1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 24 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik krijg overmorgen Forza 3 binnen en vroeg me af of er irritante glitches in zitten en of handmatig schakelen heel veel tijd scheelt met auto. Alvast bedankt voor het antwoorden!
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Irritant is dat de snelste auto's in hun klasse vrijwel altijd AWD zijn. Handmatig schakelen geeft je een merkbaar voordeel, helemaal als je er (goed) handmatig bij koppelt.

    @ Lijpe Mocro
    Focus op de auto, door de 'crosshair' van je camera op de auto te drukken en vervolgens op x te drukken. Op die manier weet de photomode dat dat het object is wat je scherp in beeld wil.
     
  3. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al opgevallen dat de rev-animations weg zijn :D!!!
     
  4. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    er zitten een paar foutjes/glitches in het spel, maar niet echt grote ofzo, nothing to worry about. Handmatig schakelen is wel aan te raden, want dat is heel veel sneller dan automatisch. Je kan daarbij ook nog de koppeling gebruiken wat nog sneller is, maar dat moet je maar net liggen.
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Gisteren toch maar even de DLC gekocht, ik zag dat ik weer 2 gift cars in mijn inbox had waarvoor ik de DLC nodig had(dat was er maar 1, Bugatti). Had nog precies 400 puntjes, dus mazzel :9. Het zijn geen speciale auto's maar ik vind ze wel nice, ga zeker nog even met de Bugatti spelen. Die TT ziet er ook stoer uit :)
     
  6. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    2 foto's die ik vandaag heb gemaakt. Ze zijn best goed gelukt al zeg ik het zelf :p

    [​IMG]

    [​IMG]

    Thanks nog voor de tip Mazda MPS !
     
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Graag gedaan, ik hoop dat je net zo veel plezier aan de photomode beleefd als ik soms :)
    Vette foto's hoor! Vooral die tweede vind ik erg geslaagd:thumbs:
     
  8. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker mooie foto's Lijpe Mocro. ik denk dat ik binnenkort de V12 Vantage maar is ga vastleggen, heb wel weer zin in wat plaatjes schieten.

    m'n Bugatti EB110 heb ik wat getuned en hij ik heb er al een topsnelheid van 427,0 km/h mee gehaalt :)
    setup staat op m'n storefront (te vinden door te zoeken naar '427' ofzo)
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2010
  9. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook even de tijd genomen om de Photomode te bekijken,

    Maar helaas geeft wat ik wil geen mooi resultaat:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Heb in totaal 10 foto's van dezelfde auto gemaakt, Mocht je de rest ook willen bekijken dan kun je ze op forzamotorsport.net vinden. (Zijn niet allemaal even mooi.)


    Ik hoop dat GT5 ook een photo mode heeft en dat detail/close-up foto's er daar wel mooi uitkomen,
    FM3 stelt mij op dat gebied helaas teleur. (Hoewel ik ook geen hoge verwachting van had hoor.)
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2010
  10. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm, je brengt me wel op een idee Sato. Van die Bugatti vind ik eigenlijk alleen de voorkant mooi, ik denk dat ie heel geschikt is voor een foto recht van voren. Alleen jammer dat de vleugeldeuren dan niet open kunnen :)
     
  11. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    wat is het verschil tussen gewoon schakelen (manual) en clutch??
     
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Met clutch moet je tijdens het opschakelen en terugscahkelen nog een extra (koppelings) knop indrukken om het schakelen soepel te laten verlopen. Doe je het goed, dan schakel je extra snel, doe je het fout dan duurt het schakelen wat langer en beschadigt je versnellingsbak.
     
  13. apjekills

    apjekills Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Even 3 foto's gemaakt. De eerste foto's die ik gemaakt heb.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    EDIT:
    Ik hoop dat jullie de foto's zien maar ik zie ze namelijk niet. Bij mij staan er 3 rode kruisjes.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2010
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ze doen het niet. ;)
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Plaats de 'direct link' die imageshack je geeft tussen de IMG tags.


    Porsche 911 GT3 en Porsche 911 GT3 RS
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  16. apjekills

    apjekills Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik gedaan maar ik zal nog ff kijken.

    EDIT:
    Ze doen het al. Heb toch wel de verkeerde links erin gezet. Sorry
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2010
  17. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben een paar nieuwe online game modes er in gedaan. Je kunt nu in teams racen, er is een nieuwe drift mode. En de leukste vind ik tag(virus) op de benchmark circuits

    EDIT:

    Team Playground Plus Additions to Circuit Racing and The Playground

    --------------------------------------------------------------------------------
    Team Playground will feature the following new race types.

    Cat and Mouse
    Two teams compete to get their mouse across the finish line before the opposing team.

    Team Last Car Standing
    Drivers are split into two teams. This is a full-contact battle where the winning team is the team with the most points scored.

    Team Multi-Class Racing
    Drivers are split into two teams of four with points awarded based on your finishing position. The team with the most points wins.

    Team Stock Car (yes, the oval kind)
    Drivers are split into two teams. American Stock Car races are limited to cars such as the Ford Fusion Stock Car.

    Team Keep the It
    Two teams compete to keep the 'it' from each other. The team who is 'it' the longest wins.

    New in the Circuit Racing category.

    A Class (Including DLC tracks)
    Class A races are limited to cars such as the Porsche 911 GT3. The tracks in this mode require the purchase of the Nürburgring Grand Prix Circuit Track Pack.

    New to the Playground.

    Tag (Virus) on Benchmark High Speed Ring
    The 'it' spreads as you are caught. The winner is the last player alive without being 'it'. The tracks in this mode require the Benchmark High Speed Ring Track pack.

    New Team Circuit Racing Plus Additions to the Drift Category

    --------------------------------------------------------------------------------
    Team Circuit
    Drivers are split into two teams of four with points awarded based on your finishing position. Team Circuit will feature the races in all classes in Forza Motorsport 3.

    New in the Drift category.

    Team Drift (Any Class)
    Two teams compete to score the most points by drifting through corners. The team with the most points wins.

    Week 3 (3/2:cool: – Rolling out at 5:00PM PST
    Multi-Class Circuit

    --------------------------------------------------------------------------------
    Multi-Class Circuit
    Drivers are assigned to one of two classes and compete only with cars in their class. Each race has two winner outcomes.Multi-Class circuit will feature the following car classes:

    •R1 and A Class
    •R2 and B Class
    •R3 and C Class
    •S and D Class
    •A and E Class
    •B and F Class
    •R1 and F Class
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2010
  18. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ja mooie dingen, vooral de Tag mode op Benchmark is iets waar ik vanaf het begin van de game al om zat te zeuren. Na een hoop private tikkertje te hebben gedaan op de Benchmark nu eingelijk public :)
     
  19. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb nog eens een nieuwe vid gemaakt:

     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Goede videokwaliteit. :thumbs: En verder ook weer netjes geraced, al was ik van jou niet anders gewend. :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina