1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 24 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Woei eindelijk :D 120 uur geraced!

    Forza Motorsport 3
    1000 van 1000 [​IMG]
    50 van 50 prestaties (100%)

    [​IMG]
    Solid Gold
    Achieve a gold trophy in every single race in the Event List in Season Play mode.
    80 [​IMG] (27-2-2010)
     
  2. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    in 1 dag 8 uur gespeeld?:+
     
  3. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Gratz, zeker een mooie prestatie.
    Knap dat je het zolang hebt volgehouden.:)
     
  4. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    ik zit nu op 70% van alle achievements ofzo.
    maar heb hem al een tijdje laten liggen, om al die events te gaan halen!?! is me iets te veel werk
     
  5. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit op 30 % ongeveer. Ik snap niet hoe je dat volhoud tot die 100 %. Want er is niks leuks aan die career mode. Na lvel 50 ben ik er maar mee gestopt. Of je moet echt geilen op die 1000 puntjes:9
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ik ben gewoon geil op 1000 punten ;)
     
  7. djaxelb23

    djaxelb23 Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    120 uur.....dammit gozer gaat alles verders wel goed met je? geen last van droge ogies? hoofdpijn? constant die race-geluiden in je oren? wakker wordend badend in t zweet, met je handen voor je uit gestoken ( alsof je een racestuur in je handen hebt ), liggend op de grond met je benen die rare bewegingen maken ( alsof je pedalen aan t intrappen bent ), je afvragend waarom je de bocht bent uitgevlogen???of dat je aan tafel zit te eten, en ineens zo uit niets pak je je bord op houdt m voor je uit draaiend aan dat bord ( idd alsof het een stuur is ) racegeluiden makend....trappend in de ( of op ) de grond, tot je vriendin ( vrouw ) je uit je psychose haalt met een misthoorn ( ze gebruikte eerst een claxon van een vrachtwagen, maar hielp niet..... ), ahum genoeg symptomen op te noemen hoor, maar dit zijn de meest aanwezige...eh eh eh RVDV....herken je je zelf erin?

    Ja?

    Dan heb je het FORZA-virus te pakken jongeman!
     
  8. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    4 maanden na de release, dat is gemiddeld 1 uurtje per dag. Valt best mee toch..
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    en je kan een race simuleren :) dus jah. Boxen uit en lekker wat anders gaan doen ;)
     
  10. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan zeggen mensen dat achievement points echt veel toevoegen aan de gameplay ......
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Tja je hebt er achievo's bij zitten die dat niet doen inderdaad. Maar meestal werken ze naar mijn idee toch in het voordeel van de gameplay. Maar goed ik weet hoe naïef mensen kunnen zijn. Die grijpen elke kans of kansje aan om iets te bashen :+.
     
  12. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe het ook zo het spel tijdje laten liggen en dan weer verder spelen.
    ben nu toch rond de 70 %
    maar vind de gameplay echt lang en overdreven.
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Je geeft eigenlijk zelf het positieve al aan... Je hebt het spel een tijdje aan de kant gelegd en nu ga je weer verder, dat is toch juist goed? De meeste games raak ik niet meer aan als ik ze een paar weken niet gespeeld heb :9
     
  14. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Forza maar ff opzij gelegd. Het is gewoon triest dat het een soort van loterij is geworden van wie de 1ste bocht het best doorkomt die wint.
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Heb je het over Single Player of mutliplayer (of allebei?)
     
  16. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Moet haast wel MP zijn :9.

    Die laatste VIP auto's zijn echt nice :eek:. Ik dacht dat ik alleen een Ferrari (330 P4) zou krijgen (scheelt toch weer 11 miljoen), maar daar kwamen nog eens een GT-500 bij en die racebak van de Toy Soldiers timetrial (kan even niet op de naam komen).
     
  17. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ooit de AI van de single player een snelle start zien maken? Zowel met een stock car of een afgestelde wagen was ik binnen enkele tientallen meters nummer 1. _0/
     
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb toch moeite om in m'n S700 Ferrari 458 een S700 Bugatti bij te houden (bij de start dan, he)
    Leg eens uit dan. Ik bedoel, je hebt 3 tot 5 rondjes de tijd vaak om iemand in te halen die langzamer is dan jou, het hoeft toch niet in de 1e bocht?
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2010
  19. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier de uitleg:

    9 van de 10 keer gaat iedereen voluit in de bocht en vliegen meerdere mensen van de baan. Nou ga ik vaak gewoon na 1 a 2 seconde vol op het gas na de start zodat ik 8er de groep blijf en toch gebeurt het dan nog vaak dat ik geraakt word door een rond vliegende auto. En vaak verlies je door dat tafereel als je een beetje ongelukkig uitkomt 4 a 5 seconde. En als de 1ste bijvoorbeeld rondes rijd van 1:54 en ik rijd 1:53 dan haal ik diegene nooit meer in aangezien die races daarvoor tekort zijn. En aangezien ik niet in LB auto's rijd is het zowiezo wat moeilijker om tijd terug te pakken op gasten in een LB auto. En 2wd zijn altijd trager weg dan 4wd auto's dus die vergelijking tussen een ferrari en een bugatti vind ik een beetje raar.
     
  20. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Morgen krijg ik de limited collectors edition van Forza 3 binnen. Lijkt me een erg goed/leuk spel
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina