk, en MS kijkt logisch meer naar wat gaat me dit spelletje opleveren.
     
  13. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Haha! Slaat inderdaad nergens op. Hele verhalen van mensen die hun mening prima onderbouwen en dan is het niet constructief genoeg.

    Ik laat deze DLC maar zitten. Ik lees op dat forum dat er heel veel niet klopt. Nogmaals, je maakt een track goed na of je doet het niet. :thumbs:
     
  14. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Lelijk wil ik m nou ook weer niet noemen:9. Als je die 8er kant weg denkt is het een mooie auto :)
    IMO is er niks mis met die GP nurburgring track DLC alleen die kleuren hadden wat minder vel gemogen. Maar voor de rest is het een van me favoriete circuits om op te rijden en die camera punten in de replay zijn geniaal.:)
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2010
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Helemaal mee eens:thumbs:
     
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Dat idioot felgroen geblokte gras ziet er niet uit in de nurburgring gp track, dat gras is rechtstreeks gekopieërd uit de ladera test track.
     
  17. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    En ondanks de heftige kleurstelling wordt het toch verplichte aanschaf voor mij.

    Dat circuit is zo lekker uitdagend, en ik lees dat het circuit ook lekker hobbelig is :thumbs:

    Eerst de carrière afmaken en dan komt de Nürburgring er ook in.

    @Frangster, mocht je de mogelijkheid hebben om de track bij iemand uit te proberen, dan denk ik dat je hem alsnog wel aanschaft, of niet.

    Het gaat uiteindelijk om het asfalt waar jij en je auto uitgedaagd worden, dat dan niet alles klopt aan de omgeving van het circuit......
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    83% van alle races completed, pff wat een werk voor die 80 puntjes :p Geen idee waarom ik de game op 100% met hebben :p call me sick or wierd!
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hoeveel uur al gespeelt? :9
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik zit nu op 90.8% en 112 uur geraced. Wat een werk :D.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina